Stránka 1 z 2

Vnitřní klika LZ dveří na R 75.

Napsal: ned zář 12, 2010 22:48
od lerak
Přátelé,komu z Vás v garáži zahálí vnitřní díl kliky levých zadních dveří na R 75 ? Slíbil mi ho Patriknoha,ale nemá.Díky předem LERAK.

Re: Vnitřní klika LZ dveří na R 75.

Napsal: stř zář 15, 2010 20:07
od lenham3
info v sz

Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 11:34
od walkerik11
Zdravim. Po zražke s jeleňom som sa rozhodol že si opäť kúpim Rovrika, keďže by mi doň trbalo vraziť vlké evry, ale už nafťák. Teraz ale ostavá otázka, ktorý....rovrácke diesle vôbec nepoznám. budem rád, ak mi poradíte ohľadom spoľahlivosti týchto motorov a ktorý typ motoru, lebo čo som pozeral tak sú rôzne označenia. Mám záujem o turbo diesel. Dik

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 12:12
od René
Z vlastní zkušenosti mohu jen doporučit R400 diesel 77kw,jkdyž seženeš vůz z posledních let výroby s nějakým jasným původem,tak se nemáš čeho bát,slouží dobře a když se o něj náležitě budeš starat nenechá tě ve štychu,R 45 je jeho nástupce od roku výroby 2000 a je víceméně shodný,jen má 74kw kvůli emisím,jinou masku a další drobnosti.Pak už jen R75,záleží jak až velký luxus si chceš dopřávat :)

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 15:57
od walkerik11
Takže ten nižší kW je len kvôli emisiám...uz rozumiem :P Este by ma zaujímali viac technické veci, ako vstrekovanie a príprava paliva a kolko ma budú stáť sesrvisné alebo pokazené časti agregátu a načo si mám dávať pozor pri kúpe tohto dieselu

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 18:35
od AnderN
Ještě se hodí připomenout, že nižší výkon je vynahrazen vyšším kroutícím momentem 240 Nm (vs. 210 Nm u starší verze), takže celkově bude jízda s novějším typem o něco příjemnější, motor bude působit o něco pružnějším dojmem. Ale to už jsem tady taky psal několikrát, stačí hledat.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 18:56
od René
U R 400 se jedná o přímé vstřikování (né comon-rail),je to obdoba původního TDI od VW, řízené elektronickým vstřik. čerpadlem EDC.Nasávaný vzduch prochází chladičem vzduchu.Ceny dílů jsou obdobné jak u jiných aut této kategorie.Motor je držák,pokud je o něj postaráno.(Rozvody!,olej,filtry). Jinak samozřejmě, tak jak u každého jiného auta se pokazit může cokoli. Na co si dát pozor? Motor po nažhavení musí chytnout okamžitě,jeho chod pravidelný bez nějakého škubání a podobných jevů,kontrola těsnosti atd. Jinak co se týká servisu Rover,tak jistě víš,že je to bída, jelikož už jsi Rovera vlastnil, hodně zdaru při výběru. drive:

Než jsem to tu sesmolil,tak AnderN připoměl správně ten krouťák mir:

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 19:35
od walkerik11
Veľmi Vám ďakujem chalani veľmi ste mi pomohli :idea: :) A s označniami je to ako? ...videl som Sdi, Di, atd. ...dokonca v inzeratoch pisu aj Tdi

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:02
od René
SDI (77kw), DI (63kw)

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:24
od AnderN
Špatně, turbo mají obě výkonové verze ... akorát ve zkratce ta slabší (63 kW, označaní SD) nemá mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler), silnější 77 kW varianta je označená SDi a mezichladič má. Taky to tu je někde popsané - prohledej a přečti si to.

Od roku 2000 už zůstala jen silnější verze upravená na 74 kW a větší krouťák, jak jsme se bavili před chvílí.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:28
od René
Jo,jo máš pravdu,jsem to v tom spisování napsal blbě,samozřejmě jsem myslel ten chladič vzduchu,ne turbo :lol:

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:31
od AnderN
Myslel jsem si to ;) ale v obou mých předchozích příspěvcích je nejdůležitější poznámka, že už to tady všechno je a není nic jednoduššího než to vyhledat.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:34
od René
mir:

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: ned zář 19, 2010 20:41
od walkerik11
Už som o niečo múdrejší... :-D A ďalšia otázka, má Rover Sdi vzadu kotúčové brzdy, alebo to závisí od výbavy? Lebo pri mojej 414 Si som sa stretol s tým, že 414-ka Si jedného pána mala vzadu bubnové brzdy a bola bez ABS.

Re: Rover 400 Diesel

Napsal: pon zář 20, 2010 6:45
od AnderN
Tady už nepomůžu, zkušenosti s motorem mám z Roveru 620 SDi a ten měl vzadu kotouče, ale jak je to u R400, to netuším.