620 ti - krokový motorek na klapce
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
620 ti - krokový motorek na klapce
Ahoj kluci, nenašel jsem tady nic k tomuto tématu, tak si dovolím ho založit.
Ten krokovej motorek asi fakt blbne, protože někdy třeba po vyřazení a uvolnění plynu zůstane auto pár sekund v otáčkách (otáčky nejdou dolů plynule s pedálem, ale jakoby se na chvíli zadrhnou - někdy na 2-3 vteřiny, někdy klidně na 10, a pak to zas dá nějakej ten den pokoj úplně), jako kdyby zůstal zapnutej sytič - tedy kolem nějakých 1100ot/min. Pak to samo sleze. A to se klidně takhle chová při plně zahřátým motoru po ujetí třeba 50-ti km.
Motor jinak přede jako kočka, ale tady to občas zablbne. Sice to prej nemá nijak drastickej vliv na spotřebu, ale něco jo. Já se pořád nemůžu s tou spotřebou dostat na původní hodnoty před GO, tedy cca 8,5l v létě. Třeba na to má vliv ta klapka, třeba to, že je zbroušená hlava a bůhví co ještě. No a v součtu to pak může bejt ten rozdíl.
A na dialýze to nemohl vůbec seštelovat. Viděl jsem tam, že se pokouší na monitoru trefit do takový černý výseče na polokruhovým grafu a ani zaboha to nedokázal.
To SEBA: jestli tu klapku máš a je komplet i s tím motorem, tak bysme se asi dohodnuli. Dej třeba nějakej cenovej návrh. Klidně to pošli do privat zprávy, pokud nechceš veřejně.
Ten krokovej motorek asi fakt blbne, protože někdy třeba po vyřazení a uvolnění plynu zůstane auto pár sekund v otáčkách (otáčky nejdou dolů plynule s pedálem, ale jakoby se na chvíli zadrhnou - někdy na 2-3 vteřiny, někdy klidně na 10, a pak to zas dá nějakej ten den pokoj úplně), jako kdyby zůstal zapnutej sytič - tedy kolem nějakých 1100ot/min. Pak to samo sleze. A to se klidně takhle chová při plně zahřátým motoru po ujetí třeba 50-ti km.
Motor jinak přede jako kočka, ale tady to občas zablbne. Sice to prej nemá nijak drastickej vliv na spotřebu, ale něco jo. Já se pořád nemůžu s tou spotřebou dostat na původní hodnoty před GO, tedy cca 8,5l v létě. Třeba na to má vliv ta klapka, třeba to, že je zbroušená hlava a bůhví co ještě. No a v součtu to pak může bejt ten rozdíl.
A na dialýze to nemohl vůbec seštelovat. Viděl jsem tam, že se pokouší na monitoru trefit do takový černý výseče na polokruhovým grafu a ani zaboha to nedokázal.
To SEBA: jestli tu klapku máš a je komplet i s tím motorem, tak bysme se asi dohodnuli. Dej třeba nějakej cenovej návrh. Klidně to pošli do privat zprávy, pokud nechceš veřejně.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Dělalo mi to taky a především s dlouze zahřátým motorem. Nevím jestli máme stejnou klapku, rozebral jsem ji, vyčistil a je klid.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Ono jestli je zbrousena hlava tak sou uz trochu jinak rozvody a treba je to blbe nacasovany.Co byl ten cernej polokruh ci co?Co se tim stelovalo?Se zbrousenou halvou bych dal stavitelny vackovy kola jinak je fakt lepsi nezbrousena.
Tu klapku mam uplne komplet celou.NAfotim ti jí aa nějak se domluvíme.Zítra jí tu máš.
Tu klapku mam uplne komplet celou.NAfotim ti jí aa nějak se domluvíme.Zítra jí tu máš.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Co se týče nastavení rozvodů, dělal to člověk, kterýmu fakt dost věřím, ale samozřejmě sám tomu nerozumím, tak mu asi věřit musím. Je to klasická autodílna, žádnej kutil na koleně. On ten motor dělal celej, tak ho dost zná. Ale samozřejmě vyloučit se nedá asi nic. Ale ty otáčky doopravdy blbnou spíš při dost zahřátým resp. plně zahřátým motoru. Pak se jim vždycky nechce dolů.
Ta černá výseč právě sloužila k nastavení volnoběžných otáček a tý klapky a všeho kolem. Šteloval to zajedno tím šroubkem na volnoběh pod klapkou dole vpravo na plynu a pak slabým imbusem na motůrku při jeho levým spodním okraji. Těžko se to takhle vysvětluje. Bohužel jsem vůbec neznamenal, jak se přesně tahle část dialýzy jmenovala, tak můžu poskytnout jen kusý informace. Nemohl jsem mu moc koukat přes rameno, byl jsem v blbým úhlu.
To Roverix: ten motůrek se dá rozebrat bez nějakých větších problémů? Nebo jen ta klapka? Tu jsem teda už čistil, ale nerozebíral. Jen jsem jí procáknul sprejem (teklo z toho svi*n*st*va dost a dost).
To SEBA: brousit hlava se musela, bez ní to nešlo. Tam už přeci jen těch 200000km bylo znát. Budu rád, když mrskneš tu klapku sem na web. Pokud bude třeba, určitě se domluvíme. Zajel bych i třeba na "osobní pohovor". Už se blíží "motorkový" počasí, tak bych se projel. Dneska jsem si dal pár orvních kilometrů kolem komína. Blaženej pocit, když ti to zase po půl roce duní pod zadkem...
CO SE MI NA TOM LÍBÍ NEJVÍC JE TO, ŽE JSME FAKT DOST VELKÝ BLÁZNI. KOUPÍME SI AUTO, KTERÝ UŽ NEMÁ VÝROBNÍ ZÁZEMÍ A MÁME HO NATOLIK RÁDI, ŽE DO NĚJ RVEM PENÍZE TAK, ŽE BY ZATO UŽ BYLA VELICE SLUŠNÁ "BĚŽNÁ" OJETINA. A TY VLOŽENÝ PROSTŘEDKY NÁM NIKDO NEVRÁTÍ A PODSTATNĚ UŽ PŘEVYŠUJOU REÁLNOU CENU TOHO AUTA!!! ALE NEMŮŽU SI POMOCT, JE TO NÁDHERA.
Ta černá výseč právě sloužila k nastavení volnoběžných otáček a tý klapky a všeho kolem. Šteloval to zajedno tím šroubkem na volnoběh pod klapkou dole vpravo na plynu a pak slabým imbusem na motůrku při jeho levým spodním okraji. Těžko se to takhle vysvětluje. Bohužel jsem vůbec neznamenal, jak se přesně tahle část dialýzy jmenovala, tak můžu poskytnout jen kusý informace. Nemohl jsem mu moc koukat přes rameno, byl jsem v blbým úhlu.
To Roverix: ten motůrek se dá rozebrat bez nějakých větších problémů? Nebo jen ta klapka? Tu jsem teda už čistil, ale nerozebíral. Jen jsem jí procáknul sprejem (teklo z toho svi*n*st*va dost a dost).
To SEBA: brousit hlava se musela, bez ní to nešlo. Tam už přeci jen těch 200000km bylo znát. Budu rád, když mrskneš tu klapku sem na web. Pokud bude třeba, určitě se domluvíme. Zajel bych i třeba na "osobní pohovor". Už se blíží "motorkový" počasí, tak bych se projel. Dneska jsem si dal pár orvních kilometrů kolem komína. Blaženej pocit, když ti to zase po půl roce duní pod zadkem...
CO SE MI NA TOM LÍBÍ NEJVÍC JE TO, ŽE JSME FAKT DOST VELKÝ BLÁZNI. KOUPÍME SI AUTO, KTERÝ UŽ NEMÁ VÝROBNÍ ZÁZEMÍ A MÁME HO NATOLIK RÁDI, ŽE DO NĚJ RVEM PENÍZE TAK, ŽE BY ZATO UŽ BYLA VELICE SLUŠNÁ "BĚŽNÁ" OJETINA. A TY VLOŽENÝ PROSTŘEDKY NÁM NIKDO NEVRÁTÍ A PODSTATNĚ UŽ PŘEVYŠUJOU REÁLNOU CENU TOHO AUTA!!! ALE NEMŮŽU SI POMOCT, JE TO NÁDHERA.
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Ahoj, za chíli ti ji sem hodim, musim zajet do garage.Jinak neznam auto za tyhle peníze co ybch obdivoval několikrát každej den:-DNepopsatelnej pocit nasedat do Tíčka:-DKor kdyz sem tam tet dal 17ky kola.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Tak to může vypadat bombasticky. Ale je fakt, že i ty šestnácky jsou solidní. Někdy ti to okouknu.
Na foto počkám, zatím si něco zpracuju na pc.
Na foto počkám, zatím si něco zpracuju na pc.
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
OK ale klidne pak di spat kdybych se dlouho nevracel:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Jojo, mrknu nato případně hned ráno v práci. Ale zatím makám.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Snaker @ Klapku mám plastovou a motorek není přímou součástí klapky. Prostříknutí nějakým sprejem by určitě nepomohlo. klapku jsem čistil rozebranou, olejem na čištění zbraní. Byl tam na tom černém plastu velmi důkladně nalepený černý zatvrdlý sajrajt. V nerozebraném stavu to znečištění nebylo vidět.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Dam ti to sem až zítra, cestou sem zpozoroval naky divny zvuky na zadnim kole tak sem to radsi otocil, asi to je brzda.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
To Roverix: když sundám hadici a je vidět přímo na klapku, tak ta je bezpečně kovová. Kov si netroufám odhadnout, ale tipuju na nějakou slitinu jakoby mosaz+něco. Ale to není podstatný. A motor je posazenej nahoře na klapce. Asi se na to o víkendu podívám, jsou na to tři dny, abych si s tím mohl pohrát. Díky moc za odpověď.
Teď jsem dojel do práce a myslím, že kdyby mě policajti dneska měřili na tom přivaděči od D1 do Jihlavy, tak už asi nemám papíry. Protáhnul jsme motor kolem stopadesátky. Třeba se to pročistí samo....
Teď jsem dojel do práce a myslím, že kdyby mě policajti dneska měřili na tom přivaděči od D1 do Jihlavy, tak už asi nemám papíry. Protáhnul jsme motor kolem stopadesátky. Třeba se to pročistí samo....
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Mám tady ještě nějaké díly, sání, klapku a pod.
Motor, turbo je dávno pryč, ale sání, vstřiky, hadice, klapka ještě je.
620 Ti s najetými 32.000km, takže prakticky nové díly.
Motor, turbo je dávno pryč, ale sání, vstřiky, hadice, klapka ještě je.
620 Ti s najetými 32.000km, takže prakticky nové díly.
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Cau, tak sem dneska tu klapku zkusil dat na svoje abych neprodaval smejd, a je vadna, zasekava se to v 2000 otackach.Takze se mnou nepočítej.Ještě jí zkusim schvalně vyčistit a kdyby se to podarilo tak ti napíšu jak sem to delal.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Snaker - No tu klapku máš hnedle venku, je jen na čtyřech šroubech + nbějaká hadice a hadičky. Motorek volnoběhu je pod takovejma malejma šroubkama, ale tam semn nic nevykoukal, celou sem jí prostříkal velkým sprejem na karburátory, že byla jak z lednice, ale můj problém to nevyřešilo. Zkoušel sem měnit i ten potenciometr a prostě při přidávání, nebo ubírání plynu cítím takové zacuknutí, protstě to neni plynulý. To ti dělá, nebo ne? Mě to dělá jenom silver, ale raději klepu...
Ale jestli do ní půjdeš a budeš čistit, tak se ti to seřízení stejně rozhodí..., zajímavá klapka by mohla bejt ta Mirkova, jen jaká bude cenovka. Jenže já nevím čím to může bejt a hrabat do červeného se mi moc nechce, takže si jí nerisknu zbytečně kupovat...
Ale jestli do ní půjdeš a budeš čistit, tak se ti to seřízení stejně rozhodí..., zajímavá klapka by mohla bejt ta Mirkova, jen jaká bude cenovka. Jenže já nevím čím to může bejt a hrabat do červeného se mi moc nechce, takže si jí nerisknu zbytečně kupovat...
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti - krokový motorek na klapce
Ahoj kluci!
To Roman620ti:
taky se mi do ní moc nechce. Jojo, je to přesně jak popisuješ, cukne. Taky jsem prostříkával, na pohled naprosto čistý, jak dětská prdýlka. Uvidíme. O víkendu oddělám hadice a všechno ještě prokouknu. Pak se rozhodnu. Ale co se týče klapky, chodí naprosto lehce bez jakýchkoliv zadrhnutí. Tam asi fakt je problém na tom motorku.
Ale ten motorek sám o sobě by mě ani tak neštval, s tím se dá jezdit, ale pořád se nemůžu nějak smířit s tou spotřebou. Když vím, že to šlo za míň, tak bych se tam chtěl zase dostat.
To Mirek1234:
ok, díky za nabídku. Jestli se nepletu sedíš někde u HK, ne? Po víkendu zavolám a případně bych dojel na okouknutí dílů. Možná bych přibral i jiný věci, který se můžou hodit.
To Seba: dobrý, nedá se nic dělat. Ne vždy se daří. Ale cení se i ochota a za tu moc díky. Pokud budeš dělat nějaký demontáže a montáže, zkušenosti mě určitě zajímaj.
To Roman620ti:
taky se mi do ní moc nechce. Jojo, je to přesně jak popisuješ, cukne. Taky jsem prostříkával, na pohled naprosto čistý, jak dětská prdýlka. Uvidíme. O víkendu oddělám hadice a všechno ještě prokouknu. Pak se rozhodnu. Ale co se týče klapky, chodí naprosto lehce bez jakýchkoliv zadrhnutí. Tam asi fakt je problém na tom motorku.
Ale ten motorek sám o sobě by mě ani tak neštval, s tím se dá jezdit, ale pořád se nemůžu nějak smířit s tou spotřebou. Když vím, že to šlo za míň, tak bych se tam chtěl zase dostat.
To Mirek1234:
ok, díky za nabídku. Jestli se nepletu sedíš někde u HK, ne? Po víkendu zavolám a případně bych dojel na okouknutí dílů. Možná bych přibral i jiný věci, který se můžou hodit.
To Seba: dobrý, nedá se nic dělat. Ne vždy se daří. Ale cení se i ochota a za tu moc díky. Pokud budeš dělat nějaký demontáže a montáže, zkušenosti mě určitě zajímaj.