Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Pro " zlamaljin ". Jsem také od Děčína a také budu měnit kotouče.Dokonce se do okresního města chystám, tak bychom se tam mohli sejít a domluvit se na dalším postupu. ( pokud to již nemáte vyřešeno, nebo jiné řešení ) Máte-li zájem : 602 682 905 Přeji hezký den
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Pánové, já na to včera koukal pěkně dlouho co je to za anti-šistém a myslím, že ložisko není třeba vylisovávat..
Když jsem povytáhnul poloosu z tisícihranu, vytočil kolo doplna a pořádně pod to lehnul a koukl na to z vnitřní strany, jsou tam 4šroubky, které mi přijdou že drží tu část těhlice s kotoučem a ložiskem..
Protože stále mi bylo divné, proč má kotouč uprostřed ten hvězdicový "patvar" místo kruhu a rozhodně to není jen kvůli šroubům ke kolům.. jak už tady bylo zmíněno stokrát, každé vy/lisování ložiska je riziko jeho následné výměny, což soudruzi určitě věděli, pochybuju aby vymysleli "riskantní" postup výměny.. doufám že to píšu srozumitelně, už mi z té práce v kanclu celkem hrabe
Ještě pořádně mrknu do origo knihy ale co jsem koukal, rozhodně tam nic nebylo o lisování ložiska kvůli výměně brzd..
Kotouče mě přijdou v úterý, tak rozhodně udělám fotodokumentaci a pak to tady hodím
Když jsem povytáhnul poloosu z tisícihranu, vytočil kolo doplna a pořádně pod to lehnul a koukl na to z vnitřní strany, jsou tam 4šroubky, které mi přijdou že drží tu část těhlice s kotoučem a ložiskem..
Protože stále mi bylo divné, proč má kotouč uprostřed ten hvězdicový "patvar" místo kruhu a rozhodně to není jen kvůli šroubům ke kolům.. jak už tady bylo zmíněno stokrát, každé vy/lisování ložiska je riziko jeho následné výměny, což soudruzi určitě věděli, pochybuju aby vymysleli "riskantní" postup výměny.. doufám že to píšu srozumitelně, už mi z té práce v kanclu celkem hrabe
Ještě pořádně mrknu do origo knihy ale co jsem koukal, rozhodně tam nic nebylo o lisování ložiska kvůli výměně brzd..
Kotouče mě přijdou v úterý, tak rozhodně udělám fotodokumentaci a pak to tady hodím
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
No tak až to rozděláš, pak to pochopíš a zase složíš, pokud teda nebudeš mít někoho nato rozlisování
2x Rover 620ti
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Roman620ti můžeš mi na tom říct, co jsi myslel?
Když řeknu že se nemusí lisovat, tak říkám že nemusí a když to tak píšou v knize, tak to tak asi i bude
ty 4 šrouby co jsem zmiňoval výše jsou viz obrázek 10.9a
Když řeknu že se nemusí lisovat, tak říkám že nemusí a když to tak píšou v knize, tak to tak asi i bude
ty 4 šrouby co jsem zmiňoval výše jsou viz obrázek 10.9a
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Tak to je snad poprvé co vidím že by někdo nevěřil ohledně 620Ti Romanovi. Kua dyť není v republice většího guru na R620Ti než je Roman. Ten zná snad každej šroubek.
Co se týče toho Haynese, tak bych se raději podíval co je zmíňěno v té sekci 8 na kterou tam odkazujou. Jestli vono tam náhodou nebude to rozlisování. Jen tipuju, já jsem Haynese na šestistovky neviděl ani z letadla.
Co se týče toho Haynese, tak bych se raději podíval co je zmíňěno v té sekci 8 na kterou tam odkazujou. Jestli vono tam náhodou nebude to rozlisování. Jen tipuju, já jsem Haynese na šestistovky neviděl ani z letadla.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
kdepak na mě, já vím prd, to sou tady lepší machři, ale nejsem první kdo to měnil a rozlisovával. Na druhou starnu kdo nevěří a´t se pokusí to udělat, buď to znovu složí a bude hrozně nadšenej a nebo to vymlátí třeba palicí...při nejhorším si příjde pro nové lóžo a řekne "ten rover je ale sr*áčka"
Jinak ta knížka může bejt dobrá, v češtině bych si jí vzal, ikdyž tam nic o tíčku neni, jenže v angličtině bych jí asi hodne brzo vzal a vyhodil s tím slovníkem před garáž a vzteky rozhrabal Zlaty Rave, a sázím to rovnou do překladače
Jinak ta knížka může bejt dobrá, v češtině bych si jí vzal, ikdyž tam nic o tíčku neni, jenže v angličtině bych jí asi hodne brzo vzal a vyhodil s tím slovníkem před garáž a vzteky rozhrabal Zlaty Rave, a sázím to rovnou do překladače
2x Rover 620ti
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
S angličtinou nemám problém, ale tak mě napadá -- viděl už někdo Haynesův servisní manuál (jakýkoliv, ne jen Rover) přeložený do češtiny? Existuje to vůbec?
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Já to sem psal už dřív že to jde bez rozlisování. Jde to já to udělal.Ale nesmis mit zarezlej naboj v tehlici:-D(to ja nemel protoze loziska byly meneny..)Tramtadadáá:-DTakže oficialne to jde ale vetsinou se to nepovede protoze povolis 4 srouby zevnitr a koncis:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
safra přece by to do té knihy nepsali, kdyby to byl mylný návod.. Mno právě že já to tam mám tak porezlý, že se bojím toho, co mě v úterý čeká.. Ale už jsem to aktivně před pár dny pokropil brzdovkou a WD40, tak snad to povolí samo a pokud né tak tomu krapet pomůžu .. mno uvidíme ale věřím že to půjde..seba píše:Já to sem psal už dřív že to jde bez rozlisování. Jde to já to udělal.Ale nesmis mit zarezlej naboj v tehlici:-D(to ja nemel protoze loziska byly meneny..)Tramtadadáá:-DTakže oficialne to jde ale vetsinou se to nepovede protoze povolis 4 srouby zevnitr a koncis:-D
jinak nejde o Tičko ale obyč 2.0 ale myslím, že by to mělo být stejný nebo ne?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
[stejný to bude, nanejvejš budeš mít menčí kotouče, což je jedno
2x Rover 620ti
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
kotouče vyměněný.. Pravá strana šla skorosamo ale s levou(řidičovou) jsem už musel docela bojovat.. Žádný lis na ložiska jsem nepotřeboval.
Ty 4 šrouby co drží ten kus s ložiskem, šly povolit, řekl bych, až hrozivě lehce.. Po odšroubování na nich byla zelená vazelína, takže asi naši (rodiče) měnili nějaký ten pátek zpátky ložiska a asi proto to šlo..
A ano má to menší kotouče, tj. 260mm..
A měl bych otázku.. Po výměně kotoučů se mi nezdá jak to brzdí.. Ano brzdí to znatelně lépe, což se divím..
teď ten problém, snad to popíšu zprávně: když se rozjedu a normálně brzdím, tak chvíli před tím, než auto zastaví, se kola jakoby "hryznou" prostě zastaví a z brzd se vždy ozve takový celkem hlasitý kovový zvuk.. Ať jedu jakkoliv pomalu či rychle a jakkoliv silně či lehce tlačím na brzdový pedál, vždy těsně před úplným zastavením auta se přední kola zablokují a udělá to ten divný zvuk.. Zkoušel jsem jak na štěrku, tak na asfaltu a bezezměny, pokaždé se kola zablokují ve stejné chvíli + ten zvuk ..
Ptal jsem se kamaráda mechanika a také se s tím nesetkal, že prej to mám zkusit rozjet a prudce sešlápnout.. měnil jsem jen kotouče, desky byly měněny na jaře (myslím ferodo) a teď byly řekl bych skoro nové, rovné, žádné drážky tak jsem je neměnil..
Je mě 26 a rukama mi prošlo celkem dost aut a výměn brzd ale tohle jsem zažil prvně.. snad prvně, kdy brzdy okamžitě po výměně brzdí takhle, řekl bych až exra moc .. Předtím to brzdilo v pohodě.. Zkontroloval jsem šrouby jestli jsou dotáhlé, plovoucí šrouby ač se hýbaly, namazané, chodí, pístky nezadřené, těsnění neteče, prostě vše v TOP jak má být ...
Ty 4 šrouby co drží ten kus s ložiskem, šly povolit, řekl bych, až hrozivě lehce.. Po odšroubování na nich byla zelená vazelína, takže asi naši (rodiče) měnili nějaký ten pátek zpátky ložiska a asi proto to šlo..
A ano má to menší kotouče, tj. 260mm..
A měl bych otázku.. Po výměně kotoučů se mi nezdá jak to brzdí.. Ano brzdí to znatelně lépe, což se divím..
teď ten problém, snad to popíšu zprávně: když se rozjedu a normálně brzdím, tak chvíli před tím, než auto zastaví, se kola jakoby "hryznou" prostě zastaví a z brzd se vždy ozve takový celkem hlasitý kovový zvuk.. Ať jedu jakkoliv pomalu či rychle a jakkoliv silně či lehce tlačím na brzdový pedál, vždy těsně před úplným zastavením auta se přední kola zablokují a udělá to ten divný zvuk.. Zkoušel jsem jak na štěrku, tak na asfaltu a bezezměny, pokaždé se kola zablokují ve stejné chvíli + ten zvuk ..
Ptal jsem se kamaráda mechanika a také se s tím nesetkal, že prej to mám zkusit rozjet a prudce sešlápnout.. měnil jsem jen kotouče, desky byly měněny na jaře (myslím ferodo) a teď byly řekl bych skoro nové, rovné, žádné drážky tak jsem je neměnil..
Je mě 26 a rukama mi prošlo celkem dost aut a výměn brzd ale tohle jsem zažil prvně.. snad prvně, kdy brzdy okamžitě po výměně brzdí takhle, řekl bych až exra moc .. Předtím to brzdilo v pohodě.. Zkontroloval jsem šrouby jestli jsou dotáhlé, plovoucí šrouby ač se hýbaly, namazané, chodí, pístky nezadřené, těsnění neteče, prostě vše v TOP jak má být ...
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Dnes se krapet v práci nudím (psssst) a našel jsem perfektní návod jak na výměnu kotoučů aniž by se muselo rozlisovávat ložisko, když ten střed máte rezlý ale je to v angličtině (doufám že se po někom neopakuju) dělal jsem to podobně ale na autě
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=185020
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=185020
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
Tak jestli to jde, tak jedině dobře, až budou potřeba měnit na silveru, to by byla paráda Dobrej návod, sem nejdříve myslel že bude mlátit do ložiska tím kladivem a bral to přes šrouby, takže to asi moc slisovaný neni. Tak aspoň něco potěšujícího
2x Rover 620ti
Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)
LANiN,blahopřeju k úspěšné operaci ,že se Ti to takhle zadařilo zmáknout
R 400 SDI 99