Stránka 1 z 2

416 Tourer - palec rozdělovače

Napsal: pon zář 14, 2009 12:49
od runner001
Zdar pánové,
mám probitej palec rozdělovače a potřebuju sehnat novej, jenže v katalozích se vyskytuje palec jen pro typ 400 (XW) 1,6Gsi 1590ccm 82kW a palec je tam takovej kulatej.

Tu: http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=889511

Ale já mám 400 kombi (XW) 1,6i 1590 82kW a utoho mají jenom víčko, ale palec ne.
Tak bych chtěl vědět jestli je mezi těma palcema nějakej rozdíl a jestli už to někdo skoušel ?
Ten můj totiž není kulatej, teda je podobnej ale nemá to odizolování kulatý. Dík moc za rady.

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: pon zář 14, 2009 15:29
od AnderN
Mas pravdu, maji to tak ve vetsine autodilu ... ale na druhou stranu, kod motoru v Toureru i v hatchbacku XW je stejny -- D16Z2, takze se podivej na svuj palec (myslim ten v rozdelovaci ;) ) a jestli vypada stejne, zkusil bych ho koupit. Stoji par korun a nejspis jim jen vypadlo z databaze, ze pasuje i na kombi.

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: pon zář 14, 2009 18:14
od Trunda
Clovece, po dlouhy dobe tu je nekdo kdo ma Tourerka s hondackym motorem :-) Jak jsi s motorem a autem spokojeny?... typuju, ze Tebe asi netrapi takove problemy, jako mame my s roverovskym motorem (tesneni, prevodovka,...)

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 8:58
od runner001
trunda.raspi píše:Clovece, po dlouhy dobe tu je nekdo kdo ma Tourerka s hondackym motorem :-) Jak jsi s motorem a autem spokojeny?... typuju, ze Tebe asi netrapi takove problemy, jako mame my s roverovskym motorem (tesneni, prevodovka,...)
Tak auto mám už přes dva roky a těsnění v hlavě už mi taky prochcalo, páč tam bylo ještě origo a jako dovoz to mělo 145 000km, ale nikdo neví kolik bylo stočených :-D Podle kámoša ze servisu, stočí turek v německu (nebo ital) tak 25 000km a čech v bazaru taky 25 000km, takže teoreticky má nalítáno 200 000km, já teď mám 178 000km a jsem spokojenej, jenom ten palec mi chybý ke štěstí 8) Ale mám půjčenej od známýho a rád bych mu ho někdy vrátil ... Jinak převodovka v pohodě (zatím), motor žere 3dcl oleje na 1000km, klasicky blbnou zámky a žere žárovky, ale když shořely na spátečku tak všechno OK, takže je tam asi dávat zatím nebudu. Jo a ještě mě pískne, klíňák nebo ložisko, když startuju nebo projedu kaluží...

Auto má 11 let a ivestice za dva roky:
Pořizovací cena - 54 000 kč
Klíňáky + klima + filtr - 2500 kč
Těsnění pod hlavu + rozvoďák - 6000 kč
Brzdy vše (desky) - 2000 kč
Olej fitr 2x - 2200 kč

Jo a jsem tu registrovanej už přes dva roky, ale jsem notorickej zapomínač hesel, takže mám asi 3 různý profily...

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 9:17
od Trunda
:-D pekny... Pockej a je to ten SOHC motor? A jak jsou na tom plechy?

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 11:00
od runner001
trunda.raspi píše::-D pekny... Pockej a je to ten SOHC motor? A jak jsou na tom plechy?
Hej, tak teď bych nechtěl kecat, motory 1,6 s 82kW mají Rovery asi 3 a ješte jeden s 83kW ... Já jsem někde slyšel že hondy ho mají obráceně a já ho mám klasicky (stejně jako 1,4) s rozdělovačem na pravo (pohled ze předu). Plechy mají mírnou lišku kolem předního okna, šíbru a na zadním sloupku. :wink:

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 11:07
od Trunda
No totiz Rovery s oznacenim GSi mely ty hondacky SOHC... ale je mozny, ze uz tam mas treba taky motor prekuchany... na tom motoru to je myslim vyrazne napsane (SOHC), takze bys to vedel... To totiz byly supr motory, delali se i v GTi uprave (tusim meli jine vacky a takovy dalsi kravinky) a to teda byl hukot... Proste klasicka Honda :-) .... motorovka :-)
No na sloupcich jsem si uz taky vsiml, ze to pod tema plastikama ma tendenci oranzovet... neni to tam moc chytre vymysleny... zanasi se to curbesem a pak se tam drzi vlhkost....

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 12:06
od Tommi_82
trunda.raspi píše:No totiz Rovery s oznacenim GSi mely ty hondacky SOHC
Tak to právě není uplně pravda. GSi se psalo i na auta s motorem K series, kterej má podle mýho runner01. Jak už jsme zvyklí měli v tom označování podle mě bordel. GSi někdy označovali auta co měly (lepší) motor 2.0Ti T-series, někdy tak jen označovali auta který měli litý kola navíc, každopádně to bylo něco ve smyslu lepší + sportovnější výbava.

Kdybych to měl popsat jak to je podle mě, tak G je lepší výbava, S je sportovnější(16v) motor, i je benzínové vstřikování.
Stejně to nic nezmanená protože pro každej trh to prodávali pod jiným označením. Dneska je to fuk ale rozhodně z těch písmen naprosto nikdy nepoznáš jakej to auto má motor. Musíš otevřít kapotu a podívat se.

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: úte zář 15, 2009 13:06
od Trunda
Ja jsem tu kdysi daval odkaz na tabulku, ktera primo vysvetlovala, co ty zkratky u Roveru znamenaly...
Kazdopadne dle specifikace GSi rovery hondacky motor mely... http://www.globalcar.com/datasheet/Rove ... Si_16v.htm
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=236104 tu je dokonce diskuze o hondackych motorech v GSi... Takze runner tam zrejme bude mit motor predelavany... a nebo je to mutant :-)

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 7:16
od runner001
Hele tak já v tom mám taky bordel, ale když kouknu do inzeratu na GSi 1,6 tak tam taky vidím pokaždé jinej motor... Jednou otočenej do leva a podruhé do prava, takže těch mutantů bude asi kupa.
Jo ten palec už jseme našly, překvapivě u verze GSi 414 (76kW) :-D Takže bordel v tom mají... To je klasickej Roverackej motor 1,4 (DOHC-K16) a označen je GSi 8)


Tak, dávám odkaz pro příští generace...
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... duct=56871

Kuwa jak funguje to vkládání odkazů ?

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 7:57
od Tommi_82
Jojo my dva máme pravdu, ale trundu asi nepřesvědčíme. Do GSi se asi dával jak 14K4F (1.4) tak 16K4F (1.6) což je přesně tvůj motor(rozdělovač mají oba stejnej) možná i 14K2F(SOHC). Ale dávaly se tam samozřejmě i motory Honda D16A6 a D16A8. No a aby toho nebylo málo dávaly se tam i benzíňáky Rover M-series a T-series. Je v tom prostě binec a ozanačení bylo pro každej trh jiný, ale trunda ať si klidně řeší i nadále označení který se týká jen UK trhu a kde opravdu možná bylo pravostranný GSi osazováno jen motorem Honda. My žijeme v Evropě a ne za malou louží a víme svoje.

Odkaz vkládáš dobře, ale oni(automedik) maj stránky dělaný tak že tam mají hranatý závorky, což tenhle redakční systém prostě nezvládá a je z toho tak zmatenej že vůbec nepozná která bije.

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 9:01
od Trunda
Jenze panove, vy jste to porad nepochopili :-) Ja se tu celou dobu bavim o oznaceni GSi na roveru 416 tourer! Jak je to na jinych modelej je mu uplne putna.... ja mluvim o tom, ze proste co tourer GSi to hondackej motor... pokud je tam jiny motor, tak je vymeneny... a basta! :-) Ja jsem dukaz dodal, ted ho dejte vy!... Najdete mi GSi tourery, ktere nemaji hondacky motor ;-)

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 9:27
od runner001
trunda.raspi píše:Jenze panove, vy jste to porad nepochopili :-) Ja se tu celou dobu bavim o oznaceni GSi na roveru 416 tourer! Jak je to na jinych modelej je mu uplne putna.... ja mluvim o tom, ze proste co tourer GSi to hondackej motor... pokud je tam jiny motor, tak je vymeneny... a basta! :-) Ja jsem dukaz dodal, ted ho dejte vy!... Najdete mi GSi tourery, ktere nemaji hondacky motor ;-)
Aha!!! ty vycházíš z toho že já mám GSi, ale to já nikde nepsal - proto tento flame :D (prostě omyl). Takže pravda je na obou strnách :wink: Já mám: Rover Tourer 416 16v r.v. 1998 (XW) 82kW
Jo, mě si zmátl tou první reakcí na můj příspěvek :D

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 9:31
od Trunda
Grrrrrrrrrrr! :-D Ty jo! No sem se trosku spletl, no ;-) Ale jinak mam pravdu a Tommi ne ;-)

Re: 416 tuorer - palec rozdělovače

Napsal: čtv zář 17, 2009 11:10
od Tommi_82
Existuje Rover 420 GSi Tourer, kterej má motor 2.0 Rover.

Obrázek


http://www.aronline.co.uk/index.htm?r8galleryf.htm
1994 Rover 420 GSi Tourer - offered all the trappings of the Sport models (apart from side skirts) in a practical package.

Jsem zvědavej jestli tě bude bavit si tu furt něco nalhávat nebo konečně uznáš že ses spletl. :D :D :D Nebudeš se mi doufám snažit namluvit že motor 2.0 M-series je Honda, že ne, protože to už bych z tebe mohl dostat infarkt. :D :D

EDIT: Kdybys byl býval řekl, že Rover kterej má motor Honda má označení GTi nebo GSi, tak bych to odkejval, ale tys to řek obráceně a to už není pravda...