Stránka 1 z 1
otacky motoru
Napsal: stř čer 03, 2009 11:14
od mixal
Uz dlhsiu dobu si vsimam ze po zosliapnuti plynu na volnobehu aj pri jazde(preradenie rychlosti) klesaju otacky velmi pomaly.Dajme tomu ze ho dam na 4 tisic,klesne na try chvilu drzy potom na dve zasa drzi a az potom to klesne na 900.Nerobi to vzdy,ale dost casto.
V com by mohol byt problem?Alebo to tak ma byt?

Re: otacky motoru
Napsal: stř čer 03, 2009 12:10
od cbx
a nemáš suchý lanko? Jestli se nezadírá v bowdenu. Zkus to prostříkat grafitovým olejem nebo WD40.
Re: otacky motoru
Napsal: čtv čer 04, 2009 11:49
od Eny45
Mě to někdy dělá za studena, s tím že sekne na 1500 otáčkách, tak na dvě sekundy.
Jinak tohle padání otáček se u mě celkově zmenilo s filtrem v sání. Dřív to šlo plynule dolu, ted to rychle padá až pod 1500, chyvlku to zůstane na 1200 a pak to spadne na těch 900...
Takže bych zvážil i zanešenej filtr v sání.
Re: otacky motoru
Napsal: čtv čer 04, 2009 14:56
od cbx
Mně se zase stává, že někdy otáčky drží konstatně na asi 1500. Je jedno co udělám, funguje to asi jako manuální sytič. Až když vypnu motor a nastartuju znova, sleze to na normální točky a jede v pohodě.
Re: otacky motoru
Napsal: čtv čer 04, 2009 23:01
od mixal
Ja mam niekedy pocit ze to tak ma byt.Aby pri preradovani mal hned vyssie otacky a lepsi tah.Ale to je len tip.Filter tam je uz dlhu dobu tak to moze byt aj koli tomu.na buduci mesiac planujem nahodit sportovy vzduchovy filter tak uvidime ci sa nieco zmeni.
Re: otacky motoru
Napsal: čtv čer 04, 2009 23:44
od cbx
mixal píše:Ja mam niekedy pocit ze to tak ma byt.Aby pri preradovani mal hned vyssie otacky a lepsi tah.Ale to je len tip.Filter tam je uz dlhu dobu tak to moze byt aj koli tomu.na buduci mesiac planujem nahodit sportovy vzduchovy filter tak uvidime ci sa nieco zmeni.
určitě ne, to není náklaďák, aby to potřebovalo meziplyn

Re: otacky motoru
Napsal: pát čer 05, 2009 9:37
od Eny45
To že padaj otáčky pomalu je samozřejmě učel, Je to zřejmě i kůli emisím. Ale rozhodně to má jít zlehka dolu a nikde se to nemá zasekávat.
Re: otacky motoru
Napsal: pon čer 15, 2009 10:45
od Morte
cbx píše:určitě ne, to není náklaďák, aby to potřebovalo meziplyn

je nejedno auto, kde se po dobu jízdy s vyšlápnutou spojkou drží výrazně vyšší "volnoběžné" otáčky, než po zastavení vozidla...jak je to u tohoto konkrétního bohužel nevím...
Re: otacky motoru
Napsal: úte čer 30, 2009 17:01
od caracas
Třeba už je to vyřešené ale myslím,že problém by mohl být v nastavení škrtící klapky,je dobré ji po výměně vzduchového filtru nastavit
Re: otacky motoru
Napsal: úte čer 30, 2009 23:02
od sector
caracas píše:Třeba už je to vyřešené ale myslím,že problém by mohl být v nastavení škrtící klapky,je dobré ji po výměně vzduchového filtru nastavit
A muzes, prosim, treba i me poradit jak se to nastavuje ?
Protoze zcela urcite takove zkusenosti nemam abych vedel jak se presne nastavuje skrtici klapka - jak se tedy reguluje ?
Re: otacky motoru
Napsal: úte čer 30, 2009 23:12
od roverix
Na nastavení škrtící klapky stačí pár klíčů a šroubovák a pak ještě jedna maličkost: Testbook