Zahřívání předního levého kola
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Zahřívání předního levého kola
Po každé jízdě pozoruji, že mám žhavé levé přední kolo - udržet ruku na kovové části je takřka nemožné, jak hřeje. Pravé přední kolo nevykazuje přehřívání. Autum bohuzel nerozumim a kdyz jsem prohlizel ostatni prispevky, tak jsem na nic podobneho nenarazil.
Mohl by mi prosím někdo poradit čím to je?
Stejně tak mi auto dělá hlasitý vytáčivý zvuk, a to vždy se stoupajícímí otačkami, od nějakých 1700 otáček, nad 2500 je to uz pomerne hlasite.
Mam rover 45 2.0dTi, r.v. 8/2001, 210 000km najeto. Minulý rok jsem s ním projel Island a některé dost drsné stezky, takže je možné, že tamní podmínky zanechaly na voze stopy.
Předem děkuju za jakékoliv rady
Mohl by mi prosím někdo poradit čím to je?
Stejně tak mi auto dělá hlasitý vytáčivý zvuk, a to vždy se stoupajícímí otačkami, od nějakých 1700 otáček, nad 2500 je to uz pomerne hlasite.
Mam rover 45 2.0dTi, r.v. 8/2001, 210 000km najeto. Minulý rok jsem s ním projel Island a některé dost drsné stezky, takže je možné, že tamní podmínky zanechaly na voze stopy.
Předem děkuju za jakékoliv rady
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Dej to do servisu a budeš vědět hned.
Kolo - buď ložiska(to by hučelo) a nebo kouslej brzdovej třmen(měl bys výrazně víc špinavý kolo od brzdovýho prachu).
Vytáčivý zvuk - odcházející turbo?
Kolo - buď ložiska(to by hučelo) a nebo kouslej brzdovej třmen(měl bys výrazně víc špinavý kolo od brzdovýho prachu).
Vytáčivý zvuk - odcházející turbo?
Re: Zahřívání předního levého kola
Bych si tipl ložisko.
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Děkuju za rychlé odpovědi
Kolo - žádné hučení se neprojevuje, ani ten prach tam nevidím. Vrzdy jsou navíc měněny cca měsíc zpět.
Vytáčivý zvuk - v servise jsem to měl a chtěli si to tam nechat na rozebrání, že to prý může být něco vedle altíku, atd... problém je v tom, že si prozatím nemůžu dovoolit být den bez auta a ještě to chvíli potrvá, takže proto jsem psal sem. Mno, dyby to bylo turbo, tak to by bylo nepříjemné. Předpokládám, že to asi repasovat moc nejde...? a cenu nového bych hádal v desetitisících.
Kolo - žádné hučení se neprojevuje, ani ten prach tam nevidím. Vrzdy jsou navíc měněny cca měsíc zpět.
Vytáčivý zvuk - v servise jsem to měl a chtěli si to tam nechat na rozebrání, že to prý může být něco vedle altíku, atd... problém je v tom, že si prozatím nemůžu dovoolit být den bez auta a ještě to chvíli potrvá, takže proto jsem psal sem. Mno, dyby to bylo turbo, tak to by bylo nepříjemné. Předpokládám, že to asi repasovat moc nejde...? a cenu nového bych hádal v desetitisících.
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
V téhle fázi repasovat jde, cenu odhaduješ správně, kolem 15 tisíc za repasi.
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Ještě jedna možná hloupá otázečka... Jak dlouho to turbo asi ještě může vydržet? Abych ho komplet neodrovnal...Tommi_82 píše:V téhle fázi repasovat jde, cenu odhaduješ správně, kolem 15 tisíc za repasi.
P.S.: je nějaká možnost, že to to turbo nebude?
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Nemusí to bejt turbo ale ten kdo se vyzná to pozná jestli pískání jde od turba nebo třeba od řemene. Jestli to je turbo tak ti nikdo neřekne jak dlouho ještě vydrží, jediný co budeš vědět je že čím dýl budeš čekat, tím bude vyšší šance že jednou nedojedeš a i cena repase může být pak vyšší.
Re: Zahřívání předního levého kola
K tomu kolu: zvedni auto zvedákem, jakobys chtěl to kolo sundat - tak až bude ve vzduchu, přitom měj neutrál a zataženou ruční brzdu + něčím podložené zadní kolo zepředu i zezadu. No a tím zvedlým kolem zkus zatočit. Asi to nepůjde, nebo jen těžko, což znamená, že je kouslá ta brzda. Takže to pak zase spustíš na zem a navštívíš nějakého mechanika, který by tuto závadu měl lehce odstranit a zkontrolovat stav kotouče a brzdových destiček, popřípadě zjistit příčinu té závady (pravděpodobně bude roztrhlá prachovka a proto zareznul píst).
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Super, všem moc děkuju za rady.
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
Re: Zahřívání předního levého kola
sundal bych kolo, brzdic a zkontroloval, jestli se ti neprotrhla manzeta na brzdovem pistku. Dostane se tam bordel, zaprasi se to a zasekne.
Jsem totalni amater, ale tohle jsme delali v Selfixu sami s kamosem (oba jsme autolamy ) Prace poprve tak na hodinu podruhe tak na 20 minut.
Jsem totalni amater, ale tohle jsme delali v Selfixu sami s kamosem (oba jsme autolamy ) Prace poprve tak na hodinu podruhe tak na 20 minut.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
V servise zjistili:
1. zahrivani kola - zaseknuty valecek - problém odsstraněn
2. vytacivy zvuk jdouci s otackami - napinaci kladka pohaneci alternator
K te kladce bych se chtel zeptat, jestli ma smysl objednavat z vrakace, nebo jestli by nekdo vedel presny rozmer (oznaceni) ložiska, které se nachází přímo v kladce - rozměry jsou 70mm vnejší pr., 26mm šíře, 17mm vnitřní průměr (Rover 455 2.0idt, 74kw, r.v. 8/2001). Znamy v servise rikal, ze by to slo rozdelat a vymenit jen lozisko, ale na to potrebuje rozmer, jestli lze vubec objednat.
Predem dekuju za rady.
P.S.: po vyndani kladky zvuk prozatím zmizel, ale je zjevne, ze lozisko je uz jete.
1. zahrivani kola - zaseknuty valecek - problém odsstraněn
2. vytacivy zvuk jdouci s otackami - napinaci kladka pohaneci alternator
K te kladce bych se chtel zeptat, jestli ma smysl objednavat z vrakace, nebo jestli by nekdo vedel presny rozmer (oznaceni) ložiska, které se nachází přímo v kladce - rozměry jsou 70mm vnejší pr., 26mm šíře, 17mm vnitřní průměr (Rover 455 2.0idt, 74kw, r.v. 8/2001). Znamy v servise rikal, ze by to slo rozdelat a vymenit jen lozisko, ale na to potrebuje rozmer, jestli lze vubec objednat.
Predem dekuju za rady.
P.S.: po vyndani kladky zvuk prozatím zmizel, ale je zjevne, ze lozisko je uz jete.
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
Re: Zahřívání předního levého kola
Jestli to je stejné jako na 400, jako že asi jo, tak to ložisko vyměnit nelze, prostě proto, že vnitřní kroužek toho ložiska je laicky řečeno plný a uprostřed má jen dírku průměr 8 mm na šroub, za který kladka drží. Kdežto klasické kuličkové ložisko má vnitřní kroužek prázdný a do něj se teprv něco nalisuje, resp. ložisko se nalisuje na hřídel. Jedině vyrobit vložku do toho vnitřního kroužku ložiska, už jsem o tom taky přemýšlel, protože ta kladka stojí asi 1500 a je to jen otázka toho ložiska za 100 Kč.
Re: Zahřívání předního levého kola
To je ta kladka co je jen u verzi s klimou?
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Mno me v servise rikal, ze rozdelat by to nemel byt problem, ze je tam drazka po celem obvodu a ze pak to snad nenytuje, jen nejak zadela, nebo tak neco. Ale pokud je to ložisko jak říkáš, tak je to naprd koukal jsem na autokelly a tam stoji sada 3800, to je ranec.Hombre píše:Jestli to je stejné jako na 400, jako že asi jo, tak to ložisko vyměnit nelze, prostě proto, že vnitřní kroužek toho ložiska je laicky řečeno plný a uprostřed má jen dírku průměr 8 mm na šroub, za který kladka drží. Kdežto klasické kuličkové ložisko má vnitřní kroužek prázdný a do něj se teprv něco nalisuje, resp. ložisko se nalisuje na hřídel. Jedině vyrobit vložku do toho vnitřního kroužku ložiska, už jsem o tom taky přemýšlel, protože ta kladka stojí asi 1500 a je to jen otázka toho ložiska za 100 Kč.
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)
- scorpione
- Příspěvky: 62
- Registrován: úte zář 02, 2008 14:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání předního levého kola
Klimatizaci mam, ale jestli je to kladka jen pro tuto verzi nedokazi posoudit, jsem naprosty amater.Trunda píše:To je ta kladka co je jen u verzi s klimou?
Rover 45, 2.0iDT (r.v.2001, sedan)