Můžeš napsat jak jsi v tom hrabal - tak až se spustil alarm? Totiž když odpojíš v autě baterii a poté znovu připojíš, tak jak psal Tommi_82 musíš spárovat DO s elektronikou alarmu/imobilizeru (je na jednom čipu). Spárovat 4x zmáčknutím zamykání u odemklýho auta. Pokud nespáruješ = nenastartuješ, neodjedeš.
Jestli sis zničil DO, tak zakoupit nové či zánovní, na diagnostiku a nastavit.
Pokud to chceš vyřešit lacině, a deaktivovat alarm+imobilizer, tak odpojit (odstřihnout) všechny čidla - 4x dveře, kufr, kapota, prostorový. Alarm se bude chovat jako pořád odemklý (nezabliká), ale klíčkem při odemykání a zamykání bude fungovat centrál. Zbývá vyřešit imobilizér. Je to vpodstatě jeden drátek, který dává z jednotky alarmu do řídící jednotky informaci jestli se může nastartovat či nikoli. Na tom velkým konektoru na ŘJ najdi pin č.13 (černo-bílý drát)
http://img387.imageshack.us/my.php?imag ... tortd6.jpg Jsou na výběr dvě možnosti - buď kladné napětí anebo zem. Prostě vzít sondu (měřák), jít k autu kde imo funguje, a zkusit u zamknutýho auta jaké tam je napětí, odemknout, a jak se napětí změnilo. Poté napojit káblík z ŘJ přímo na to napětí které určuje "odemknutí" motoru (odstřihnout jej od imobilizeru), a imo je vyřazený - natrvalo.
Oč příjdeš? O komfort odemknout/zamknout dálkou, o blikání, o bezpečné chránění auta.
Plusy: nemusíš dávat těžký prachy do nového DO, tyto auta se nekradou, už nikdy ti nebude auto bezdůvodně houkat, nebudeš mít podobné problémy. Znám spoustu lidí od jiných značek aut starších deseti let, kteří si nechali v servisu odstřihnout alarm. (děcka se honí kolem auta, chytnou se ho a houká, v bouřce při blesku se auto rozhouká, u zamklýho auta otevřeš kufr a auto houká...).
Mít takový problémy tak do toho jdu.
Tohle je pouze teorie, nezkoušel jsem to. Mám R45, takže tento postup nemohu vyzkoušet v praxi.