Ventilatory chladiče vody se pořad točí poradte? Rover 2.0td
Napsal: pát kvě 10, 2013 17:49
Zdravím , opět sem se stal majitel nového auta značky rover 45 , rv 2006, 2.0TD, 83kw, typ motoru 20 TN2, klima
Bohužel asi po měsící možná dvou moc jsem nejezdil jsem zjistil ubývání vody v nádržce
Kvůli tomu, že se ztrácela voda v nádržce na vodu a po zkontrolovaní vodní pumy a všech hadic
se musela zkontrolovat a repasovat hlava plus nové těsnění
Ještě před výměnou toho úkonu mi podotýkám nesvítila žlutá kontrolka motoru.
Po odvezení auta ze servisu , začala svítit žlutá kontrolka motoru. Zde mi bylo řečeno ,že to přestane než se srovnají všechny potřebné data při jízdě.
Bohužel se tak nestalo a kontrolka svítí dál.
A teď k závadě : Dnes při teplejším počasí když jsem normálně odjížděl z domů ,zatím vše v pohodě samozřejmě žlutá kontrolka motoru pořád svítila jsem v klidu odjel a asi po 1 hodině jízdy v menší koloně začala trochu stoupat ručička teploty, samozřejmě jsem čekal že se zapnou pomocné větráky chladiče ale nic. Až se ručička začala pomalu blížit k červenému poli, hned jsem to okamžitě vypnul a čekal jsem že se zapnou pomocné větráky chladiče ale nic....netočily se
Vypnul jsem motor a nechal schladnout. Po hodce jsem opět vyjel a dojel domů.
Doma jsem nastartoval auto a zkontroloval jsem všechny kable co vedou k ventilátoru.
A při zahýbání konektoru, který se zapojuje do spínacího relé ventilátoru se ventilátory oba začly točit.
Vypnul jsem zapalování a klícek vytáhl ale ventilátory se pořád točí...
Ale teplota byla v normálu a prostě se točily a prostě se nevypnou dokud nevybijí baterku
Prosím poraďte děkuji Vám
Bohužel asi po měsící možná dvou moc jsem nejezdil jsem zjistil ubývání vody v nádržce
Kvůli tomu, že se ztrácela voda v nádržce na vodu a po zkontrolovaní vodní pumy a všech hadic
se musela zkontrolovat a repasovat hlava plus nové těsnění
Ještě před výměnou toho úkonu mi podotýkám nesvítila žlutá kontrolka motoru.
Po odvezení auta ze servisu , začala svítit žlutá kontrolka motoru. Zde mi bylo řečeno ,že to přestane než se srovnají všechny potřebné data při jízdě.
Bohužel se tak nestalo a kontrolka svítí dál.
A teď k závadě : Dnes při teplejším počasí když jsem normálně odjížděl z domů ,zatím vše v pohodě samozřejmě žlutá kontrolka motoru pořád svítila jsem v klidu odjel a asi po 1 hodině jízdy v menší koloně začala trochu stoupat ručička teploty, samozřejmě jsem čekal že se zapnou pomocné větráky chladiče ale nic. Až se ručička začala pomalu blížit k červenému poli, hned jsem to okamžitě vypnul a čekal jsem že se zapnou pomocné větráky chladiče ale nic....netočily se
Vypnul jsem motor a nechal schladnout. Po hodce jsem opět vyjel a dojel domů.
Doma jsem nastartoval auto a zkontroloval jsem všechny kable co vedou k ventilátoru.
A při zahýbání konektoru, který se zapojuje do spínacího relé ventilátoru se ventilátory oba začly točit.
Vypnul jsem zapalování a klícek vytáhl ale ventilátory se pořád točí...
Ale teplota byla v normálu a prostě se točily a prostě se nevypnou dokud nevybijí baterku
Prosím poraďte děkuji Vám