Přirustek :D

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » pon lis 25, 2013 11:20

ahoj měl jsi na mysli že odpojim ten solenoid od kablu a vypojim tu hadicu od te klapky ze spodu a zapojim to na tu banku jo? a nebo od te klapy do banky. :shock:

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » pon lis 25, 2013 19:02

Tak jsem to teda udělal podle toho popisu jak jsi mi tu psal a už to neškube. ale mam odpojeny ten solenoid a hadicu napojenou z klapky do banky :-D takže tet to pro mě znamena co že je vadny ten soneloid? a mužu stim jezdit když to mam takhle přepojene? :-D

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » pon lis 25, 2013 19:12

Ano jezdit ss tím můžeš, vypadá to na vadnej ten solenoid, jestli jsi chtěl aby to tlačilo víc něž v sérii, je potom ten solenoid jenom na obtíž, pak se stává, že WG nestihne odregulovat a přefoukne se to
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » pon lis 25, 2013 20:40

tak to jsem rad :D takže pokud to dobře chapu když chci aby mi to tlačilo vice než v te serii tak ho mam nechat odpojeny a tu hadici z klapky do banky mam nechat a propojit to jen boost?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » pon lis 25, 2013 21:19

Ano, ten solenoid, když chce řj. přidat tlak turba (na základě více okolností z čidel), tak začně kmitat a tím jakoby, upouštět tlak z tý dózy (proto to třetí propojení do airboxu), takže zůstává wg zavřená a turbo tlačí víc a víc, dokud se solenoid nezaklapne/nezmění frekvenci kmitů a začne pouštět přímo tlak do tý hadičky k dóze (takže propojí to co ty - klapku s dózou) a wg se začne otevírat...to probíhá celkem rychle, takže stačí aby solenoid kmital trochu pomalejš nebo vůbec a problém je na světě :lol:
Jenže když ty vyměníš membránu/dózu za jinou, např. s výměnejma pružinama, nebo jí nastavíš na vyšší tlak než je maximální tlak kterej chce ř.j. tak už sice ř.j. neví co se děje (měla by nahrát chybu solenoidu do paměti závad, resp. chybu regulace turba), to tebe ale trápit nemusí protože o tom víš a ten tlak tam potřebuješ :D a sám si ho pošteluješ drive:

Neměl bych psát nějaký návody do nějaký sekce? met:
Tady už to nikdo jinej nenajde a znova už se mi to spisovat chtít nebude :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Davidrtw » pon lis 25, 2013 21:37

Oooooooooo krasně vysvětlene moc moc děkuji :D a stou sekci to neni špatny napad přinejhoršim ty viš kde to je napsane ja taky tak to zkopirujem a je klid :lol:

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Přirustek :D

Příspěvek od J0hny » úte lis 26, 2013 20:44

Taky to dalo zabrat a stálo to jednu plzeň :D
tohle je lepší řešit osobně no, kdybych měl tolik času, tak bych to klidně sepsal všechno :cry:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Přirustek :D

Příspěvek od Trunda » úte lis 26, 2013 20:45

Klidně na to založ samostatné téma a někam to šupneme ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět