Správné hodnoty MAF sensoru a MAP sensoru

Odpovědět
hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Správné hodnoty MAF sensoru a MAP sensoru

Příspěvek od hapip » stř čer 18, 2014 6:49

Rover 45 , 2.0iDT, 83kw
Zdravím konečně jsem si sehnal nejakou funkční diagnostiku ..která je mi schopna ukázat hodnoty MAF a MAP sensoru a jine vecicky
Může sem někdo hodit sprvné hodoty MAF sensoru a MaP sensoru při volnoběhu a při jízdě v určitých otáčka např 1500,2000,2500,3000,
abych byl schopen určit diagnozu zda mi ukazuje spravně

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné hodnoty MAF sensoru a MAP sensoru

Příspěvek od hapip » stř čer 18, 2014 7:04

Při volnoběhu 900ot/min ukazuje mah 14.5-15 g/s....a Map 100kpa prevod na bary 1 bar

Při jizdě v otačkách 2000ot/min MAF sensor 34,35 g/s a MAP sensor 112kpa převod na bary to je 1.12 baru-(1bar atmosf.tlak) je 0.12bar

Při jizdě v otačkaách 4000ot/min MAF sensor 127,81 g/s a MAP sensor 160kpa převod na bary to je 1.6 baru-(1bar atmosf.tlak) je 0.6 bar

Jake jsou žádáné MAF a MAP řídící jednotky?

Ocividne asi turbo malo tlaci a bude neco na něm v háji

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné hodnoty MAF sensoru a MAP sensoru

Příspěvek od J0hny » čtv čer 26, 2014 18:55

Zkoušel jsi nastavení WG na turbu?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné hodnoty MAF sensoru a MAP sensoru

Příspěvek od hapip » pon čer 30, 2014 11:45

Tak a máte tady rozhřešení pokud někomu na diagnostice za jízdy ukáže podobné hodnoty tlaku turba jako my v určitých otáčkách za jízdy, a ještě jsem zkusil pokus nastavit regulator turba na maximum pomocí tahla a po te jsem zajel na diagnotikuKde mi bylo řečeno pokud je regulator turba nastaveny na maximum měl by ukazovat i přislušný tlak maximalni kde mi zjistili na diagnostice turba že je turbo skoro dá se řict v haji a jíž netlačí jak má.

Jinak regenerace turba se bude dělat v rybniku PL. AUTOEXPERT: http://www.naprawaturbosprezarek.com.pl/oferta.html
kde používají original díly značkové firmy Meilet cena repase bude 5000 kč
Regenerace turba bude trvat 2 dny a nemužu se dočkat až ho namontuju do auta a konečně poznám a zažiju pocit z jízdy s novým turbem

Odpovědět