Stránka 1 z 2

Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 1:45
od Alpha
Zdravim, chcel by som poradit s tymto Roverom 45 http://www.aaaauto.sk/sk/rover-45/car.h ... 8&make=104
Ma najazdenych 150 000km co sa mi zda privela aj ked ta cena neni najhorsia... Neni tych 150k uz kritickych ? Nie ze to kupim a za chvilu stym budem musiet behat po servisoch a zaplatim dalsich 1000 eur iba za opravy

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 5:07
od Tommi_82
Na kilometrech přece tak moc nesejde, záleží na tom po jakých cestách a jakým stylem byly ujety. Na 10 let starý auto je 150 tisíc ujetých km odpovídající.
Na tu cifru se nemá smysl ani dívat ta ti stejně nic neřekne, prohlídni pořádně auto a když bude dobrý tak jdi do něj.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 9:43
od Keksin
Když jsou nasazený zimní pneu, tak kde jsou letní????

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 13:09
od Alpha
Letne pneu nie su ktomu co som sa dozvedel...
Ak ide o suciastky, ake su ceny a dostupnost ? stym nie su komplikacie? Dufam ze nie su drahsie ako napr. do VW, Seat a pod.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 13:19
od Tommi_82
Zimní gumy mě nijak neudivují, taky jsem prodával dvoustovku na starších zimních a letní který byly jak nový prodal bokem.
Problémů s dílama se neboj, pokud se originál nedá sehnat nebo je moc drahej je tu druhovýroba. Když budeš počítat ceny tak nějak jako třeba Oktávka tak se do toho v pohodě vlezeš. Trošku problém může být třeba s karoserií(při havárii), tam je jediná rozumná volba vrakoviště a nastříkat. Vrakoviští, kde jsou hlavně vozy Rover jsou v ČR čtyři, z toho na Moravě dvě.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 16:21
od donutil
Tak ať de do řiti,to je jak když někdo vymontuje rádio a napíše-příprava na rádio,za to bych ho nakopal do pr....e.Alespoň že ty zimní jsou elektrony,jenže origo je origo.Tak je stáhni aspoň o sto euro,ať máš půlku na originál kola.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 16:44
od Keksin
Donutil má pravdu a klidně o 200 euro.

Když čtu v inzerátu u novýho, nebo jetýho auta "Příprava pro rádio", nevím jestli mám brečet, nebo se smát :-D .

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 18:49
od Austin
AAA bych se vyhnul. Tečka.
Platíte v euro, vyjeď do Vídně, u SCN /Nord/ zahni ne doprava k němu ale doleva, asi 500m vlevo je velký autohaus bývalý Rover, vždy je tam aut na prodej dost.
Myslím že to je Shuttleworth str.

http://www.rover.at/1/cms/website.php?i ... rliste.php

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 19:12
od Tommi_82
mě příprava na rádio vyhovuje(za předpokladu že cena je adekvátně snížená, když není tak teprve musí být adekvátně snížená),ale můžu si koupit rádio jaký mi vyhovuje.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 19:46
od Austin

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 20:34
od donutil
Já su starej vůl a žádnou řeč neumím,ale když jsem viděl ty ceny na tom Austinovým webu,tak mě málem vomejvali,ale možná jsem to špatně pochopil,podle mě není důležitý od koho kupuješ,ale co kupuješ a za kolik.

Re: Rover 45

Napsal: pát kvě 07, 2010 21:00
od max80
.

Re: Rover 45

Napsal: sob kvě 22, 2010 19:29
od Alpha
Nasiel som teraz zaujimavy Rover 45 1.8 s automatickou prevodovkou tiptronic, zaujimalo by ma aku ma zivotnost tato prevodovka ci nebyvaju snou problemy a ako to je vobec s udrzbou a o kolko je asi vacsia spotreba paliva :?: To auto ma najazdene cca 74000 km

Re: Rover 45

Napsal: ned kvě 23, 2010 7:56
od max80
.

Re: Rover 45

Napsal: ned kvě 23, 2010 19:09
od AnderN
Zkusil bych Austina předběhnout, jistě mě doplní. Převodovka není tak úplně "Tiptronic" (tzn. automatická převodovka s možností "manuálního" řazení), ale je to převodovka typu CVT s plynule měnitelným převodem (teoreticky nekonečně mnoho převodových stupňů). Při akceleraci auto zrychluje plynule bez jakéhokoliv řazení. Její vlastnosti ani životnost nijak nevybočují z hodnot obvyklých u jiných automatických převodovek za předpokladu pravidelné výměny správné provozní náplně (ale to platí u všech převodovek). Při uvedeném nájezdu by měla být OK, ale samozřejmě je potřeba provést zkušební jízdu a zjistit maximum o její historii a předchozím servisu. Spotřeba pochopitelně závisí na způsobu provozu -- ve městě si umí vzít o něco víc, než manuál (odměnou je pohodlí), naopak na dálnici při konstantní rychlosti otáčky spadnou o poznání níž, než s manuálem a auto jede se spotřebou nižší.