Hoši to je maraaaas podte si precist:D
Napsal: stř srp 18, 2010 12:52
Jistě víte že potýkám se zavadou na mím rovru 416 Si,16V, pořad cuká ,nechce jet ,někdy už skoro vůbec.
Po radách sem se rozhodl to dát do servisu ROVER v ostravě zvaný INDIS.
Dal sem to tam a čekal sem přívětívý výsledek.
Na druhý den volám tak jak ste na tom co jste zjistli?
Tak začla dlouhá debata.
Že nemám nic originalní, že filtr vypada jak z druhé světové kable taktež.
Podotýkám že vše bylo měneno před 4 měsíci.
Oni že koupí všechno nové a aby se mělo od čeho odpíchnout, ale nač kupovat Vše nové když ty moje díly jsou staré 4 měsíce, ale nevadí trochu sem je vypekl a koupil Vše origo jak má být. Donesl jim NGK svíčky a nový palivový filtr.
Dnes odpoledne mám zavolat ,že tam nasadí ty moje věci...Jestli je nějaká změna ....fakt sranda tohle
DO toho servisu jsem to dal z důvodu toho že po Vašich radách je nejlépe to dát do servis na diagnostiku.
Jejich odpověd na diagnostiku je ,že je vše v pořádku. Což ale není pravda nebot stoprocentně vím že mám vadný potenciometr..sem tam mi vyletí otáčky...
Ptal sem se o co lambda sonda to nemůžete zjistit? Jejich odpověd ne...u tak starého auta 15 let ne...
Řekl sem aspon změřte tlak paliva před a za vstřikovací lištou...Jejich odpověd to bychom museli sundat čerpadlo a zavést do BOSCHE to zapalatíte 20 000 tisic jen to mihne : D:D:D:D.
Nakonec si budu muset poradit sám jak to vypadá a vyrobit si tlakoměr na změření tlaku paliva..
Tímto žádám někoho kdo by mi půjčil tento tlakoměr byl bych moc vděčen i korunku nějakou dám.....
Po radách sem se rozhodl to dát do servisu ROVER v ostravě zvaný INDIS.
Dal sem to tam a čekal sem přívětívý výsledek.
Na druhý den volám tak jak ste na tom co jste zjistli?
Tak začla dlouhá debata.
Že nemám nic originalní, že filtr vypada jak z druhé světové kable taktež.
Podotýkám že vše bylo měneno před 4 měsíci.
Oni že koupí všechno nové a aby se mělo od čeho odpíchnout, ale nač kupovat Vše nové když ty moje díly jsou staré 4 měsíce, ale nevadí trochu sem je vypekl a koupil Vše origo jak má být. Donesl jim NGK svíčky a nový palivový filtr.
Dnes odpoledne mám zavolat ,že tam nasadí ty moje věci...Jestli je nějaká změna ....fakt sranda tohle
DO toho servisu jsem to dal z důvodu toho že po Vašich radách je nejlépe to dát do servis na diagnostiku.
Jejich odpověd na diagnostiku je ,že je vše v pořádku. Což ale není pravda nebot stoprocentně vím že mám vadný potenciometr..sem tam mi vyletí otáčky...
Ptal sem se o co lambda sonda to nemůžete zjistit? Jejich odpověd ne...u tak starého auta 15 let ne...
Řekl sem aspon změřte tlak paliva před a za vstřikovací lištou...Jejich odpověd to bychom museli sundat čerpadlo a zavést do BOSCHE to zapalatíte 20 000 tisic jen to mihne : D:D:D:D.
Nakonec si budu muset poradit sám jak to vypadá a vyrobit si tlakoměr na změření tlaku paliva..
Tímto žádám někoho kdo by mi půjčil tento tlakoměr byl bych moc vděčen i korunku nějakou dám.....
