
Určitě si to pročti.....
Jinak, musíš vzít motor s převodovkou, sáním, kulisou řazení a táhlama, svazkem s ECU, samostatně jednotku alarmu s ovladačema (ale nemusíš, pokud si zařídíš spárování u někoho s testbookem)... tak ještě musíš sehnat poloosy z Rover RT s 1.8 K-Series, taky bys měl pořešit celý výfuk včetně katalyzátoru, který je komplet silnější (katalyzátor musí být, protože tenhle motor je namapovaný tak, že s ním počítá), jo a taky uchycení převodovky musíš sehnat ze stejné verze, jako poloosy....
Zapojení by pak mělo být snadné... benzín je stejně, chlazení tam myslím má R400 jednu hadičku do motoru jinak, ale nic složitého jinak easy... elektriku od motoru do kabiny snad bude mít stejnou... zapojení do hlavní pojistkové skříně jsou jen dva silové dráty... uchycení motoru je stejné, ačkoli spodní rameno je potřeba ohlídat, jestli není delší, protože VVC má o něco větší záklon...., úchyt převodovky jak jsem psal... jo kurnik, ale spojka bude problém, protože ty na VVC není hydraulická, ale možná by šlo prohodit pedály a nechat ji mechanickou... kulisa řazení s táhlama by měla sednout bez úprav.... nevím ale jak motorový svazek půjde k původnímu místu ECU, protože VVC má jednotku na jiném místě....
No, rozhodně to není tak easy, jak u mě, protože musíš kombinovat a kabely elektriky se asi budou muset přeorganizovat...
Co se týká papírů, tak to ofiko asi fakt nepůjde....
A další, co mě napadá, příjde mi trošku nevhodný tenhle motor dávat do R400... měkký podvozek, slabé brzdy a není to extra auto.... ačkoli podvozek se dá koupit plně stavitelný na civica, brzdy čtyřpístky, stabilizátory... všechno.... smysl by mi to dávalo nacpat do tohohle
http://www.tipcar.cz/inzerat/mg-zs-18-1 ... 92089.html ... na přestavbu potřebuješ jen hlavu, sání a elektriku
