Pravda nebo výmysl?

Odpovědět
cmoud22
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 02, 2007 10:56
Bydliště: Temelín

Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od cmoud22 » stř kvě 28, 2014 18:58

Přes neustálé problémy s imobilizérem, jsem se rozhodl hledat na fóru a jednou pro vždy vyřešit svůj problém. Kdysi zde na fóru napsal jeden kolega tento výrok:Pokud to chceš vyřešit lacině, a deaktivovat alarm+imobilizer, tak odpojit (odstřihnout) všechny čidla - 4x dveře, kufr, kapota, prostorový. Alarm se bude chovat jako pořád odemklý (nezabliká), ale klíčkem při odemykání a zamykání bude fungovat centrál. Zbývá vyřešit imobilizér. Je to vpodstatě jeden drátek, který dává z jednotky alarmu do řídící jednotky informaci jestli se může nastartovat či nikoli. Na tom velkým konektoru na ŘJ najdi pin č.13 (černo-bílý drát) http://img387.imageshack.us/my.php?imag ... tortd6.jpg Jsou na výběr dvě možnosti - buď kladné napětí anebo zem. Prostě vzít sondu (měřák), jít k autu kde imo funguje, a zkusit u zamknutýho auta jaké tam je napětí, odemknout, a jak se napětí změnilo. Poté napojit káblík z ŘJ přímo na to napětí které určuje "odemknutí" motoru (odstřihnout jej od imobilizeru), a imo je vyřazený - natrvalo.
Oč příjdeš? O komfort odemknout/zamknout dálkou, o blikání, o bezpečné chránění auta.Nějak se mi nezdá, že by to bylo tak jednoduché.

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od roverix » stř kvě 28, 2014 19:40

Lepsi by byla oprava. Ale jestli to chces fakt odpojit tak radim nic nestrihat. Vytahni piny z konetoru a zaizoluj. Pro pripad ze by ses ty nebo novy majitel rozhodl pro navrat do puvodniho stavu
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

cmoud22
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 02, 2007 10:56
Bydliště: Temelín

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od cmoud22 » stř kvě 28, 2014 20:24

A jdou přeprogramovat i staré ovladače z jiného vozu? Protože cena přes 2.000 se mi zdá docela dost. Ale když nebude jiné východisko tak do toho samozřejmě půjdu.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od Trunda » stř kvě 28, 2014 20:31

Bylo to auto už konečně u nějakého pořádného mechanika? Tedy jednoho z námi doporučených?
Tím drátem rozhodně jde nějak modulovaný, nebo logický signál přenášející kód pro odblokování ECU... obyč napětí by bylo asi trošku "debilní" řešení, nemyslíš? K čemu by tam pak ten imobilizér byl, když by to zloděj takto mohl během pár sekund očůrat.... proto se taky jednotka alarmu/imobilizáru musí s ECU spárovat. Tedy do obou uložit stejný kód, který pak jedna pošle druhé.
Já už tu na tahle rádoby řešení začínám být alergický :-( Místo aby si člověk sehnat pořádného mechanika a jednou pro vždy to opravil, tak se vymýšlí takové s prominutím blbosti... promiň :-(

Jak ovladač z jiného vozu? Samozřejmě že stejný typ ovladače z Roveru/Land Roveru jde přeprogramovat - spárovat. Lenham ti nabídne ovladač i s párování za cenu adekvátní tomu, co se chce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cmoud22
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 02, 2007 10:56
Bydliště: Temelín

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od cmoud22 » stř kvě 28, 2014 21:07

Trundo, díky za odpověď a tvé rady si vezmu k srdci. V závěru první zprávy jsem napsal, že se mi to taky nezdá, že by to bylo tak jednoduché. Omlouvám se tedy, že jsi se kvůli mě opupínkoval ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od Trunda » stř kvě 28, 2014 21:15

:lol: ... nemá smysl hledat jiná řešení, než opravu stávajícího systému. Cokoli jiného bude prostě bastl a ve finále bys z toho byl ještě nešťastnější... fakt to tu bylo už mockrát.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od J0hny » stř kvě 28, 2014 21:41

Pravdu má ten Trunda :), jde tím kablíkem zakódovanej signál, nevymýšlej nesmysly a nech si opravit co nefunguje ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Pravda nebo výmysl?

Příspěvek od Zakar » stř kvě 28, 2014 21:57

Starej funkční ovladač spárovat jde stejně jako nový ale jde o to jak dlouho vydrží. Přijeď dám ti nový a máš po starostech.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Odpovědět