Stránka 1 z 1
Dojel jsem
Napsal: pát čer 05, 2009 0:06
od Vilém
Tak si valim po jižní spojce a trochu mi to začalo škubat při přidání plynu. Jedu, jedu a najednou konec,tulák uplná mrtvola. Ostuda, musel jsem na šňůru. Závada byla v palci rozdělovače. Proč to sem píšu: proměřil jsem ho, tabulkovej odpor, čistej a stejně jiskra nikde. To jen, když budete něco podobnýho řešit, tak to kolikrát je opravdu kravina.
Re: Dojel jsem
Napsal: pát čer 05, 2009 9:00
od sector
a jaky daval odpor nebo jaky je tabulkovy odpor - jaka ma byt hodnota ?
Re: Dojel jsem
Napsal: pát čer 05, 2009 10:01
od Trunda
No tyhle vysokonapetove kravinky jsou na aute hodne zradne... me takhle v zime na dalnici nechala ve stychu civka... mrcha sice jiskru davala, ale az po dlouhem badani na diagnostice zjistili, ze byla nekde probita a davala jiskru slabou... Jeste bejva zradne viko od rozdelovace...
Re: Dojel jsem
Napsal: pát čer 05, 2009 10:28
od cbx
trunda.raspi píše:No tyhle vysokonapetove kravinky jsou na aute hodne zradne... me takhle v zime na dalnici nechala ve stychu civka... mrcha sice jiskru davala, ale az po dlouhem badani na diagnostice zjistili, ze byla nekde probita a davala jiskru slabou... Jeste bejva zradne viko od rozdelovace...
Tak tak, když je třeba prasklý a běhá po něm jiskra, tak motor běží, i když vypnete klíček... Docela sranda někdy

Re: Dojel jsem
Napsal: pát čer 05, 2009 10:31
od Fujitsu
Ikdyž je prasklý jenom jeden? To jako traktoří na jeden válec?