620TI

Odpovědět
cairns
Příspěvky: 25
Registrován: pon lis 19, 2007 14:18
Bydliště: Litomysl

620TI

Příspěvek od cairns » pát led 01, 2010 11:32

..........

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: 620TI

Příspěvek od masternet » ned led 03, 2010 22:33

Snad ti to pomůže:
ENGINE
TORQUE FIGURES
Timing belt tensioner bolt 30 Nm .....................
+ Camshaft cover bolts 8 Nm .......................
Camshaft gear bolt 65 Nm ..........................
+ Camshaft carrier bolts 25 Nm ......................
Timing belt cover bolts 6 Nm ........................
Timing belt backplate bolts 6 Nm ....................
Inlet manifold support bracket bolts 8 Nm ..............
+ Inlet manifold nuts and bolts 25 Nm ..................
+ Exhaust manifold nuts 45 Nm ......................
Spark plugs 26 Nm ................................
Engine harness to inlet manifold bolts 10 Nm ............
+ Sump bolts
Pressed steel sump 25 Nm ..........................
Aluminium sump 8 Nm ............................
+ Cylinder head bolts
Stage 1 45 Nm ...................................
Stage 2 70 Nm ...................................
Stage 3 Further 90° ...................................
Crankshaft pulley to timing gear bolts 8 Nm ............
Crankshaft pulley bolt 85 Nm ........................
Crankshaft rear oil seal housing bolts 8 Nm ............
Gearbox adaptor plate Torx screws 45 Nm ..............
Oil pump cover plate Torx screws 6 Nm ...............
Oil pump to cylinder block
M6 bolts 8 Nm ...................................
M10 bolt 45 Nm ...................................
Oil strainer bolts 8 Nm .............................
Main bearing cap bolts 110 Nm .......................
Big-end bearing cap nuts 55 Nm ......................
Flywheel bolts 110 Nm ..............................
Drive plate bolts 110 Nm .............................

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 620TI

Příspěvek od seba » ned led 03, 2010 22:57

Jo pomuže mu to.Konkretně +

Srouby hlavy valcu.
krok 1 45 Nm ...................................
krok 2 70 Nm ...................................
krok 3 utahnout o 90°

Schema mas??
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

cairns
Příspěvky: 25
Registrován: pon lis 19, 2007 14:18
Bydliště: Litomysl

Re: 620TI

Příspěvek od cairns » pon led 04, 2010 15:34

..........

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620TI

Příspěvek od Roman620ti » pon led 04, 2010 15:56

cairns píše:Díky moc oběma!Schéma mám.Jen ty momenty už nejdou dost dobře přečíst.Mám to těsnění v dílně už někdy od roku 97 a není to pořádně vidět.
to je krásný...přeci jen na něj nakonec po 12letech došlo :-D Tos ho kupoval rovnou k novýmu autu, ne? :D
2x Rover 620ti

cairns
Příspěvky: 25
Registrován: pon lis 19, 2007 14:18
Bydliště: Litomysl

Re: 620TI

Příspěvek od cairns » stř led 06, 2010 11:01

.........

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 620TI

Příspěvek od seba » stř led 06, 2010 13:07

cairns píše:K novýmu zrovna ne.Ale bylo po první výměně oleje a nějakej umělec použil špatný filtr a motor se zadřel na klice.A když jsem tehdy scháněl díly tak se mi těsnění sešli dvě.
To bych se posral:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620TI

Příspěvek od Roman620ti » stř led 06, 2010 19:47

cairns píše:K novýmu zrovna ne.Ale bylo po první výměně oleje a nějakej umělec použil špatný filtr a motor se zadřel na klice.A když jsem tehdy scháněl díly tak se mi těsnění sešli dvě.
No to je mazec, by mě zajímalo, co tam dali za filtr, kolikrát je v těch katalogách hroznej zmatek. Chudák auto, rozvrtat motor po 20tis je fakt smutný :? Ale výhodu máš, že to těsnění bude jěště poctivé :-D
2x Rover 620ti

Odpovědět