mam problem na autě mi svíti kontrolka diagnostiky jakmile se kontrolka rozsvíti tak auto padá do nějakeho nouzoveho režimu nebo to naše auta neumí?
Dale se chci auto my napadl kutil domací a a hrubou hadici která jde z motoru do ic nahradil vytvorem plastových trubek ktere stejně netěsní.Podle mě to není nijak kritycké ale netěsnosti tam jsou citím na ruce.Mam problem že auto je líne jak svině bez turba na pětku nedostanu otačky nad 2 tisice.Jestli dam plný nebo čtvrt plynu nehraje roli žadný rozdíl.Ptám se jak zjistím zda turbo je OK nebo po smrti aniž bych ho vytahoval?Muže malý unik tlaku tak pokazit výkon?
Dají se chybi v jednotce smazat jinak než přes PC?Když otočím klíčem do polohy žhavení diagnostika svíti pak zhasne a asi za 1.5s se znova rožne chová se tak standartně když je chyba v jednotce?
Díky za každou radu
