otacky motoru

Odpovědět
mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

otacky motoru

Příspěvek od mixal » stř čer 03, 2009 11:14

Uz dlhsiu dobu si vsimam ze po zosliapnuti plynu na volnobehu aj pri jazde(preradenie rychlosti) klesaju otacky velmi pomaly.Dajme tomu ze ho dam na 4 tisic,klesne na try chvilu drzy potom na dve zasa drzi a az potom to klesne na 900.Nerobi to vzdy,ale dost casto.
V com by mohol byt problem?Alebo to tak ma byt? :roll:

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od cbx » stř čer 03, 2009 12:10

a nemáš suchý lanko? Jestli se nezadírá v bowdenu. Zkus to prostříkat grafitovým olejem nebo WD40.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: otacky motoru

Příspěvek od Eny45 » čtv čer 04, 2009 11:49

Mě to někdy dělá za studena, s tím že sekne na 1500 otáčkách, tak na dvě sekundy.

Jinak tohle padání otáček se u mě celkově zmenilo s filtrem v sání. Dřív to šlo plynule dolu, ted to rychle padá až pod 1500, chyvlku to zůstane na 1200 a pak to spadne na těch 900...

Takže bych zvážil i zanešenej filtr v sání.

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od cbx » čtv čer 04, 2009 14:56

Mně se zase stává, že někdy otáčky drží konstatně na asi 1500. Je jedno co udělám, funguje to asi jako manuální sytič. Až když vypnu motor a nastartuju znova, sleze to na normální točky a jede v pohodě.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od mixal » čtv čer 04, 2009 23:01

Ja mam niekedy pocit ze to tak ma byt.Aby pri preradovani mal hned vyssie otacky a lepsi tah.Ale to je len tip.Filter tam je uz dlhu dobu tak to moze byt aj koli tomu.na buduci mesiac planujem nahodit sportovy vzduchovy filter tak uvidime ci sa nieco zmeni.

cbx
Příspěvky: 103
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:50
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od cbx » čtv čer 04, 2009 23:44

mixal píše:Ja mam niekedy pocit ze to tak ma byt.Aby pri preradovani mal hned vyssie otacky a lepsi tah.Ale to je len tip.Filter tam je uz dlhu dobu tak to moze byt aj koli tomu.na buduci mesiac planujem nahodit sportovy vzduchovy filter tak uvidime ci sa nieco zmeni.
určitě ne, to není náklaďák, aby to potřebovalo meziplyn ;)
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: otacky motoru

Příspěvek od Eny45 » pát čer 05, 2009 9:37

To že padaj otáčky pomalu je samozřejmě učel, Je to zřejmě i kůli emisím. Ale rozhodně to má jít zlehka dolu a nikde se to nemá zasekávat.

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: otacky motoru

Příspěvek od Morte » pon čer 15, 2009 10:45

cbx píše:určitě ne, to není náklaďák, aby to potřebovalo meziplyn ;)
je nejedno auto, kde se po dobu jízdy s vyšlápnutou spojkou drží výrazně vyšší "volnoběžné" otáčky, než po zastavení vozidla...jak je to u tohoto konkrétního bohužel nevím...
Obrázek
Rover 825TD

caracas
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 24, 2009 17:26

Re: otacky motoru

Příspěvek od caracas » úte čer 30, 2009 17:01

Třeba už je to vyřešené ale myslím,že problém by mohl být v nastavení škrtící klapky,je dobré ji po výměně vzduchového filtru nastavit

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: otacky motoru

Příspěvek od sector » úte čer 30, 2009 23:02

caracas píše:Třeba už je to vyřešené ale myslím,že problém by mohl být v nastavení škrtící klapky,je dobré ji po výměně vzduchového filtru nastavit
A muzes, prosim, treba i me poradit jak se to nastavuje ?
Protoze zcela urcite takove zkusenosti nemam abych vedel jak se presne nastavuje skrtici klapka - jak se tedy reguluje ?

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: otacky motoru

Příspěvek od roverix » úte čer 30, 2009 23:12

Na nastavení škrtící klapky stačí pár klíčů a šroubovák a pak ještě jedna maličkost: Testbook
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Odpovědět