Rada, co dál...

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Rada, co dál...

Příspěvek od Roowi » ned zář 25, 2011 11:20

Nechal jsem odvézt svýho drakouše (416Si r.v.97) na technickou a ačkoli jsem známku dostal a technickou prošel (ze známosti), tak seznam závad je víc než dlouhý:
2143 Převod parkovací brzdy
3071 Vůle v kloub., řídíc.pák. a tyč.
4021 Kola - vůle v zavěšení
5021 Rám(nos. konstr.) - spojení dílů
5031 Rám(nos. konstr.) - koroze
5104 Skříň karoserie (kabina řid.)
6034 Světlomety - stav
7072 Motor a převodovka - těsnost
8025 Výfukové potrubí - stav

Vím, že se není čím chlubit, ale zajímá mě názor někoho, kdo se v těhle autech pohybuje, jestli má cenu to dávat dohromady nebo to nechat na ND a koupit jinýho. Auta bych se zbavit nechtěl, mám ho rád, ale vidina toho, že oprava bude stát tolik jako 2 nový R416 nebo o 5 let mladší R45 se mi moc nelíbí.
Above all it's a Rover

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Hombre » ned zář 25, 2011 15:02

To jsou všechno lehké závady, záleží ale, jak to skutečně vypadá s tou korozí karoserie a podvozku. Jinak výfuk, čepy a těsnost motoru budeš řešit i když si koupíš o 5 let novější.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Roowi » ned zář 25, 2011 17:23

Já se docela zděsil, navíc člověk, co mi to tam vezl řikal, že se jim to tam taky moc nelíbilo a podal to tak jako hrůzostrašně.
Abych se přiznal, tak na tesnění víka ventilů, výměnu výfuku, rezavý lemy a nový světla se chystám, to sice závady jsou, ale vím o nich a jsem s nima smířenej. Trochu mě vyděsila ta koroze rámu. Osobně jsem to teda neviděl, ale prý vpředu vlevoto začíná reznout. Jaká je tam možnost opravy, dá se to přinejhorším taky vyříznout a vyvařit jako u plechů nebo je to horší?

Narovinu, jde mi o to aby mě oprava nevyšla na 40k, protože to se mi zdá moc. Vím, že jsi to auto neviděl, ale na kolik bys tak od boku střelil cenu opravy? :)
Above all it's a Rover

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Trunda » ned zář 25, 2011 19:10

.... no oni tam totiz totiz neco napsat musej, takze ne vsechno je tak hrozny, jak pisou... vetsinou ty cepy nebyvaji tak strasne a jeste neco odjedou.... s tou korozi to u 400 chce neco delat, protoze na tom dobre opravdu obecne neni.... ale v podstate je to na tobe... myslim, ze ted je tak doba, kdy je potreba zacit s tim neco delat... aneb predchazet korozi, podvozek uz ma na ceskych silnicich taky svoje za sebou... krici po tom, aby dostal svou zaslouzenou peci.. otazka je, co mu doprejes...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Vilém » ned zář 25, 2011 19:44

Mě napsali netěsnost motoru a převodovky-bylo to suchý, bez úniku. A podvozek koroze-měl jsem to čerstvě nastříkaný. :D
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Austin » ned zář 25, 2011 20:07

Vykašli se na rvaní 40 tis do starý plečky
a kup si ve vedlejším socialistickém německu podobné auto za zlomek z tech 40 tis. a máš vystaráno.
Opravdu do toho narveš velmi rychle slušnou částku a pak nemůžeš přestat.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Trunda » ned zář 25, 2011 20:16

No.... Austin kapl bozskou... ano..... v podstate a v hloubce podstaty jde o to, o co ti jde... pokracuj da, jestli je R400 tvoje srdecni zalezitost.... pokud je to jen auto na vozeni, pak asi tak nejak, jak Austin....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od AnderN » ned zář 25, 2011 22:56

Pokud chápu správně, tak ho Austin nenabádá k dezerci od Roveru, ale k zakoupení podobné R400 nebo R45, která bude ovšem v lepším stavu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Hombre » pon zář 26, 2011 5:16

části podvozku se můžou vyříznout a vyvařit, jestli je to jen kousek nosníku, nebo podlahy, tak se to snad vyplatí. A co je se světly? Jestli mají jen matná skla, jde to celkem úspěšně vyleštit. Výsledek je překvapivý, mnohem lepší než nějaké nové světla DEPO za 1500 a podobné sračky. A kvalitní světla jsou docela drahá.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Trunda » pon zář 26, 2011 7:54

... ok, jestli to myslel takto, tak to mozna.... ale uprimne, ja bych si 400ku nekupoval kdyz vidim, jak je na tom jeji karoserie... a 45ky bych se taky trosku bal... no je to otazka ceny...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada, co dál...

Příspěvek od Roowi » pon zář 26, 2011 20:33

Už jsem nejspíš rozhodnutej, i kdybych si koupil jinou 400/45, tak už to prostě nebude tahle moje a navíc těžko takhle dopředu říct, co dalšího bych do tý nový musel zainvestovat, takže i když to něco stát bude, nedá se nic dělat, ale drakouše si nechám. Stejně si za to můžu sám, protože jsem na to celou dobu kašlal a teď to přišlo všechno najednou místo toho abych to dával dohromady postupně, tak jak jsem měl.

Hombre: Já to sice zespod neviděl, ale tak strašný to snad nebude. To je v podstatě jediný, čeho se trochu bojim, zbytek bude dobrej. Co se týká světel, tak jedno je dobrý pro levostranný řízení, ale druhý je pro pravostranný řízení. Navíc to pro pravostranný si svítí, kam chce a vyštelovat to nejde. Když ale budu kupovat jedno, tak asi koupim i to druhý, aby vypadali obě stejně a to jedno nebylo "zašlý" časem a to druhý uplně nový.

Trunda: Jo ta koroze mě trochu štvě, ale nechám udělat ten spodek (když to teda nebude moc a já doufám, že ne) a rovnou to nechám nastříkat nějakým tím tlumexem, nebo co se to na to teď používá. No a lemy už mám koupený asi čtvrt roku, jen jsem se nedostal k tomu, abych to někomu přistavil na to je vyměnit. Pak snad zas bude na čas klid. Asi to začnu dělat jako Roman a v zimě a dešti ho uklidim na dílnu, aby mi na něj nešla vlhkost (vtip) :D
Above all it's a Rover

Odpovědět