Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Rover 414 z Itálie

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 14:21

Zdravim vas panove.

Koupili jsme nedavno Rovera 414si z Italie. Dnesk jsem chtel na dovozni STK a tam mi rekli, ze mi v papirech chybi nejake udaje, a ze tudiz STK nemuzou udelat, takze musim na Dekru, tam jim vysolit 2000,- a oni mi vystavi nejaky posrany vypis. Nema nekdo radu nebo nejakou zkusenost na tohle? Uz me to nebavi a neuveritelne sere, proste Dekra stoji za hovno a nema v datbazi pomalu nic nez koncerny a ja jim jeste za tu neschopnost budu platit??? Pomozte nekdo prosim nebo se z toho zblaznim...

Diky
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 14:30

Volej do www.helpreg.cz .... je to jediné funkční oficiální zastoupení značky Rover v ČR.... S panem Stehlíkem je rozumná domluva a vystaví co je třeba... samozřejmě něco to stát bude, ale rozhodně to neodflákne....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » úte úno 25, 2014 14:51

Tak pravděpodobně Ti v původních italských papírech chybí tzv.číslo typového schválení vozidla pro danou zemi (tedy Itálie)a druhou podmínkou je mít typový štítek na autě, ale ten asi máš.
Jak psal Trunda, zkus se obrátit na Helpreg, ti by ti mohli tvůj problém vyřešit. :idea:

Jsou dva typy dovozových papírů, viz níže:

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/4EFAF2A ... pIT_02.jpg
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/0DE0E25 ... /typIT.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od JK Mini » úte úno 25, 2014 15:21

To je běžný,že se auto z dovozu posílá na výpis.Ta dvojka je teda přemštěná za to,že to tvoje technická pošle na Chodovec a šmudla to najde v databázi a pošle faxem zpátky.Tak to ale bejvá u všech výhodnejch kšeftů. :roll:
Musí se holt sehnat údaje,který podle schválenýho typu auta potřebuje úředník dopsat do našeho TP a potřebuje něco úředně podloženo.Nebo si najdi manuál na daný auto a tam by měla většina chybějících údajů bejt (nevim,co ti tam chybí)váhy,rozměry,spotřeby....
Když vidim kam to směřuje,tak stejně za chvíli dovozový technický skončí.Do TP se u novejch aut už stejně nepíšou leckterý údaje(ABS,převodovka...) a bude toho víc.Když to bylo auto vyrobený v EU a shválený pro evropskej trh,tak proč si s tím dělat křeč.....
Taky ameriky,který už třeba v EU jezdí,doveze se třeba Dodge z němec a člověk aby se pos... když má shánět všechny vyjímky. :roll: Když to tam mohlo mít červený koncový světla,jiný pásy,brzdy,tacho....tak proč si dělat křeč. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 15:30

Trunda: Diky za tip, zkusim. Radeji dam pripadne prachy jim, nez Dekre.

Karel: Mam ten prvni typ - tzn. jsem v loji nebo jak? Mam jeste nejaky papir o odhlasce. Ale tam toho moc neni myslim... Stitek vozidla tam je, je na nem VIN a vsechno... Co tak tusim, tak mi borec ukazoval, ze v databazi maji jen Rover 420D nebo tak neco. To by me zajimalo, jaky je KURVA problem to zkopirovat a zbytek udaju doplnit od autorizovaneho zastupce nebo neco takoveho... FASISTI ta Dekra vzek:

JK Mini: Manual tusim vubec neberou v ptaz pro jistotu. Kdyz to nedoda svatorecen DEKRA, tak jako by to nebylo, stokrat jim muzes ukazovat jine technicaky, manualy, cokoli - NE proste... (Zase jina zkusenost.)
A jeste jedna vec - jak "Z STK posle na Chodovec"? Ja mam Chodovec za rohem, klidne si tam skocim sam, ale stejne to bude stat tech 2K, ne?

...A jeste jedna vec mi neni jasna... Kdyz to *beep* na tom chodovci vyjedou, proc to nemuzou zrovna dat do te jejich pitome databaze?????
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 15:49

...Jinak Helpreg za to teda chce 2000Kc... Coz je sice sympaticke, ze to je mene nez Dekra, ale... Mam moznost za 6100,- v patek predat auto a vpondeli dostat cistopis s STK i emisema, kdyz bych resil po vlastni ose, bude to stat 1550,- STK, 450,- emise, 2000,- vypis, 1500,- cistopis, tj. 5500,- a na ten cistopis bych si pockal tak 2-3 tydny a to jeste buh vi jestli... :roll: Takze na to asi seru, tech 500,- uz fakt mnoho neresi...

Zasnu nad tim, jak ministerstvo dopravy funguje. Dekra je monopolni organizace prvniho stupne a jejich postupy jsou donebevolajici. Ble.
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od JK Mini » úte úno 25, 2014 16:12

Jo,údaje z manuálu se berou jako platný,napíše to technik,že potřebný údaje doloženy z manuálu a na úřadě to berou jako platný doložení.
Oni maj na Chodovci v databázi aut,který už byly přivezený a s těma se to dá ztotožnit,ale třeba nesedí váhy na štítku vozidla,rok výroby ....Nevim.Prostě nenadávej,když tomu nerozumíš.Mě taky přihlášení miníka před lety vyšlo na 7000 a nemohl jsem s tím nic dělat.Nemůže za to Dekra jako taková,může za to platná legislativa!Ale tu částku neomlouvám,ta mi taky přijde velká.Ono ale kolikrát u zástupců značek člověk vysolí to samý a i víc.Člověk chtěl potvrzení od zastoupení Subaru,že může mít dojezdový kolo a chtěli za takovou věc 1000,- ml:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 16:21

No nenadavej... Ty auta tady jezdi a jezdi jich mraky, v cem je problem :D Uz mam s Dekrou, jak jsem psal, drivejsi zkusenosti, to jsem pro zmenu platil 10 000,- misto 3000,-, resp. niceho (eko dan - 1) pekna blbost, 2) mi nebyli schopni uznat, ze motor splnuje takove a takove normy, protoze ho nemeli "v databazi".)
Kdyz jim das 2K, papir ti daji, ale ze by to radsi misto toho dali do te databaze (kdyz teda ty data mohou vystavit), to ne. Nechapu. Ale vsechno tam maji za astronomicke sumy, i obyc. STK a emise...

Ve finale by me teda zajimalo, jak se sem prihlasily ty Rovery, co tady uz jezdi - to jako s kazdou 414 registrovanou v CR musel nekdo zadat Dekru o papir? :?

..Jinak normalne takove sproste hovado nejsem, ale dneska me to dozralo jak uz dlouho nic :-D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 16:23

Asi tak... buďme v dnešní době rádi, že vůbec ještě Rover přihlásit jde. A z osobní zkušenosti vám můžu potvrdit, že ostatní značky nám můžou závidět přístup našeho zastoupení (helpreg), protože s panem Stehlíkem se dá domluvit naprosto cokoli (samozřejmě v mezích zákona), což u jiných zavedených značek se o ani běžných věcech, jako je třeba zapsání rozměru pneumatik, bavit vůbec nebudou....
Příklad - moje papírově úspěšná přestavba Kupéčka vs. informace z Honda-Clubu, kde české zastoupení Hondy jakoukoli přestavbu absolutně neschválí.

Ale ano, bordel v legislativě to je a člověka to rozhodí... Monopol Dekry je neoddiskutovatelný, ale co s tím naděláš... nicméně jednou za čas se to přežít dá, když to má dobrý konec ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 16:31

...Dalo by se to prezit, kdybych ty prachy mel :D Nee - ted jsem se docela vydal, kupoval jsem jeste jedno auto na opravu (ne Rover), takze me kazda tisicovka navic akorat tak nasere... :D Ale tak snad bude aspon Rover slouzit dlooouho :)
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 16:38

Celkem se divím výhodnosti tahat z ciziny cca 15 let starého Rovera.... ale tak jestli je neskutečně zachovalej, tak může nějaký ten rok ještě sloužit. Nicméně jak to tak sleduju, tak plastové díly budou po tolika letech těsně před smrtí :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » úte úno 25, 2014 17:31

Bohužel,ale na netu je spousta informací ohledně individuálních dovozu vozidel ze zemí EU a všude se píše, že to zkrátka stojí určité peníze a zvlášť pokud nejsou papíry v cajku, prostě ta vyjádření a schválení několika úředníků či techniků tam budou vždy a každý kdo si chce auto dovést s tím holt musí počítat a pokud na to nemá nervy nebo peníze tak do toho prostě nejít ;) . A jak již bylo napsáno u značky Rover, MG je to o to horší, že již oficiální prodej nefunguje a cesty k těmto vyjádřením jsou jen díky Helpregu, ale zatím zaplať pánbůh za ně mir:
Nicméně neklesej na mysli a dotáhni to do úspěšného konce :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 17:52

Teď jsem tě Karle trošku nepochopil... o příspěvek výš jsem psal, že naopak máme proti jiným značkám výhodu v tom, že oficiální zastoupení existuje a funguje mnohem lépe, než u jiných značek....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » úte úno 25, 2014 18:00

Myslel jsem to tak, že kromě Helpregu tu nic jiného přes Rovery a MG není a oficiální prodeje už bohužel skončily, už jsem to opravil, díky za upozornění :oops:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od cembry » úte úno 25, 2014 18:22

O zastoupeni Hondy mi ani nemluvte. Chtel jsem na Civica jiny kola - vsude normalne pouzivany 17"nebo 18", ale pro CZ to proste nejde... Tak jsrm srazil paty a mam 16", ktery jsou zapsany v TP. :-D
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Odpovědět