Neviete zhruba aky je najazd km na alternator u rover 45 2.0 diesel. Mam 250tis jazdim dlhsie trasy rozmyslam uz nad repasom.
dik
vydrz alternatora
Re: vydrz alternatora
Tak na tohle asi nikdo neodpoví, protože životnost alternátoru je ovlivněna tolika faktory.... jízdní styl, terén (otřesy), klimatické podmínky, režim provozu... Máš s ním nějaký konkrétní problém? Nicméně preventivní repase asi nemusí být od věci 

Re: vydrz alternatora
Problem zatial nemam ale lepsie dat 100 eur za repas ako ako napr 400 za odtah. Viem(z osobnej skusenosti) ze PSA a Renaulty maju najazd na alternator Valeo okolo 200 az 250tis km. Samozrejme viem ze nikto mi presnu cifru neda myslel som ci nema niekto skusenost ze okolo akeho cisla to asi ociluje.
Re: vydrz alternatora
Jasan
No, neslyšel jsem tu nikdy nikoho z mechaniků nějak obecně definovat průměrný věk altíků. Já jsem ho taky ani na jednom nemusel nikdy řešit a mám na jednom z nich stejný nájezd, jako ty. Ale jeden altík v zásobě raději mám
Sem tam tu někdo napíše, že měl nějaký problém, ale není to typická závada, tak se tomu nevěnuje nějaká extra pozornost.


Re: vydrz alternatora
když ti někde vydechne altík, koupíš na první pumpě nabitou baterku a na ní ujedeš bez světel klidně 500km domů. poud chceš mít jistotu, pořiď si do auta voltmetr, poruchu altíku tak poznáš vždy, a pokud hned po poruše vypneš světla,ventilátor atd dojedeš, dost daleko, 200km je minimum.. přijde mi to zbytečný repasovat. někdy altík lehne po 100tkm, někdy vydrží vklidu i 400tkm.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: vydrz alternatora
no zle som sa vyjadril jasne ze dizel nepotrebuje vela energie na samotny chod agregatu. Diky za tipy. Inak rada pre tych ktory cestuju Polskom tak je tam dost problem kupit na benzinke nabytu baterku dokonca aj na znackovych mal uz som skusenost. Pozriem na uhliky a podla stavu prehodnotim repas.
Re: vydrz alternatora
Proto tam raději nejezdíme
.... ne
Jasný, kontrolou uhlíků nic nezkazíš. Nicméně spíš než starost o alternátor si pohlídej stav všech kontaktů na silovém vedení elektřiny a ukostření. Tedy nejlépe takové spoje rozdělat, očistit, namazat příslušnou chemií a případně nějak zaizolovat proti vlhkosti. Většina problémů totiž vzchází právě ze zaoxidovaných kontaktů, což v důsledku může způsobit i odprásknutí diod na altíku...

