Stránka 1 z 2

Dotaz

Napsal: ned kvě 01, 2011 22:29
od Roparo
Zdravím,
padl mi do oka rover 45, 2.O TD rv 2002. Chtěl bych se zeptat jak je to s poruchovostí těchto vozů a na co si dát při koupi pozor. Děkuji.

Re: Dotaz

Napsal: ned kvě 01, 2011 23:29
od roverix
V prvním půlroku čekej závážnou poruchu: PNEUMATIKY. to jak budeš stále jezdit, tak je sjedeš.

Re: Dotaz

Napsal: pon kvě 02, 2011 11:18
od Trunda
No Roveri diesel je kvalitni motor, takze zkontrolovat zhruba tak to same, co u jineho auta... Jinak mne nenapada nic, co by u 45ky bylo specialne nutne hlidat... standartne asi vsecko co na jinem aute. Stav podvozku, kvalitu servisu, opotrebovanost "spotrebnich" casti... skutecny pocet najetych km... ... asi jako nejprioritnejsi vidim to, ze je dobre koupit kus s pruhlednou minulosti. A nejlepe servisovany ve specializovanem servisu....

Re: Dotaz

Napsal: pon kvě 02, 2011 18:47
od mr.koll
Souhlasím s Trundou.
JInak asi kontrola brzd,kapalin.A jestli je z bazaru tak , kouknout na dotažené šroubky hadic u motoru.
Jinak šťastnou jízdu car::

Re: Dotaz

Napsal: sob kvě 14, 2011 19:12
od MilanV
R45 mám asi tři roky. Teda manželka. k dnešnímu dni má najeto cca 75 000km a nedávno když jsem s ním jel, tak tam klepou snad všechny čepy. To je dle mého celkem brzy. A také se mi nelíbí hlučnost auta uvnitř při vyšších rychlostech (100 a více), kdy zvuk obtékajícího vzduchu znemožňuje normální rozhovor cestujících. Podběhy nejsou snad vůbec ničím odhlučněné.... Prostě moje auto z roku 2004 je obyčejná plechovka. Radím dobře. Před koupí projet po dálnici!! Já jsem to neudělal a dost mě ten hluk později překvapil.

Re: Dotaz

Napsal: ned kvě 15, 2011 1:02
od Roowi
Já teda 45ku nemám, mám staršího bráchu 416ku a v práci ve služebákách (Berlinga, Fabie, Felicie) je ten hluk daleko větší než v mym "drakoušovi" a to jak ve vyšších tak i v nižších rychlostech... A co se týká čepů - vzhledem ke stavu českých silnic mi tři roky nepříjdou málo tohle je prostě spotřební materiál a s jeho výměnou se musí počítat... a nemyslim si, že by snad v tomhle záleželo na značce auta. Nebo snad třeba Fabie má jiný čepy co dýl vydrží???

Re: Dotaz

Napsal: ned kvě 15, 2011 17:46
od marek420
Vlastním přes tři roky 420 SDI 77 Kw a žádné zásadní problémy jsem neměl. Výměna jen spotřebních věcí ( desky, tlumiče, žhavicí svíce, oleje , filtry, drobnosti...) A asi ve 300 000 měněna původní spojka, jinak na motor nesáhnuto. Velká spokojenost :)

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 18:26
od MilanV
Tak to potom pardon. Já se snažil Angličana srovnávat s auty a ne se Škodovkama, Fordama a pod. Mám zkušenosti například s Omegou, Peugeotem 406, nějakým tím Chevroletem., A4, VW Polo... Úmyslně jsem uvedl starší auta. Ono také R45 starší je. Ani jedno toto auto nepotřebovalo na našich cestách měnit čepy po 75000 kilometrech. A v každém z těchto aut je při 110km/hod výrazně větší klid.Nejde ani tak o roky, ale 75000km. Není nejmenší důvod pro vybité čepy a hluk v autě. Je si třeba uvědomit, že R45 je velká jako Octavie. Ne jako Fabie. Tolik můj názor. Je tady ale ještě jedna možnost. A to že mám nepovedené auto jako kus. V žádném jiném Roverku jsem nikdy nejel. Na nějakém srazu to budu muset prubnout. Třeba ve Frenu?

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 19:50
od René
To dost zajímavé, tak brzo vybité čepy, 75000km na Rovera moc není, aby byly vybité. Jestli těch 75000km je ovšem pravda, ale když jsi si tím jistý :?: Taky záleží které čepy myslíš, protože jestli jde jen o kuláky, tak ty už by na to nárok možná měly, u jiných aut je to stejný.
Jinak já osobně měnil kuláky při 137000km(vybitý byl jen jeden!), ale sichr rači oba. car::

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 20:27
od F.i.s.h.men
Tak možná už byly měněné a nejsou to originál. Já teď něco četl o čepech a ty horší jsou schopný vydržet i třeba jen 10 000km, takže 75 000 km mi přijde až až a po takovém nájezdu.

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 20:36
od Trunda
No jednak je otazka, jestli sedi km auta... a pak se tez stavim za nazor, ze cepy tu v CR odejit muzou takto rychle na jakemkoli aute... a to, ze levne nahrady cepu jsou smejdy do nebe volajici tu uz snad vi kazdy... setrit se na nich proste nema... ;-)

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 20:48
od F.i.s.h.men
No tak starline by mi nestál ani za těch pár písmenek.

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 21:10
od Petr.stefl
Mám najeto 114000km,já sám jsem s autem najezdil 42000km po českých silnicích,hlavně nejvíc po D1! a to mám 17" na léto a na zimu 16" kola.A žádný čepy jsem ještě neměnil!Takže je to nějaký divný mir:
Větší hluk v autě je,ale nechá se to přežít,pokud nebudeš lítat 180 met: jenže to je tak jediná menší chyba.Jinak je to dokonalý auto.Jak na spolehlivost,vyjímečnost a na pocit z jízdy!!Pokud koupíš zachovalej kousek,zamiluješ se do něj :-D

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 21:22
od F.i.s.h.men
Hm tak já myslel, že čepy jsou spotřebáky jako oleje, filtry, brzdy atd. Možná jenom u VW :-D

Re: Dotaz

Napsal: úte kvě 17, 2011 22:42
od AnderN
Milane, nevěš hlavu ... přijeď do Frenštátu, Roverů tam bude dost, abys mohl porovnat hluk v jiných autech a taky můžeš svézt někoho jiného ve svém, aby ti pomohl zhodnotit. Třeba to nakonec nebude tak zlé, subjektivní pocity dělají divy.