600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » pon dub 06, 2009 10:09

ja jsem zvedavy cim to bude,nevim jestli tou nadobkou,zlomil jsem prave vystup na cidle ktere ovlada podtlak.prilepili jsme to dvouslozkovym lepidlem,drzet to drzi ale nejsem si jistej jestli mi nezateklo lepidlo do toho cidla,tam je nejaka jehla co presouva ten podtlak.Jinak mam taky prave problem s vyfukem-posledni cast nekdo tak dlouho varil prede mnou,ze je cela prorezla a o vikendu mi upadla-objednal sem novy od bosalu,se stredovym a koncovym tlumicem-objednaval jsem stredovy a posledni dil,katalyzator mam dobrej.Ale ten stredovy uz taky fucel,ac mam autogen i coocko svarovat to nechci,do cehokoli kdyz rypnu propada se to,takze se neni kde chytit zdraveho zeleza.Tak jsem objednal novy-ve stredu nebo ctvrtek by mi mel dojit,tak vymenim a uvidime.Pak bych zkusil pritahnout tu pruzinku.Nad koupi Manual boost controller uz sem premyslel,ale nevim kde ho najit a budik podle me dostanes u toho

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » pon dub 06, 2009 10:26

Tak uz jsem to nasel.Tady je prvni odkaz http://www.highperformanceparts.cz/prod ... t-style-to je na ovladani turba a ttady je http://www.highperformanceparts.cz/prod ... tlak-turba budik i s cidlem na tlak turba.Takze po vyplate objednavam a instaluji :-)

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » pon dub 06, 2009 13:58

Ten budík kupuju taky:) Jen nevim zda mam koupit takovej co do něj vede hadička a nebo takovej co do něj vedou dráty..No asi hadička bude to levnější a nic se nemůže zkazit...Pak vymyslíme kam to zapojit...

A k tomu boost controlleru...Tenhle ten s tim téčkem nekupuj....

Kup tohle nebo něco podobnýho:
Obrázek

Můžeme to společně objednat i z Anglie..Pošta je levná-270kč

Přímí odkaz:
http://cgi.ebay.co.uk/POWERTEK-BOOST-CO ... 240%3A1318

I budíků tam mají taky mraky...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » pon dub 06, 2009 22:38

Ja prave potrebuju ten s tim teckem-musel bych nahradit nejak to cidlo ktere se mi polamalo,proc myslis ze tam ten nemam kupovat?Mam to doporucene od kolegy co ho ma v subaru a je s nim spokojenej.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » úte dub 07, 2009 21:46

co jsi poničil za ventil to nevim kouknu na hadičky abych věděl cos pokazil...No co se týče tohohle boost controlleru tak na rover foru v UK psali že je blbej a ať koupí něco takového jako ten co sem poslal něco že to je např peo BMW to tecko nebo co..Ale viděl sem na hodně forech že to lidi prodavaj a kupujou ten co sem poslal..Ono sou taky naky kuličkovy nebo jehlovy ja tet nevim...A jedny sou lepří a jedny horší...Najdu zjistim...Jinak rover má seriovej blow off ventil?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » stř dub 08, 2009 0:29

ni rek bych ze je to neco podobneho-prehazuje to podtlak z filtru do turba

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » stř dub 08, 2009 17:15

No a obtokovej výfuk ovládá tlak nebo podtlak?Já myslel že tlak..?Musim na to kouknout jak tam ty hadičky přesně jsou....A ještě tam je hadička na turbu taková malá opletená..Ta dělá co?Jinak ten tvuj controller je pruzina a kulička?Prej sou nejlepší..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Roman620ti » stř dub 08, 2009 20:48

Jj do toho podtlaku jde přetlak a ten tlačí přes membránku na táhlo klapky. Pak je tam hadice na chlazení vodou a poslední jde z té sací části někam do airboxu, nebo do té rozbočky pod airboxem. Tam je to takové všelijaké, protože odtamtud to de zace před nebo za klapku...už ani nevím :?:
2x Rover 620ti

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » stř dub 08, 2009 21:54

Ja bych rek ze vse je ovladano podtlakem,pokud nastartujete a z podklapky vytahnete ty hadiccky slysite a hmatem citite podtlak.Takze oboje dvoje by melo otevirat a zavirat podtlak.Podle me to funguje tak,ze klapku u vyfukovych plynu to drzi-myslim podtlak a v te chvili kdy je nastaveno turbo ze ma spustit tak je tam takovy tlak ze to prekona tu silu toho podtlaku-celou dobu mluvim o vyfukove klapce.A u ty podtlakovy nadobky to vidim asi takhle-ta blbustka u airboxu podle me pousti podtlak do te dane chvile do podtlakove nadobky a tim ji drzi v uzaveru a pak jak ma turbo spustit tak presune podtlak do airboxu.Je to jen ma domenka nevim jestli takhle funguje.Pokud ne tak me prosim opravte a vysvetlete.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 10:32

Nooo tak pokud odpojíš hadičku z nádobky na otevírání obtokáče tak zustane zavřenej..Takže zavřenej ho drží pružina a podle mě tlak pomáhá překonat přepjetí pružiny...K čemu by pak byl ten boost controller..Ten přeci přiškrtí průtok..Tudíž "průtok tlaku".Řekl bych že to ovládá tlak...

No a pak jsou tam dalši hadičky atd.Na to zkusim kouknout jak to je a kam to vedw, zamyslim se nad tim a dam vedět.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 10:41

Jan Ryšánek píše: Ahoj
mam problem po zakoupeni toho ovladani turba a budiku mam problem.Nemohl by jsi mi nakreslit jak mas zapojene ty tvoje turbo?I po zapojeni mi to nefunguje,nejede to jak ma.Kdyz jsem pripojil budik tak v zaklade mi ukazuje -0,5 a dostanu ho zhruba na 0.5 a nebo ho muzu dat ze bude ukazovat 0 a dostanu ho max na 0.5.Nevim kde je problem,to tecko jsem nezapojil jen ten regulator,nejdriv s teckem pak bez nej a furt nic
Čau, ono 0,5BAR je v převodu 7.2519psi což odpovídá seriově nastavenýmu turbu u roveru...Podle mě to funguje správně...Můžeš dát nějaký foto jak si máš zapojený sem na forum?

edit:
Jo abych tomu správně rozuměl, zkoušel jsi dát budík na seriově nastavený turbo?Nebo už jsi šteloval boost controller?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Jan Ryšánek
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 16, 2008 17:56

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Jan Ryšánek » pát dub 10, 2009 11:42

edit:
Jo abych tomu správně rozuměl, zkoušel jsi dát budík na seriově nastavený turbo?Nebo už jsi šteloval boost controller?[/quote]

Zkousel jsem jak na seriovy tak i na boost control a furt stejne.Nejde mu pritnout asi aby jsi mu pritnul budem muset postelovat tu podtlakovku

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 11:46

Moment, já to dnes vyfotim a nakreslim kam bych ho dal já...Ok?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Roman 620 Ti
Příspěvky: 15
Registrován: pon zář 17, 2007 9:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 600 Ti NETÁHNE-ztráta výkonu

Příspěvek od Roman 620 Ti » pát dub 24, 2009 14:26

Přidám něco ze své zkušenosti.... Vždy když jsem vyměnil děravý výfuk za nový , výkon šel úžasně nahoru a auto jelo jako drak. Takže bych neřekl , že je to výfukem. Ale mě se výkon taky ztratil a při výměně výfuku vypadla z potrubí klapka z turba... A bylo jasno kde se výkon ztrácí. Auto jede dobře , ale ta super akcelerace mu přeci jen trochu chbí.
Jinak už jsem Tičko odstavil a je na prodej..... tak kdyby měl někdo zájem.....

Odpovědět