Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě?! (kW) Zkuste si tipnout :D

139
3
14%
147
1
5%
157
9
43%
170
8
38%
 
Celkem hlasů: 21

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » sob lis 02, 2013 19:20

Neee to je ještě brzo msm: msm: msm:
No budete se divit no :roll:
Graf bude taky, nebojte :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » sob lis 02, 2013 19:37

Kurnik, od koho jsi tyhle napínací manýry pochytil :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » sob lis 02, 2013 20:02

Nevim, tak mě to napadlo :D čekal jsem že tebe zrovna to bude bavit hi: hi: hi:
A taky zajímat
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » sob lis 02, 2013 20:12

Jasně, tohle musí bavit, ale do vánoc se doufám přiznáš, jinak to bude pěkně dlouhé vlákno :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » sob lis 02, 2013 20:37

Hele, tak já šel s těma 130 kg na světlo, tak teď ty ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » sob lis 02, 2013 20:46

Dej tomu ještě nějakej ten den :) Já to nečetl celý, čehože to bylo 130kg? :D
Aaaha už jsem si to přečetl, to je užitečný, to by jste koukali co toho zmizí na vrakáčích krasnýho :cry:
Jenom já tady unás už "odchytl" myslim 3rovery a o 2 dalších vim že zlikvidovaly :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » úte lis 05, 2013 18:10

No tak koukám, že průběžně je to na plichtu, je to na Tobě Johny, aby jsi to rozseknul :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od J0hny » úte lis 05, 2013 20:25

OK, teď jsem koukal na graf a sice jsem kecal a žádná odpověď neni správně, ale nejblíž bylo 139 a to stejně nikdo netipoval....
Tak se podržte a nebojte se napsat názory :lol:

Výkon série (6100 ot/min.) 147KW!!!! (197koní)
Naměřený výkon (6023 ot/min.) 141,2KW (189koní)
Krouťák v sérii (2100 ot/min.) 237Nm
Naměřený krouťák (4066 ot/min.) 290,1Nm
Přílohy
Turbaknabrzde.jpg
To jste nečekali co :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Petr.stefl » úte lis 05, 2013 20:33

No to potěškoště :lol: špatnej benzín určitě mir:
Kde by mohla být chyba?
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » úte lis 05, 2013 20:52

Budu úpřímný čekal jsem, že výkon i krouťák půjdou nahoru, takhle to na oko vypadá, že motor přišel o krásně placatý kroutící moment, který se posunul do vyšších otáček. Na druhou stranu, vždy je to o tom, jak auto znáš a jak dokážeš využít naladění motoru ve vztahu k převodům. Nepochybuji o tom, že auto musí jet lépe než dřív,protože i subjektivně nejlépe se tento motor cítí okolo 4 tisíc otáček, ale nejvíc oceňuji to, že sis tuto úpravu sám vymyslel a hlavně dokázal zrealizovat takže klobouk dolů a mir:

Nemáš náhodou graf sériového motoru , zajímal by mě hlavně průběh krouťáku :?:
Mimochodem co znamená to SARD FPS ? :oops:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » úte lis 05, 2013 21:24

Jsem to říkal :lol:
A tak nemůže to být tak, že ti to nezvládá roztočit to velký turbo? Asi bych typoval, že vzhledem k tomu, že tam krom motoru máš všechno nesériový, tak by to chtělo poladit mapu.... a je fakt, že v Mejtu jsem čekal od tebe větší nářez, který se nedostavil....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od kremilekcz » stř lis 06, 2013 8:48

Petr.stefl píše:No to potěškoště :lol: špatnej benzín určitě mir:
Kde by mohla být chyba?

já bych řekl příprava směsi, kolísavé napětí nebo to třeba saje falešný vzduch před Lambda sondou a určitě jonny to bude mít spojitost se špatnými teplými a studenými starty
já si myslím že bych s tím grafem dopadl stejně a nechci povyměnovat půlku auta abych na to přišel co to je
Koukni se na tohle https://www.dropbox.com/s/fq0ozutodqu88 ... ostika.pdf

Spíš by mě zajímalo co jsi ty všechno povyměnoval na přípravě směsi nebo co ti chybí

Jinak z toho grafu bych byl pěkně naštvanej ale trochu jsem to čekal že to bude mít méně právě kvůli tem startům ale co jsem nečekal že to bude pod sérii :shock:

Takže kde je chyba :?:
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od AnderN » stř lis 06, 2013 10:54

No ... taky jsem tipoval víc.

Spíš mě zaráží jiná věc ... nejvyšší výkon ti sice klesl, ale důležitá je křivka momentu. Vždyť ty jsi zvýšil jeho nejvyšší hodnotu skoro o čtvrtinu :!: ale dosahuješ ji až při vysokých otáčkách a oproti sérii jen na chvíli, křivka není zdaleka tak plochá.

Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm :!: tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima. U tebe se drží maxima jen od cca 3600 do 4300 rpm, to je velmi úzké pásmo.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Karel825 » stř lis 06, 2013 11:07

Ander N
Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm :!: tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima.

Opravdu to tak je :shock: , jestli ano, tak je to v sérii bombasticky naladěno :!:
Nemáte někdo graf pro sériový motor?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě

Příspěvek od Trunda » stř lis 06, 2013 11:13

Tady jsem našel jedno měření....

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět