Stránka 1 z 2

Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 12:52
od hapip
Jistě víte že potýkám se zavadou na mím rovru 416 Si,16V, pořad cuká ,nechce jet ,někdy už skoro vůbec.

Po radách sem se rozhodl to dát do servisu ROVER v ostravě zvaný INDIS.
Dal sem to tam a čekal sem přívětívý výsledek.
Na druhý den volám tak jak ste na tom co jste zjistli?

Tak začla dlouhá debata.
Že nemám nic originalní, že filtr vypada jak z druhé světové kable taktež.
Podotýkám že vše bylo měneno před 4 měsíci.
Oni že koupí všechno nové a aby se mělo od čeho odpíchnout, ale nač kupovat Vše nové když ty moje díly jsou staré 4 měsíce, ale nevadí trochu sem je vypekl a koupil Vše origo jak má být. Donesl jim NGK svíčky a nový palivový filtr.

Dnes odpoledne mám zavolat ,že tam nasadí ty moje věci...Jestli je nějaká změna ....fakt sranda tohle

DO toho servisu jsem to dal z důvodu toho že po Vašich radách je nejlépe to dát do servis na diagnostiku.
Jejich odpověd na diagnostiku je ,že je vše v pořádku. Což ale není pravda nebot stoprocentně vím že mám vadný potenciometr..sem tam mi vyletí otáčky...
Ptal sem se o co lambda sonda to nemůžete zjistit? Jejich odpověd ne...u tak starého auta 15 let ne...
Řekl sem aspon změřte tlak paliva před a za vstřikovací lištou...Jejich odpověd to bychom museli sundat čerpadlo a zavést do BOSCHE to zapalatíte 20 000 tisic jen to mihne : D:D:D:D.
Nakonec si budu muset poradit sám jak to vypadá a vyrobit si tlakoměr na změření tlaku paliva..
Tímto žádám někoho kdo by mi půjčil tento tlakoměr byl bych moc vděčen i korunku nějakou dám..... :(

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 13:10
od Trunda
Clovece to jmeno servisu mi nic nerika... ale teda pristup nic moc a analyticky uz vubec ne :-( Nevim co ti poradit... snad uz jen abys to zkusil nejak primo konzultovat s nasim uz temer servisackym guru Zakarem... nechapu co se jim nelibilo na 4 mesice starych kabelech? Nebo jsi kupoval nejakou levnou druhovyrobu?

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 13:31
od Tommi_82
Nic neříká? Však to je známej servis, bohužel spíš nechvalně.

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 14:50
od Silverstone
Jsem taky z Ostravy a zhruba před 3 lety jsem dával Rovera 416i do toho samého servisu kvůli výměně těsnění pod hlavou. Cena? přes 15 000Kč... a proč? Prý hlavu poslali na tlakovou zkoušku (o které mi předem neřekli, jestli ji chci) :lol: Už mě tam nikdy neuvidí. Pokud chceš kontakt na člověka, co mi opravuje Rovera a je kousek od Ovy, tak se mi ozvi na lukas.pal@email.cz :wink:

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 15:05
od hapip
Supek ten kontakt budu velmi vděčný

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 15:12
od Trunda
No tak jako ja jsem taky dal za vymenu tesneni pres patnact klacku, taky mi delali nejaky rentgen hlavy, ale vedel jsem o tom, ze to bude kvuli tomu vic stat a hlavne vysledna oprava za to stala... jsem s vysledkem spokojeny a to je dulezity... rozdil ale byl v tom, ze jsem to mel u kamarada a motor posilal jiz jmenovanemu panu Peterkovi z Kunstatu, ktery je vazne klasa ve svem oboru... dokonce o nem koluje zvest, ze je to kouzelnik ;-) ...

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 19:50
od J0hny
Já osobně si teda dělám motory doma a jezdi mi zatim vsechno, nenechal bych si šáhnout na motor :D už vůbec ne od někoho o kom ani pořádně nevím co je zač :roll: a nechápu jak může někdo dát 15 000 za výměnu těsnění a překontrolování hlavy! Mě vyjde srovnat hlavu, udělat rozvody a těsnění pod hlavou asi na 5 000 :lol: a stejně mi to přijde dost, za 3 dny je to hotovy kdyz jde vsechno podle planu a že by natlakovaní hlavy stálo zrovna majland se taky říct nedá to mám za pár stovek, to je smutný co jsou si ty servisy ochotný říct! :?

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 19:57
od Tommi_82
Za tlakování hlavy jsem v DS Brno platil asi litr, byl jsme na tom s dvoustovkou asi dvakrát..

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 20:06
od Vilém
V Praze to nechávám dělat za litr-srovnání + tlakování.

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 21:02
od Trunda
No samozrejme ze za ty penize mi tam bylo napachano spousta dalsi prace... Vlozky, krouzky, symeringy, cisteni chl. soustavy, srovnani, srouby, tesneni a rikam, nemel jsem to na tlakovani,ale rentgenu... A rikam, klidne jsem za to ty penize dal, kdyz ted vim, ze na motor je spoleh a ze jede nadstandartne dobre ;-) jo a mimochodem, kamarad za praci chce prd a me to vzdycky pekne stve, protoze vim, ze kazda prace neco stoji, ale penize mu nutit nemuzu...

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: stř srp 18, 2010 21:57
od Roman620ti
Jó dneska je to v servisech samej vomr*dávač a ještě k tomu zloděj. Neni nad to, když se do toho může člověk pustit sám. :P Bejval by se vyplatila klidně ta cesta za kolegou Zakarem, kterej teda ty Rovery úplně hejčká :) 8) Na něj je tu samá chvála a musím souhlasit, fakt super jednání a ochota 8)

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: čtv srp 19, 2010 9:28
od INZER
Vilém píše:V Praze to nechávám dělat za litr-srovnání + tlakování.
A kde?

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: čtv srp 19, 2010 19:49
od Vilém
Praze 4 na Libuši. Dneska jsem tam byl po delší době a hoši podražili, chtěli o kilo víc za srovnání.

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: čtv srp 19, 2010 20:29
od René
Ta cena za tlak.+srovnání je zhruba všude stejná,horší je to,že už to při výměně těs.pod hlavou vyloženě každému nutí,jinak prý za opravu neručí,atd.atd.,přitom pokud to není evidentní,tak je to jen otom se pěkně přimastit :cry:

Re: Hoši to je maraaaas podte si precist:D

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:45
od Vilém
Spíš je to jistota pro toho kdo to opravuje. Lepší než to dělat dvakrát.