Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
:-DJá to taky dělal bez rozlisování To ze novej nesel nandat sem psal jen kvuli tomu že sem tam vracel starej a myslel sem že mam třeba nějaký spešl u kterejch to jde a normálně ne:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Sešlo se nám dost příkladů a názorů. Můj případ dopadl nakonec tak, že jsem náboje rozlisoval, neboť i po důkladném zkoumání a zkoušení to prostě nešlo. Povedlo se mi to dát opět dohromady a vše je "OK" Nicméně děkuji za rady za všechny, kteří je ještě budou potřebovat.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Ahoj,
kotouče jsem měnil asi 2x je to systém Honda ... poprvé kdyz jsem to koupil ( byly zvlněný ) , pak když jsem tam dal nový desky a kotouče tak pak znova zas zvlněný, a to jsem je zajel a pak jsem to nekde párkrat silnějí zabzdil a stejne, Ted tam mám kotouče bosch a desky EBC( http://cgi.ebay.co.uk/Rear-EBC-Redstuff ... 483b1f1cfe ) a bzdový hadice od goodrich. Kapalina ATE Super BLue Racing DOT4. Sice to neni ono ale už se to dá. Problem je že brzdy jsou zde poddimenzované nebo nejsou stavené trvdé brzdění. Takže odcházejí tím že se zvlní kotouče. Jediná moznost dást větší kotouče viz. http://www.gb-ent.com/store/brakes/rove ... e-kit.html ... problem je ta cena .. a nebo jeste zkusit děrovaný s drážkama.
12.6.2013 - tak už bím proč je to zvlněný levá strana brzdí víc nez pravá ... vocas jsem si nikdy nenechal změřit brzdy ... takže jdu repasovat třmeny a pak dám vědět
kotouče jsem měnil asi 2x je to systém Honda ... poprvé kdyz jsem to koupil ( byly zvlněný ) , pak když jsem tam dal nový desky a kotouče tak pak znova zas zvlněný, a to jsem je zajel a pak jsem to nekde párkrat silnějí zabzdil a stejne, Ted tam mám kotouče bosch a desky EBC( http://cgi.ebay.co.uk/Rear-EBC-Redstuff ... 483b1f1cfe ) a bzdový hadice od goodrich. Kapalina ATE Super BLue Racing DOT4. Sice to neni ono ale už se to dá. Problem je že brzdy jsou zde poddimenzované nebo nejsou stavené trvdé brzdění. Takže odcházejí tím že se zvlní kotouče. Jediná moznost dást větší kotouče viz. http://www.gb-ent.com/store/brakes/rove ... e-kit.html ... problem je ta cena .. a nebo jeste zkusit děrovaný s drážkama.
12.6.2013 - tak už bím proč je to zvlněný levá strana brzdí víc nez pravá ... vocas jsem si nikdy nenechal změřit brzdy ... takže jdu repasovat třmeny a pak dám vědět
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Nechci se opakovat ale před pár dny jsem měnil ložiska a zase jsem použil TENTO postup a šlo to jako po másle, sice jedna strana trochu protestovala ale ot vyřešilo větší kladivo
Taky doporučuju než dáte nové/staré ložisko zpátky, "kruh" v těhlici POŘÁDNĚ očistěte něčím ostrým ,majzlíkem nebo tak něco a jemným smirkem + tuto část + část na ložisku zlehka namažte vazelínou na brzdy, má "zlatou/bronzovou" barvu (tahle narozdíl od obyčejné nevyschne a ložisko se k těhlici "nepřipeče") + lehce mázněte styčnou plochu hlavičky oněch 4šroubků.
+ doporučuju dát trochu vazelíny kolem manžety všech čepů aby se do nich nedostala tak lehce voda
Tady přikládám momenty všech šroubků okolo:
Taky doporučuju než dáte nové/staré ložisko zpátky, "kruh" v těhlici POŘÁDNĚ očistěte něčím ostrým ,majzlíkem nebo tak něco a jemným smirkem + tuto část + část na ložisku zlehka namažte vazelínou na brzdy, má "zlatou/bronzovou" barvu (tahle narozdíl od obyčejné nevyschne a ložisko se k těhlici "nepřipeče") + lehce mázněte styčnou plochu hlavičky oněch 4šroubků.
+ doporučuju dát trochu vazelíny kolem manžety všech čepů aby se do nich nedostala tak lehce voda
Tady přikládám momenty všech šroubků okolo:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Zdravim. Vyskladal som si komplet upgrade prednych brzd na Rover 620Sdi...povodne 259mm, teraz 282. Zaujima ma ci je normalne, ze brzdove dosticky nebrzdia celou plochou brzdoveho kotuca, pretoze od stredu zostava asi 1cm.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
No to rozhodně dobře nebude... to jsou desky na jiný rozměr kotouče....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Desky a tedy i brzdiče jsou z původní velikosti 260mm a kotouč je 282 - střed kotouče je pořád stejnej, ale přibejvá brzdná plocha
- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Praveze brzdove strmene su z 620Ti, cize pre rozmer kotucov 282mm a dosky mi poslal vyrobca brzdovych kotucov. Dosky su TRW GDB3196.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Na této fotce z alba Rovernyho, je vidět, že při použití kotoučů z MG ZS o průměru 282mm a brzdičů z 620Ti to vypadá podobně, čili desky nepokrývají celou šířku plochy kotouče.
http://roverny.rajce.idnes.cz/rover_cou ... C00272.jpg, takže je to asi normální jev
http://roverny.rajce.idnes.cz/rover_cou ... C00272.jpg, takže je to asi normální jev
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
To je normální, kotouč přesahuje desku z vnějšku pár milimetrů a zevnitř asi centimetr. Brzdiče (jak se nevím proč začlo říkat brzdovým třmenům) být menší nemůžou, kotouče by do nich nevešly.
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Pokud dobře vidím fotku tvého auta v podpisu tak jezdíš 16" kola, což je dobře protože origo 15" na velké brzdiče nedostaneš
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Ale dostane, 620Ti má origo 15ky na zimu (plechy jsou možná trušku ohleduplnější), ale určitě se to tam vejde
Hombre máš pravdu, z tý fotky to vypadá, jako hrůzostrašná mezera, ale asi je to opravdu jen ten kousek, co tam je vždycky
Ještě důležitá, co to je za značku kotoučů a kolik to cálovalo?
Hombre máš pravdu, z tý fotky to vypadá, jako hrůzostrašná mezera, ale asi je to opravdu jen ten kousek, co tam je vždycky
Ještě důležitá, co to je za značku kotoučů a kolik to cálovalo?
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Myslel jsem alukola , respektive tam mají jít jen některá a zatím nikdo nebyl schopen říct jejich přesné ET
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Ono to nebude jen o ET ale hlavně o tvaru loukotí (paprsků), mladá má P 206HDi a jen jsem tam šel zkusit kola z rovera(kola z golfa 2GTi), chybělo k náboji asi 4cm a už byl brzdič opřenej o paprsky, myslím že origo kola na 206 maj ET23 (6j) a že by to udělalo tolik, oproti našim 35/4, to si nemyslím
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Myslím, že v Offtopicu se kolem tohoto ET vedla hodně dlouhá diskuze jisté je, že origo ET 45 se prostě nevejde, tvůj údaj 35/4 znamená co
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!