Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Zdravím, mám takový problém, když přijdu po delší době k autu (24 hodin +) tak se auto při rozjezdu dusí, nechce se rozjet, až při 4000+ otáček se rozjede, a to samé se opakuje při vyšším převodovém stupni, po nějaké době ve vysokých otáčkách se motor zahřeje a už to jede normálně. ROVER 400 1.6si 82kw
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Vítej 
Kolik otáček točí motor na volnoběh po nastartování za studena?

Kolik otáček točí motor na volnoběh po nastartování za studena?
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Tak asi 1500 +-, což dělá už asi rok, po zahřátí klesne.
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Hmmm... tak čidlo teploty bude OK. Pak je těch možností hromada a asi spíš než metodou pokus/omyl bych s autem zajel na diagnostiku - myšleno origo diagnostiku. Napiš odkud jsi a doporučíme ti někoho, kdo je nejblíž.
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Mám známého automechanika ale na žádnou diagnostiku co má prostě neodpovídá, město Frýdek-Místek (okolí Ostravy). Taky jsem myslel že to je teplotní čidlo a doufal jsem že mi poradíte to samé .. 

Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Proto říkám origo diagnostiku, protože do nějakého roku 2000 byly ECU se spešl rozhraním až po té začalo být ODBII... v Ostravě ve své době byla firma INDIS viewtopic.php?f=7&t=3674&p=41736&hilit=ostrava#p41736 no a jinak pak asi za Lenhamem do Otrokovic, což už je asi trošku z ruky....
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Dobře, dík za typ.
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Neříkám,že by to muselo bejt určitě ono,ale kolegovi jsem tenkrár ze ZR půjčil skoro všechny snímače a akční členy na ženy 25 (1,4) nic nepomohlo,diagnostika taky nic.Prostě ráno normálně nastartovala a než ujela tak 300m a motor se trochu ohřál,škubal a chcípal. Měl jsem od začátku tip na lambda sondu a její předehřev.Nakonec zkusil jinou po 3 měsících trápení a bylo vyřešeno. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Je to možné že je to ono, ale už to 4 dny neudělalo tak nevím.., možná fakt jenom špatné palivo
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Takže nový poznatek, teď se mi to stalo po velkém dešti, nastartoval jsem, chvíli jelo dokonce na tři válce a jak jsem přidal plyn tak to mělo tendenci chcípnout. Po 10 minutách (až se to zahřálo), jsem se mohl vydat na cestu.
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
... == vlhko + problém v zapalovacím obvodu. Sice jsi psal, že jsi měnil všechno, ale přestávám věřit tomu, že vše z toho je v pořádku. U dvou aut jsem měl takto problémy, že při zvýšené vlhkosti byl problém nastartovat a případně se po nastartování při sešlápnutí plynu motor dusil. U obou případů pomohla výměna zapalovacích kabelů.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Známému pomohla výměna zapalovací cívky. Taky se potýkal s potížemi za vlhka.
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Cívku jsem měnil před rokem, to by nemusela být ta závada, ale ty kabely zkusím..
, s nastartováním ale problém nemám

Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
No v jednom případě jsem taky neměl problém nastartovat, ale než se zahřálo, tak se při přidání plynu dusil....
Re: Studeny motor = auto chcípá při rozjezdu
Zajímavé, objevuje se to tak jednou za 14 dní, nezávisle na počasí


