Rover 620 ti - co s nim?

Jak se mám rozhodnout?

Možnost 1
1
9%
Možnost 2
4
36%
Možnost 3
4
36%
Možnost 4
2
18%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Roman620ti » pon lis 18, 2013 16:31

Zadní sem už taky měnil, ale přesně rozměr nevím, sou to prostě klasický brzdový, nějakejch 5mm? Ale jak budeš sundávat nádrž, tak jak hrábneš do trubiček palivovejch, asi se ti rozsypou taky, takže to chce mít v záloze kus 7,5mm hadičky, aby sis ten schnilej kousek nastavil a ta slabší možná vydrží, nebo mít ještě najakou 5,5 hadičku taky. Už si nepamatuju přesný rozměry...
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od J0hny » pon lis 18, 2013 20:46

Trubka je 4,75
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od masternet » pon lis 18, 2013 21:16

Díky moc, zítra s tím začnu.

Já už musel měnit palivové čerpadlo z nádrže, takže jsem tam už kus té palivové trubky nastavoval. Teď se to chystám pořádně zbrousit a ochránit. Navíc vyměním všech 5 trubek, co vedou dozadu. Všechny už jsou více než zralé na výměnu.

Ještě mě možná napadla jedna věc, našel jsem drážkované kotouče Ferodo Performance za skoro stejnou cenu, za jakou jsou kotouče ATE. Co si o tom myslíte? Já měl předtím docela problémy, že to docela rychle vadlo, ale možná to bylo jen celkovým stavem kotoučů.

Navíc nevím, jestli se na to dají dát normální destičky a jestli to pak nebude pískat.

Jinak ještě jednou děkuju, jestli to dám o kupy, tak Vás na příštím srazu na něco pozvu :-)

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Jenda » úte lis 19, 2013 14:05

Potvrzuji výhodu pytlíkování šroubů atd... viz galerie u mého SDčka :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Roman620ti » úte lis 19, 2013 14:49

No ty kotouče nevím, budou asi hezčí, ale spíš budou mít větší vliv i nějaký sportovní desky, klasiky budou furt poddimenzovaný na tenhle motor. Já většinou jezdím důchodcovsky, tak mi to bohatě stačí, ale na závodění to není určitě.
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Trunda » úte lis 19, 2013 16:22

Brzdy jsou vždycky magie.... je to jak s ponožkami... každému vyhovuje jiný střih, jiný materiál a když ti nesednou, tak je ti kosa, nebo máš zpocený a plesnivý nohy a u levnější varianty je máš po prvním použití děravý... a plesové ponožky nebudou dobré aj na tenis....
Velice těžko doporučovat něco konkrétního. Každému pasuje něco jiného a tak jedině lze doporučit pár obecných rad... jako že kupovat desky s kotoučema v osvědčené kombinaci, posoudit svůj styl jízdy a podle toho vybírat typ kotouče a desek (pročíst si diskuze napříč internetem) a cenovou kategorii atd. Další bych řekl to, že ideálně to brzdit nebude vždy a za všech okolností a je potřeba s tím počítat a podřídit se tomu. Tedy např. když koupím desky a kotouče z běžné konfekce, tak nemůžu počítat s tím, že když v 150ti dupnu na brzdu, tak se bez problému dostanu na 50ku.... a naopak, když si pořídím race set a když vyjedu ráno do práce a za cedulí konec dědiny mi vyskočí do cesty králík, tak že králík bude o hlavu menší, protože studený brzdy nebrzdí....
Zkus něco nastudovat, podle svých potřeb koupit něco adekvátního a s tím, co budeš mít, se nauč pracovat... laboruj s metodikou brzdění, zkoušej co a jak je lepší, opět si o tom něco přečti... kupodivu umění brzdit je taky věda - není to jen o tom dupnout tupě na pedál když je potřeba zpomalit.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od masternet » úte lis 19, 2013 17:50

Ahoj, asi se budu opakovat, ale díky. Asi si nebudu komplikovat život a nechám si ty ATE.

Jen pro zajímavost přikládám brzdové a palivové trubky :-)
Přílohy
2013-11-19 11.24.40_novy.jpg

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od klevis » úte lis 19, 2013 18:15

Tak ty trubky když ještě chvilku necháš, tak asi upadnou samy. Nepříjemné je, že to pak nebrzdí, ale s tím se asi počítá, jinak by tam už nebyly. No a ten sliz na nich se mi taky moc nezdá, nezačalo už něco prosakovat?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od J0hny » úte lis 19, 2013 21:09

Brzdy jsem koupil TRW všechny kotouče a př. desky a zadní desky jsem už mel doma textar, po asi 1000km jsou př. kotouče zvlněný, nijak tragicky, ale jsou :D A je mi to jedno - ty kotouče jsou nový!!!, krom toho, že jsou modrý místama fialový a to umím brzdy pošetřit :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Roman620ti » stř lis 20, 2013 17:42

No hele to je zajímavý, já když sem to koupil, tak sem měl jeden kotouč silnej, asi ěmněnej a jeden sjetej tak, že měl na sobě už vidět prasklinky a když sem intenzivně brzdil, tak byl uprostřed kotouče modrej pruh. No co sem dával nové Bremba a textar, tak když sem brzdy zase zkusil pořádně zatížit, tak ty kotouče měly taky trochu jinou barvu myslím, nejsem si už jistej, tam by byla asi potřeba fakt vzít sportovní brzdy třeba od Bremba, ale to je kolem 12tis kč za sadu kotoučů a desek a já ybch to nevyužil. Škod aže nám tam nedali aspoň průměr 300mm, už jen vzhledově by to vypadalo líp...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od KDB » stř lis 20, 2013 20:02

Johny - to bude spíš blbě zajetý, s TRW jsem nikdy potíže neměl. Nejošemetnější je právě zajíždění nových desek s novým kotoučem.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od masternet » ned lis 24, 2013 18:39

Ahoj, po delší době se opět hlásím.

Takže malé Resumé, Zatím jsme do auta dal 20 000. Jsou to přední a zadní kotouče, destičky, trubky, stahovák na ložiska, nějaký udělátko na tvarování brzdových trubek, oleje, vazelíny, laky na spodek.

Sundal jsem nádrž, naštěstí mně nečekal tak hrozný pohled jak jsem se bál, nádrž celkem v pohodě, ale po obvodu u lemu rezavá a pak místy taky, tak jsem si řekl, že když už to dělám, tak jsme to celé zbrousil. A chystám se to nějak nalakovat. Krásné to nebude, ale snad mi to dá nějaký ten pátek pokoj.

Nad prostore, kde je nádrž, se už také začala objevovat rez, někde docela hodně, tak jsem to také zbrousil a chystám se to ochránit. Pak jsme trochu bojoval se všema trubkama, ty se vyloženě rozpadaly v ruce, takže obě brzdové jsou venku a tři co vedou do nádrže taky. Musim říct, že povolit koncovky trubek, co vedou vzadu do brzdových hadiček mi trvalo asi 2 hodinu a strašně sprostých slov. Protože ta matka, i když zrezlá nebyla měla měkké rohy, takž klasický klíč neuspěl,napadlo mě odstřihnout trubku a zkusit golu, ta už tam bohužel nešla, jak byla matka zničená, tak jsem asi po hodině zápasení se sikovkama matici povolil. To byla paráda. u druhý jsme to už udělal líp, rovnou jsme odstřihl trubku a pak to šlo pěkně. u motoru jsme to udělal stejně, takže to celkem šlo, ale dělal jsme to od 8 večer do půlnoci v sobotu a pak v neděli od 9 asi do 5 odpoledne. Pak jsme si řekl, že bych se mohl podívat i na řadící páku, to řazení je takové hodně máselnaté :-D. Tak jsem povolil matku, co drží šroub u řadící páky a myslel si, že jen použiju nějaký větší šroub, který by neměl vůli. Ale to jsme se spletl. šroub nechtěl ven. To už mi trochu začínala docházet trpělivost. Tak jsme vzal flexu a šroub i s matkou uřízl. byl to docela porod, žádný místo, auto má stojí na zadních kolech na nájezdech, žádné místo, no ale nakonec se povedlo, tak že táhlo konečně na zemi, ale prostřední část bývalého šroubu se mi stále vysmívá. Nevím, jak ji odtamtud dostat. Zítra asi vemu flexu a uvidíme.

Mimoto jsem čustil motor od oleje, to byla taky zábava, ale vypadá to o mnoho líp, i když stoprocentní to není. Když jsme se pak zvedal od motoru, tak se mi povedlo shodit držák kapoty a kapota mi spadla na hlavu. V tu chvíli jsme myslel, že to auto rozkopu a koupim si nové. Naštěstí mě to přešlo a povedlo se mi ještě natáhnout trubku k levému zadnímu kolu.

Když jsme se pak motal kolem auta, tak se mi povedlo sklopit zrcátko. To jsem neměl dělat, jeho aretace se odporoučela do věčných lovišť a já se na něj ještě budu muset kouknout. To byl druhý moment, kdy jsme toho začínal mít dost a uvažoval, že auto rozřežu a prodám do sběru.

Resumé: Trubky dozadu vyndány, zadní levá brzda by mohla začít fungovat. Zničené řazení, zničené zrcátko, 3 zlomené šrouby držáku ruční brzdy , umytý motor, vybroušená část podvozku a nádrže, zbroušeny tepelné kryty výfuku, vodní čerpadlo venku. Zjistil jsem, že víko ventilů bylo utěsněno nějakou pastou, či co, takže s tím budu muset taky něco udělat.

Tak to je zatím vše, zdravím a zase se přihlásím, až zase něco zničím. :-D

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Roman620ti » ned lis 24, 2013 22:31

Těsnění pod ventilové víka se dají sehnat kolem 120kč od ajusy, ale vydržej tak jeden až dva roky. Možná zkusit nějakou lepší značku. A jestli dobře chápu to řazení, tak ti zbylo tělo šroubu v místě pod kulisou. To bude nejjednodušší povolit jeden šroub na převodovce, kde je ukotvena tyč od kulisy a dva šrouby u té gumy co drží kulisu, pak to celé vyndáš, akorát ti budou dělat problém manžety, na jejich nasezení budeš muset sundat středovej panel. No a až to budeš mít celé venku, musí to jít vymlátit, budeš mít v prde*li asi i ty plastové futra a okroužky a možná i ten váleček, ve kterým máš ten šroub. Lze to vše koupit v Hondě na accorda, ale je to docela drahé. Budeš aspoň moct vyčistit i ten hlavní kloub a nově namazat, já v té vazelíně měl hroznýho bordelu a nakonec sem si celou kulisu vyměnil za zachovalejší.

Ale rozjel si to teda pěkně... :lol: ...a někdy se hold podaří i něco zničit, ale lepší než to nechat zfušovat nějakýho servisáka a ještě platit fůru peněz za práci...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Trunda » pon lis 25, 2013 8:45

Tak tak... jinak repasovací sadu na ten kloub řazení tu prodává Šeba..... já ji mám na Kupéčku a proti původnímu to byl pěkný rozdíl... sic to taky není dokonalé a po ohřátí to trošku ztuhne, tak je to pořád lepší, jak vyglochtaný originál ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti - co s nim?

Příspěvek od Roman620ti » pon lis 25, 2013 15:55

No to myslíš ten u převodovky, ale kolega řeší ten u kulisy. A jak píšeš, že to neni ono, ten opravnej set, tak sem si to myslel a bál bych se toho, zlatej originál, teď sem si na stříbrným udělal jedno ze dvou táhel, snad vydrží a nezkurví se, ten origo je hrozně propracovanej a je škoda, že na to nejdou sehnat díly, jen celé táhlo za 7tis kč.
2x Rover 620ti

Odpovědět