Přirustek :D

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » čtv lis 14, 2013 6:38

Tak jsem včera koupil dalši 620 Ti ja mam takovou radost :-D
až na par chyb drobnych ale stoji to za to ho dat trocha do kupy.
Nevim jestli tu někdo se přimo na to auto neptal zda se mi že ho tu aj někdo daval z inzeratu z Třebiče.
Ale potřeboval bych chlapi radu je tam zase ta manžeta foukla asi na regulaci turba na te bance ještě mam jednu navic ktera je dobra,
ale nechce se mi znova sundavat svody turbo atd. nevite nějaky zlepšovak at nemusim sundavat turbo, abych vyměnil tu baněčku na tom turbu?
nebo jak stim !&@#! aby to neškubalo když prutce šlapnu na plyn?
zase to děla kolem 4000 otaček pak to škubne jako prase :(

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Trunda » čtv lis 14, 2013 9:39

Gratuluji..... poslední dobou to je tak, že kdo má doma TIčko, tak má doma ještě jedno :lol: ..... kurnik to auto má fakt silný charakter :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 14, 2013 18:32

Rovněž gratuluji a jak píše Trunda, auta s tímto motorem jsou velmi návyková pro své majitele, jen je škoda, že se tato motorizace nedávala do trochu praktičtějších karoserií typu hatchback ( kromě prakticky nesehnatelného 820 Ti) nebo kombi, to by se mi doma mnohem lépe argumentovala jeho nutná koupě :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » čtv lis 14, 2013 20:25

:D gratulace stupo:
Membránu na ovládání wastegate nevyměníš bez vyndání turba, ale stejně to chce určitě nový těsnění pod svody a takovou podobnou "revizi", jako zprávný nastavení tý membrány atd... :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: Přirustek :D

Příspěvek od masternet » pát lis 15, 2013 11:54

Ahoj,

mně se to bez vyndání turba povedlo, ale už je to hodně dávno, tak si bohužel přesný postup nepamatuju.

Kuba

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » pát lis 15, 2013 19:15

No jasný asi to jde ale správně seřídit, to už je horší ne?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: Přirustek :D

Příspěvek od masternet » pát lis 15, 2013 20:24

Tak to už si bohužel nepamatuju. Je to přecejenom 5 let. Já stejně asi budu muset demontovat turbo, abych zkontroloval všechny těsnění.

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » stř lis 20, 2013 22:06

Ahojte Diky za gratulace a odpovědi :D a myslite že by nestačilo vyndat svody a bych se k te nadobce dostal ? pak by tam byl lepši přistup ne?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » čtv lis 21, 2013 22:46

Tak určitě to hoodně pomůže :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » ned lis 24, 2013 19:27

jěště takovy dotaz chlapi když jsem vyndal tu hadicu z te baněčky a foukl do ni tak nepropoušti ale pořad to škube ve vyšich otačka čim by to ještě mohlo byt asi nevite někdo?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Karel825 » ned lis 24, 2013 19:34

Zkus projít tohle téma, je tam víc věcí než jen membrána :
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... kube#p4999
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » ned lis 24, 2013 21:13

Může být v háji solenoid pro ovládání tlaku turba, je pod ABS jde to něj jeden kabel a 3 hadičky nebo je jen špatně zapojenej, pro zkoušku by stačilo ho vyřadit a zapojit hadičku rovnou zpod škřť. klapky do baňky, bude to turbo foukat míň, ale nemělo by to škubnout :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » ned lis 24, 2013 21:59

ok diky moc a když to udělam tak jak jsi tady psal mužu to pak připustit boost.?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » ned lis 24, 2013 22:08

Jo to můžeš, bude si to pak manuálně ovládat membrána podle toho jak jí nastavíš
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » ned lis 24, 2013 22:11

ok diky moc za radu sem moc rad :P hned zitra se do toho pustim

Odpovědět