Stránka 1 z 1

Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 11:20
od Roowi
Nechal jsem odvézt svýho drakouše (416Si r.v.97) na technickou a ačkoli jsem známku dostal a technickou prošel (ze známosti), tak seznam závad je víc než dlouhý:
2143 Převod parkovací brzdy
3071 Vůle v kloub., řídíc.pák. a tyč.
4021 Kola - vůle v zavěšení
5021 Rám(nos. konstr.) - spojení dílů
5031 Rám(nos. konstr.) - koroze
5104 Skříň karoserie (kabina řid.)
6034 Světlomety - stav
7072 Motor a převodovka - těsnost
8025 Výfukové potrubí - stav

Vím, že se není čím chlubit, ale zajímá mě názor někoho, kdo se v těhle autech pohybuje, jestli má cenu to dávat dohromady nebo to nechat na ND a koupit jinýho. Auta bych se zbavit nechtěl, mám ho rád, ale vidina toho, že oprava bude stát tolik jako 2 nový R416 nebo o 5 let mladší R45 se mi moc nelíbí.

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 15:02
od Hombre
To jsou všechno lehké závady, záleží ale, jak to skutečně vypadá s tou korozí karoserie a podvozku. Jinak výfuk, čepy a těsnost motoru budeš řešit i když si koupíš o 5 let novější.

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 17:23
od Roowi
Já se docela zděsil, navíc člověk, co mi to tam vezl řikal, že se jim to tam taky moc nelíbilo a podal to tak jako hrůzostrašně.
Abych se přiznal, tak na tesnění víka ventilů, výměnu výfuku, rezavý lemy a nový světla se chystám, to sice závady jsou, ale vím o nich a jsem s nima smířenej. Trochu mě vyděsila ta koroze rámu. Osobně jsem to teda neviděl, ale prý vpředu vlevoto začíná reznout. Jaká je tam možnost opravy, dá se to přinejhorším taky vyříznout a vyvařit jako u plechů nebo je to horší?

Narovinu, jde mi o to aby mě oprava nevyšla na 40k, protože to se mi zdá moc. Vím, že jsi to auto neviděl, ale na kolik bys tak od boku střelil cenu opravy? :)

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 19:10
od Trunda
.... no oni tam totiz totiz neco napsat musej, takze ne vsechno je tak hrozny, jak pisou... vetsinou ty cepy nebyvaji tak strasne a jeste neco odjedou.... s tou korozi to u 400 chce neco delat, protoze na tom dobre opravdu obecne neni.... ale v podstate je to na tobe... myslim, ze ted je tak doba, kdy je potreba zacit s tim neco delat... aneb predchazet korozi, podvozek uz ma na ceskych silnicich taky svoje za sebou... krici po tom, aby dostal svou zaslouzenou peci.. otazka je, co mu doprejes...

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 19:44
od Vilém
Mě napsali netěsnost motoru a převodovky-bylo to suchý, bez úniku. A podvozek koroze-měl jsem to čerstvě nastříkaný. :D

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 20:07
od Austin
Vykašli se na rvaní 40 tis do starý plečky
a kup si ve vedlejším socialistickém německu podobné auto za zlomek z tech 40 tis. a máš vystaráno.
Opravdu do toho narveš velmi rychle slušnou částku a pak nemůžeš přestat.

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 20:16
od Trunda
No.... Austin kapl bozskou... ano..... v podstate a v hloubce podstaty jde o to, o co ti jde... pokracuj da, jestli je R400 tvoje srdecni zalezitost.... pokud je to jen auto na vozeni, pak asi tak nejak, jak Austin....

Re: Rada, co dál...

Napsal: ned zář 25, 2011 22:56
od AnderN
Pokud chápu správně, tak ho Austin nenabádá k dezerci od Roveru, ale k zakoupení podobné R400 nebo R45, která bude ovšem v lepším stavu.

Re: Rada, co dál...

Napsal: pon zář 26, 2011 5:16
od Hombre
části podvozku se můžou vyříznout a vyvařit, jestli je to jen kousek nosníku, nebo podlahy, tak se to snad vyplatí. A co je se světly? Jestli mají jen matná skla, jde to celkem úspěšně vyleštit. Výsledek je překvapivý, mnohem lepší než nějaké nové světla DEPO za 1500 a podobné sračky. A kvalitní světla jsou docela drahá.

Re: Rada, co dál...

Napsal: pon zář 26, 2011 7:54
od Trunda
... ok, jestli to myslel takto, tak to mozna.... ale uprimne, ja bych si 400ku nekupoval kdyz vidim, jak je na tom jeji karoserie... a 45ky bych se taky trosku bal... no je to otazka ceny...

Re: Rada, co dál...

Napsal: pon zář 26, 2011 20:33
od Roowi
Už jsem nejspíš rozhodnutej, i kdybych si koupil jinou 400/45, tak už to prostě nebude tahle moje a navíc těžko takhle dopředu říct, co dalšího bych do tý nový musel zainvestovat, takže i když to něco stát bude, nedá se nic dělat, ale drakouše si nechám. Stejně si za to můžu sám, protože jsem na to celou dobu kašlal a teď to přišlo všechno najednou místo toho abych to dával dohromady postupně, tak jak jsem měl.

Hombre: Já to sice zespod neviděl, ale tak strašný to snad nebude. To je v podstatě jediný, čeho se trochu bojim, zbytek bude dobrej. Co se týká světel, tak jedno je dobrý pro levostranný řízení, ale druhý je pro pravostranný řízení. Navíc to pro pravostranný si svítí, kam chce a vyštelovat to nejde. Když ale budu kupovat jedno, tak asi koupim i to druhý, aby vypadali obě stejně a to jedno nebylo "zašlý" časem a to druhý uplně nový.

Trunda: Jo ta koroze mě trochu štvě, ale nechám udělat ten spodek (když to teda nebude moc a já doufám, že ne) a rovnou to nechám nastříkat nějakým tím tlumexem, nebo co se to na to teď používá. No a lemy už mám koupený asi čtvrt roku, jen jsem se nedostal k tomu, abych to někomu přistavil na to je vyměnit. Pak snad zas bude na čas klid. Asi to začnu dělat jako Roman a v zimě a dešti ho uklidim na dílnu, aby mi na něj nešla vlhkost (vtip) :D