
Vypadek motoru pri razeni
Vypadek motoru pri razeni

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypadek motoru pri razeni
To vypadá na závadu mechanického původu. Co voda v nádrži? Nepřidřel jsi to někde? Nekouří to?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Vypadek motoru pri razeni
No spíš bych to viděl na nějakou elektronickou kravinku, ale co to může bejt, toť otázka... Asi bych zkusil projít všechny konektory a dráty, za to nic nedáš. Třeba fakt jen někde dochází ke špatnému kontaktu a nebo taky ne 

2x Rover 620ti
Re: Vypadek motoru pri razeni
1) voda v nadrze - bych to nereklFujitsu píše:To vypadá na závadu mechanického původu. Co voda v nádrži? Nepřidřel jsi to někde? Nekouří to?
2) je to naftak, tak maximum slo na 4200-4400 a nekouri to
3) Vono na trasu Praha-Poprad, delal mi problemy az ke konci, a pak zpet, az jsem se dostal z dalnice na Jizni Spojku, ktera nebyla zrovna volna.
Zda se mi ze musi neco byt okolo nejakeho cidla, ktere udava pocet otacek ve volnem behu. Jako kdyby nic mu nerekl ze tech 800 otacek musi nejak udrzovat. Pri plynule jizde, treba na dalnice, je to v pohode, nic se mu nestane, i kdyz ujedu 200 km, pak ale kdyz jsem v zasekanem provozu, tak to je horsi. O vikendu jsem jel na Slapech, no, a po 30 km jsme uvizly v kolone, a uz to zacalo. Slapnul jsem na spojku a ono to chicpnul. Na ceste zpatky, jsem sotva dojel domu,a bylo fakt umeni drzet ho v behu v kolone, musel jsem furt mit minimalne 1200 otacek, jinak by se neudrzel.
dostal jsem rady typu:
- cidlo otackomeru
- volnobezna triska
- palivove cerpadlo.
Fakt se s tim nevim rady...a pekelne to stve.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypadek motoru pri razeni
Odhadoval jsem to podle toho, že jsi psal, že ti motor do kopce vadne a ztrácí výkon, následně chcípá.... Vzhledem k tomu, že je to nafťák tak ti asi moc neporadím, ale palivové čerpadlo bych vyloučil, když to tam stíhá tlačit na dálnici, proč by nemělo na volnoběh? Volnoběžná tryska - ono to nějakou má? Sem myslel že takovéhle věci se montovali naposledy do karburátorových strojů. A čidlo otáčkoměru...nevím jak je to u nafťáka ale u benzínu si otáčkoměr bere pulzy z indučky a určitě fce otáčkoměru nemá vliv na fci motoru - volnoběhu. Viděl bych to na zasrané čidlo - čeho to ti říct nedokážu, jak řikám, nemám s nafťákem zkušenosti, nebo škrtící klapku, jestli to nějakou má.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Vypadek motoru pri razeni
kdyby to jen bralo vykon tak to bude vaha vzduchu ale kdyz ti to takhle divoci tak nevim.hold budes muset asi zajet do servisu
Re: Vypadek motoru pri razeni
Nevím co je to za závadu ale dělá mi to samé,někdy stopuje ve výkonu někdy ve volnoběhu,
potom svítí kontrolka motoru a nejde nastarovat ,jindy zase jede jako ďábel.
Můj mechanik si neví rady (roveru moc nerozumí) poraďte někdo servis ,středočeský kraj,
Praha díky Buchr.
potom svítí kontrolka motoru a nejde nastarovat ,jindy zase jede jako ďábel.
Můj mechanik si neví rady (roveru moc nerozumí) poraďte někdo servis ,středočeský kraj,
Praha díky Buchr.