Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti
Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti
Zdar, koupil sem na díly rovera s padlým motorem, že jeho motor využiju na náhradní díly do svého turbo kabrioletu. to nebude problém, v motoru sou tři zdravý písty, stačí mi jeden. jde ale o to že ta 620 je v perfektním stavu a nemám srdce na to jí rozebrat a zrušit. jenže v původním motoru se ohnula ojnice a rozpadl píst. klika, blok, i hlava sou dost požkozený. dalo by se použít blok z atmosféry, a postavit do něj novej kovanej motor?
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti
A to jsi tedy koupil 620 si? Ta totiž má motor z Hondy. Atmo dvoulitry shodné s Ti se do R600 nedávaly.
Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti
Jestli tomu rozumím dobře, tak koupená šestistovka na díly je 2.0ti s vysypaným motorem, tedy motorem Rover. A dotaz zní, zda lze ten zbytek motoru, co je dobrý, přeskládat do bloku z atmosférického motoru. Nikoliv tedy do Hondy 2.0Si ale do Rover motoru 2.0, které se v atmosférickém provedení dávaly jen do čtyřstovek. No blok by měl být stejný, takže z tohoto pohledu by to mohlo jít. Ale to by chtělo aby se k tomu vyjádřil někdo, kdo má k takovýmto věcem blízko. Napadá mě J0hny, seba, lenham3, roverix, Zakar.
Kdysi byla i taková diskuse, a možná že to bude i nějaké téma zde na fóru, zda by se ten atmosférický Rover 2.0 z čtyřstovky dal nastrojit s turbem. Tedy samozřejmě po výměně pístů, klik, atd.
Kdysi byla i taková diskuse, a možná že to bude i nějaké téma zde na fóru, zda by se ten atmosférický Rover 2.0 z čtyřstovky dal nastrojit s turbem. Tedy samozřejmě po výměně pístů, klik, atd.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti
JJ, přesně jak říká olson, použít atmo motor z 220 nebo 420, což je atmo verze motoru rover. o motoru honda 2.0i v 620si sem taky přemýšlel, ale přišlo by mi škoda obětovat samosvor, protože je motor na druhé straně a tudíž nelte použít PG1 převodovku. výhoda honďáckýho motoru je zas ta, že turbo kit nejni problém koupit, turbo písty stojej asi 6000,- oproti 17000,- do rovera, není zas takový problém ho osadit V-TEC hlavou a tak různě. ale vypadá to že zatím budu věrnej roveřímu 20T4G, přecijen slouži dobře a 206kw a 380Nm není na seriový motor vůbec špatný. někde se snad nějakej sežene.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165