špatné starty, motor bez výkonu, cukání, svítí kont. motoru
Napsal: stř úno 03, 2016 22:23
chtěl bych poprosit o radu. Mám 45, 1.6 80kw.
Motor špatně chytá, hlavně po delším stání. když chytne na volnoběh a v nízkých otáčkách jede normálně, pokud více šlápnu na plyn nebo vytočím začne škubat. Svítí kontrolka motoru -diagnostika hlásí chybu P0170- chyba korekce paliva. Nejdřív jsem zkusil vyměnit lambdu, nic se nezměnilo, měřil jsem odpor čidla teploty chlad. kapaliny -OK. Při zahřátém motoru je slyšet cvakání od filtru s aktivním uhlím. Odpojil jsem, ztichlo ale problém stále stejný. Z výfuku jde bílý kouř, ale nesmrdí, chlad. kapalina se neztrácí. Změřil jsem tlak paliva (mezi filtrem a vstřikovací lištou). Při zapnutí klíčku a startování pouze 1bar, při běhu 2bary, na volnoběh i při zvýšení otáček. Ihned po vypnutí motoru tlak spadne na 0. Zkusil jsem odpojit regulátor, tlak stále stejný, hadičku od sání jsem zaslepil, auto projel, stále stejný problém. Takže bych řekl KO čerpadlo. Co ale moc nechápu že pokud zaškrtím vratnou hadici kombinačkama, tlak jde až na 4,5 baru. Nerad bych vyměnil čerpadlo a zjistil že je problém jinde. Palivový filtr je starý půl roku. Co myslíte KO čerpadlo, regulátor tlaku nebo je tam ještě něco co může způsobovat tenhle problém? Děkuji za každou radu
Motor špatně chytá, hlavně po delším stání. když chytne na volnoběh a v nízkých otáčkách jede normálně, pokud více šlápnu na plyn nebo vytočím začne škubat. Svítí kontrolka motoru -diagnostika hlásí chybu P0170- chyba korekce paliva. Nejdřív jsem zkusil vyměnit lambdu, nic se nezměnilo, měřil jsem odpor čidla teploty chlad. kapaliny -OK. Při zahřátém motoru je slyšet cvakání od filtru s aktivním uhlím. Odpojil jsem, ztichlo ale problém stále stejný. Z výfuku jde bílý kouř, ale nesmrdí, chlad. kapalina se neztrácí. Změřil jsem tlak paliva (mezi filtrem a vstřikovací lištou). Při zapnutí klíčku a startování pouze 1bar, při běhu 2bary, na volnoběh i při zvýšení otáček. Ihned po vypnutí motoru tlak spadne na 0. Zkusil jsem odpojit regulátor, tlak stále stejný, hadičku od sání jsem zaslepil, auto projel, stále stejný problém. Takže bych řekl KO čerpadlo. Co ale moc nechápu že pokud zaškrtím vratnou hadici kombinačkama, tlak jde až na 4,5 baru. Nerad bych vyměnil čerpadlo a zjistil že je problém jinde. Palivový filtr je starý půl roku. Co myslíte KO čerpadlo, regulátor tlaku nebo je tam ještě něco co může způsobovat tenhle problém? Děkuji za každou radu