Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě?! (kW) Zkuste si tipnout :D

139
3
14%
147
1
5%
157
9
43%
170
8
38%
 
Celkem hlasů: 21

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » stř říj 30, 2013 21:02

Jenom pro ty kdo nevědí, co všechno je na autě děláno.
Turbo z Evo IX., výfuk průchozí, hlava po repasi, svíčky, kabely, filtry, všechno měněno...
Palivová pumpa Evo, vzduch. filtr vložka KN
A mnoho a mnoho dalšího met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » stř říj 30, 2013 22:18

Po těch úpravách co popisuješ se mi zdá i odpověd D málo :lol:, úpravu převodovky taky chystáš, nebo věříš, že ten krouťák pobere :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » čtv říj 31, 2013 6:39

Chybi ti tu podstatne info a to kolik turbo tlaci ;-) Jinak mohu potvrdit, ze to jede fakt hodne dobre :-) ...... A ty uz jsi byl na brzde, nebo se teprv chystas?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » čtv říj 31, 2013 19:51

Aaaaa študovanej se ukázal :D To je pravda to nejpodstatnější je, že turbo fučí 0.95baru. Ještě je tam SARD FPS.
S převodovkou jsem nic nedělal, a zatím nic dělat nebudu, chce to jen silnější ložiska na dif, mám doma jednu kuchlou, i ložiska mám koupený, ale nechce se mi skládat a ještě měnit na káru a to nejpodstatnější je, že na to nemám čas :roll:

Jooo to je taky podstatný, na brzdě už jsem byl a jsem zvědavej jak budete tipovat a pak sem dám onu hodnotu :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 509
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Petr.stefl » čtv říj 31, 2013 20:56

Tipuju 255 koniků :-D
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » čtv říj 31, 2013 21:56

:lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » pát lis 01, 2013 6:32

No ja bych si mozna aj typnul, ze se max vykon nezmenil :-D .... Ale to typuju jen proto, abych to tu trosku vyhecoval ;-) ... Navic nevim, kolik tlaci standard :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » pát lis 01, 2013 7:19

Standartní tlak turba T25 je snad 0,6, jestli se nepletu, takže navýšení je o více než 50% ;) + pumpa z EVO, která dá určitě taky víc,výfuk z EVO... spíš bych viděl ten výkon ke 300 k a 350 Nm. Pokud je to míň byly by to vyhozené peníze a ztráta času :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » pát lis 01, 2013 8:03

Aha.... darebák.... se nepochlubil, že to víc připustil .... nooo, ale to asi nebude moc trvalé řešení, tedy bez kovaného pajšlu.... :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » pát lis 01, 2013 9:41

No právě, že podle kluků, kteří mají 620 Ti je to maximální plnící tlak, který snese originální pajšl, ale je to provozuschopné za předpokladu, že jsou v pořádku šrouby na svodech a těsnění pod hlavou, jinak to fouká ven, takže Johny ví co dělá met:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od tobias » pát lis 01, 2013 14:32

Zrovna Johnymu bych veril, ze vi co dela drive:

a kdyby ti bouchla prevodovka, dej vedet, v garazi se mi vali jedna funkcni ve ktere huci loziska, ale radi porad dobre. A vis ze pro tebe to bude za hubicku...moment, teda jako za malo penez :D
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » pát lis 01, 2013 14:44

... ty jo, Tobe, kolik je ta hubička v mém případě.... klidně do SZ ;-) .... a to je typ s B variantou Torsenu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » pát lis 01, 2013 17:28

Trunda píše:... ty jo, Tobe, kolik je ta hubička v mém případě.... klidně do SZ ;-) .... a to je typ s B variantou Torsenu?
Copak přizbrojuješ Labuťku na zimu :lol:
Ne omlouvám se za OT, ale nedalo mi to :twisted: , je mi jasné, které z tvých má na výjezdu z kruháčů problém s trakcí :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » pát lis 01, 2013 17:41

... tak tak.... převodovka by potřebovala repasi, protože hučí zřejmě na diferáku a když už bych ji rozdělával, tak do ní nasypu Torsena... ve výjezdu ze zatáčky je to fakt dost marný, sic dost by to zlepšil lepší podvozek.... ale to je na dlouhou diskuzi, která sem nepatří ;-)
Takže, Honzo, kolik kobylek to má? list:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » pát lis 01, 2013 18:03

Ano Honzo a nejlépe naskenuj protokol s průběhem výkonu i točivého momentu, jsem zvědav kam se to s tím větším turbem posunulo v otáčkách :!:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět