Rover 620 ti - co s nim?
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Propracovaný možná, ale nedomyšlený po stránce životnosti.... není to bytelné a nadimenzované na dostatečné množství cyklů.... po 100 tis. km už to má vůli jak prase... ale u toho kloubu na kulise jsem nějakou výraznou vůli nezaznamenal....
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Tak s tím teda nesouhlasím, dyť to vydrží 200-300tis km, to jestli si měl kloub vyřachtanej ve 100tis km, tak to bylo buď utočené km a nebo s tím někdo lítal jenom po městě. Jediné mínus vidím v tom, že to nejde pokoupit zvlášť každá součástka. A u toho druhého kloubu enni žádná vůle, ale podle mého může vibrovat řadička i kvůli němu, původně je ta trubička usezena v okroužkách a namazaná by se měla pohybovat v tom plastovém pouzdru, ale po 300tis km to je většinou celé zničené korozí, roztrhaný okroužky a vydřený plasty. Měl sme to všechno rozebrané a naštěstí měl jednu krásnou kulisu v záloze, tak zatím paráda, ale raději klepu...
2x Rover 620ti
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Neříkám že nevydrží.... ale v jakém stavu... 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Roman má pravdu, zatím na všech mejch autech(s PG1) byly klouby řazení origo, a všechny auta jsou 200tkm a víc a 16let starý
Vůbec se nedivím, že to má vůli, lidi jsou prasata a je to vidět i na zbytku auta, třeba na ZS ten kloub je krásně tuhej a nemá vůli ani 0,5mm, má to jen minimální vůli v převodovce a to má najeto 139tkm a 11let
Jinak já to řeším použitím původních vymezovacích trubiček a známej mi na soustruhu dělá silonový pouzdra a je to naprosto bez vůle.... Ten čep dole pod řadičkou, ten je horší, je už okolo šroubu málo masa, na to aby se tam dalo něco vyrobit

Vůbec se nedivím, že to má vůli, lidi jsou prasata a je to vidět i na zbytku auta, třeba na ZS ten kloub je krásně tuhej a nemá vůli ani 0,5mm, má to jen minimální vůli v převodovce a to má najeto 139tkm a 11let

Jinak já to řeším použitím původních vymezovacích trubiček a známej mi na soustruhu dělá silonový pouzdra a je to naprosto bez vůle.... Ten čep dole pod řadičkou, ten je horší, je už okolo šroubu málo masa, na to aby se tam dalo něco vyrobit

Re: Rover 620 ti - co s nim?
Nechce se mě to číst celé a snad to auto ještě máš, každopádně to auto oživ, ty vážné závady jsou spíše prkotiny.. jako vážnější závadu beru toto

trubky brzdové vyměníš za chvilku, ted pred stk jsem to resil taky, nejak moc to zralo benzin i kdyz jsem jezdil na lpg, trubky benzinove jsem vymenil za benzinove hadice, otázka cca 300kč a do konce životnosti auta mě to už nemusi trápit
brzdové trubky si nech udělat přesně na míru, nevyjde to na moc, nebo si kup lisovací blbost na trubky a udělej s ito sám, stačí koupit to a měděné trubky = zase otázka do 1000kč..
čelní okno pokud máš kamarády co pojišťují tak není co řešit, popř můžu dodat kontakt..
ty brzdy jsou už vetší záhul ale dá se to..
lanovody stojí taky pár korun
mimochodem, mám taky najeto něco kolem 300 000km
a pořád s istojím za tím, že je to snad nejpohodlnější povoz co znám, pokud tedy nechceme brát v potaz nové auta nad 300t kč 

trubky brzdové vyměníš za chvilku, ted pred stk jsem to resil taky, nejak moc to zralo benzin i kdyz jsem jezdil na lpg, trubky benzinove jsem vymenil za benzinove hadice, otázka cca 300kč a do konce životnosti auta mě to už nemusi trápit
brzdové trubky si nech udělat přesně na míru, nevyjde to na moc, nebo si kup lisovací blbost na trubky a udělej s ito sám, stačí koupit to a měděné trubky = zase otázka do 1000kč..
čelní okno pokud máš kamarády co pojišťují tak není co řešit, popř můžu dodat kontakt..
ty brzdy jsou už vetší záhul ale dá se to..
lanovody stojí taky pár korun
mimochodem, mám taky najeto něco kolem 300 000km


Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Ty jo ty Lanine ještě žiješ?
.... dlouho jsme tě tu neviděli
.... tak je fajn, že spolu pořád válčíte 



Re: Rover 620 ti - co s nim?
tak já sem nějak neměl času chodit po forech.. děláme na baráku, v prác směny denní/noční.. ..
každopádně pořád vrčíme a bylo to fakt ukecávání ještě Rouvího nějaký pátek nechat doma ale já sem mechoš já tomu rozumím auto bude sloužit ještě dlouho

každopádně pořád vrčíme a bylo to fakt ukecávání ještě Rouvího nějaký pátek nechat doma ale já sem mechoš já tomu rozumím auto bude sloužit ještě dlouho


Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 ti - co s nim?
Tojo, kdo tomu rozumí, je mu jasný, že hrozivě vypadající závady, když je člověk nechápe, ...nejsou až tak hrozivý 
