Prosím o pomoc nebo radu

Hibs
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 21, 2009 18:10
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hibs » úte dub 21, 2009 18:57

Zdravím Vás,
Mám Rover 400 2.0 SDi (77Kw) a mam problem, že při jízdě mi z ničeho nic auto zdechne (jako by vypadla elektrika na čerpadle), ale vše ostatní funguje. Rozsvítí se kontrolka oranžová (diagnostika motoru). Když vypnu klíček ze zapalování a znovu nastartuju, tak je vše bez problémů, ale po nejakém čase se závada opět projeví. Je to spíše nepravidelné. Někdy můžu pokračovat v jízdě, ale někdy to zdechne ani ne za minutu znova.
Byl jsem na diagnostice a opravař mě poslal s čerpadlem do BOSCH v BRNĚ, kde ale nezjistili žádnou závadu na čerpadle.
Nemáte zkušenost, nebo neporadil byste mi v čem by mohl být schovaný čert? Auto mam v servisu uz 3 týdny a mechanik nemá stále žádný výsledek.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Trunda » úte dub 21, 2009 19:06

Zdravim... tak pokud diagnostika rekla, ze je spatne cerpadlo, tak to bude cerpadlo a nebo privodni draty... Evidentne se ta zavada projevuje nahodile, tzn. ze se chyba nemusi dat promerit... muze to byt nekde prekousnuty drat, ci neco podobneho... takze asi vymenit cerpadlo a kdyz to bude delat porad, tak jit po dratech... Vychazim teda z predpokladu, ze to podezreni na cerpadlo je vysoke... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Tommi_82 » úte dub 21, 2009 19:17

našim dělalo na fiátku to samý, nakonec to byl vypadlej drátek v zapalování kterej při drcnutí ztratil kontakt. Tohle ti asi moc nepomůže, ale řekl bych že to bude podobná blbůstka. Jak říkal trunda, budeš muset hledat, kde myšička překousla drátek...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Darren
Příspěvky: 19
Registrován: stř dub 02, 2008 17:27

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Darren » úte dub 21, 2009 19:59

Ahoj
Zkus hlavní vstřik....

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Austin » úte dub 21, 2009 20:32

Jít po kabeláži, prostříkat spoje hlavně jestli je v podběhu,
u RF je v pravém podběhu.
Je to na hledání, ne na postup vyměňovat vyměňovat a kde nic tu nic.
Jsou to na h.....o závady....
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Hibs
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 21, 2009 18:10
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hibs » úte dub 21, 2009 21:44

Chlapy dik moc za rady.....mechanik (elektrikar), co to ma ted v dilně se v tom hrabe uz 3 tydny....nevim teda jestli se tomu venuje denne 10h a nebo jen 1h denne, ale proste nemuze na nic prijit. To palivovy cerpadlo jsem mel uplne venku a jel jsem s tim do BOSCHE v Brne kde to napichli na tu jejich specialni diagnostiku a snad to aji tlakovali ci co se s tim vse dela ( bylo to na pockani), ale nevidel jsem co tam delali. No a vyplazl jsem 2700 a rekli ze cerpadlo je OK.
NO tak to nejspise bude nejaka picovina v dratkach, ale znate to je tam toho snad nekolik kilometru a neni jednoduchy prijit na to co a jak. Zitra se vydam do dilny a budu tam delat chytryho a mudrovat s chlapikem co by to mohlo byt. Zkusim mu rict o tom hlavnim vstriku a taky o tech kabelech ale to predpokladam ze asi uz prozkousel. A taky se zminim o tom starteru. Jakmile to vyresime dam sem vedet co a jak.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Trunda » úte dub 21, 2009 22:11

Jejda.... tolik penez jen za test na pockani....!! Za to by bylo nove cerpadlo, ne? :-) Njn, asi to chce trpelivost... urcite to s mechanikem prodiskutujte, pac vic hlav vic vi ;-) Good luck...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hibs
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 21, 2009 18:10
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hibs » stř dub 22, 2009 19:10

Tak dneska mechanik odhalil chybu, nebylo to nic v elektronice ale v cerpadle. Pry jsou 2 v 1 a to palivove i podavaci. To podavaci je asi nejak v !&@#! protoze to pri nastartovani a volnobehu zacne cukat, kdyz se upravi otacky volnobehu na vyssi tak to celkem aji drzi ale stejne s tim takhle nejde jezdit donekonecna.
Nejvic me ale nasrali v tom BOSCHI v Brne...protoze tam rekli ze cerpadlo je OK a chudak mechanik se 2 tydny !&@#! s elektronikou a zkoumal dratek po dratku. Teprve dneska mu nedalo a pustil se rozdelat znova cerpadlo a EJHLE.....takze pro priste neverte ani authorizovanym servisum, protoze to pry testujou vse pod natlakovanou naftou a tim padem jim tam vse bezelo OK. No !&@#! by vas z toho? :D.....takze ted uz si muzu tak leda pripravit penezenku. Jakmile bude auto pojizdne tak sem nafotim par fotecek, at vidite do jakyho milacka strkam prebytecny penizky. Mejte se a diky za rady a napady.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Trunda » stř dub 22, 2009 20:44

Ach jo.... tohle fakt nastve.... :-( Mam porad takovy neblahy pocit, ze na tohle presne dojizdeji cesti podnikatele.... na podvadeni! Zkusis jim do toho Boshe aspon napsat? Mam takovy pocit, ze pokud opravdu ten problem v cerpadle byl, tak mas narok minimalne na vraceni tech penez za to overeni funkcnosti... a muzes jim k tomu napsat vzkaz od nas... ze jsme to tu diskutovali a ze pravdepodobne si po tehle zkusenosti cely Rover klub o ne ani "kolo neopre" ...
Jinac at Roverik slouzi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Zakar » stř dub 22, 2009 20:57

Toto auto žádné podávací čerpadlo nemá.To si pleteš s common railem.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Tommi_82 » čtv dub 23, 2009 5:47

Aniž bych věděl z čeho se skládá naftové čerpadlo na 400, jen upozorňuji že Hibs píše o dvou čerpadlech v jednom těle. Ne o dvou různých čerpadlech, tak jak to maj motory BMW-Rover.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

fabouzek
Příspěvky: 7
Registrován: pát srp 01, 2008 10:55

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od fabouzek » čtv dub 23, 2009 6:25

na diagnostiku se tak uplne spolehat neda,myslim v konkretnosti problemu,spis jako smer,kterym se ubirat,spis na zkusenost a znalosti servisaku,nekde tu uz nekdo chvalil servis v Jablunce u Vsetina a ja nemuzu jinak,vcera jsem si tam sel pro svou 45ku,dusila se,ztracela vykon,diagnostika (mimochodem za 500,-) ukazovala na cerpadlo,ale ve finale to byl balonek prisavajici naftu,ktery uz doslouzil...

Hibs
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 21, 2009 18:10
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Hibs » čtv dub 23, 2009 10:04

NO mechanik mi vysvetloval, ze v tom tele jsou jakoby dve cerpadla. Ale SDi by melo stejne byt common rail ne? Rikam nejsem nechanik.....jen mam zkusenosti co jsem kde slysel nebo si precetl. Jinak do toho Brna pojedu osobne, ale musim nejdrive zavolat do konkurencni firmy, jestli oni by tu zavadu na sve stolici zjistili, at me tam pak neoblbnou rohlikem. Jinak vzkaz urco vyridim ;) myslim ze nebudou mit radost z takovehle reklamy.

A s tim balonkem?....myslis ten co je pred palivovym filtrem?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Tommi_82 » čtv dub 23, 2009 15:39

Ale deš ty... Motor SDi určitě nejní common rail. Kdyžtak si přečti článeček kolegy Ondry.

http://www.roverclub.cz/view.php?cisloclanku=2006010901
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc nebo radu

Příspěvek od Austin » čtv dub 23, 2009 20:10

Každopádně si připrav scénář co chceš sdělit, předej jim dopis s žádostí o vrácení částky,
do 10 dnů,
a lehce jim pohroz, moc nemluv, bav se se správnými lidmi,
jsou certifikovaní, tj. napiš nadřízenému orgánu, co jim dal certifiklát, že nejsou hodni certifikátu (ISO..),
certifikační orgán jim oznámí že jim udělá recertifikační audit za libovolnou sumu začínající nad 100.000 Kč
a vono je to hned přejde.
Takto jsem hejbal třeba s divizí Blaupunkt společnosti Robert Bosch Gruppe, pana ředitele přešel smích velmi brzy,
zvláště když jsem podotkl, že to samé napíšu německy a vím kam to poslat :mrgreen:
to samé jsem provedl společnosti Philips divize domácí spotřebiče, ten dostal málem infarkt.
Nesmíš se dát.

Za test bych 100€ nikdy nedal asi.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Odpovědět