Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 14:47

jojo je tam honďácký motor.. už právěže koukám a mám vybráno totok.. si myslím že supr za tu cenu :-D
teď jen někoho, kdo mě to koupí vydraží
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-618-620-HON ... 2a0b8b5408
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 14:50

Trunda píše:Jo jenze bacha bacha... ty tam mas jeste Hondi motor, ne?
.... takovou hlavu? http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003877
ano ano to je ona :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od undy » stř lis 10, 2010 14:57

LANiN píše:díky za radu ale nevím proč tady píšeš o nějakých (sprominutím) srajdách do motoru.. to bych musel být fakt hodně zoufalý abych něco takového udělal.. leda tak do stodvacítky a i tak bych nad tím přemýšlel.. ...
zkusím prvně to víčko a změřit tlaky... až pak půjde palice ven :-D
Prepáč, chcel som len poradiť/varovať
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 15:00

v pohodě :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř lis 10, 2010 15:09

Jo to je pekna cena... jinak koukam tu: http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... avy-valcu/
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » stř lis 10, 2010 20:09

Teda Ty si s tou šestistovkou taky vyhraješ, to se Ti to pěkně nakupilo :( sNAD UŽ TO BUDE TO POSLEDNÍ...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 6:56

tu sadu těsnění mě koupí rodiče, už je to domluvený, možná to ani nebudu potřebovat :-D protože když řeknu ŠPATNÉ VÍČKO tak si srandu nedělám list:

Jestli chápu dobře princip vodního okruhu a smysl toho "cuplíku" zespod víčka, tak mám asi jiný chladič, nebo jiné víčko..
Koukal jsem na to a zjistil, že hrdlo na chladiči body A-B jsou vzdáleny 17.6mm a na víčku jsou body A-B vzdáleny 11.4mm
z toho jasně vyplývá ŽE JSEM MĚL PRAVDU! list: .. nenapadlo mě nic jiného, než vzít starou duši a vystříhat kolečka s dírou , jenže na tom jsem pohořel, tak jsem našel 2podložky s dostatečně velké i s dírou uprostřed pro ten "cuplík" a použil jedno kolečko z duše na utěsnění mno a světe div se VODA NEUTÍKÁ msm:
(jen doufám, že to tak má být.. tj plochy A+A a B+B se mají dotýkat a těsnit, dává to totiž smysl)

Obrázek


Roman620ti snažím se ji udržovat jak nejlépe umím.. jenže na fotkách to vypadá celkem ucházejícně ale ve skutečnosti ty lemy chcou doladit, dokitovat a hlavně správnou barvu .. ale to až na jaře :-D .. musím, protože příští rok mě čeká STK


UP: z otce jsem teď vytáhll, že byl minulý rok měněný chladič, takže to je jasné, proč tam to víčko nesedí :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 9:26

Nechci moc rypat... ale ta barva chladici kapaliny neni uplne ta prava ;-) Takova, jak kdyz se do vody dostal olej... ale mozna ze je to tim, ze ten chladic uz "kapucinovou" davku dostal nekdy v minulosti...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od undy » čtv lis 11, 2010 9:49

Zo srdca Ti prajem, aby sa to tým viečkom vyriešilo, daj potom vedieť.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 9:52

Jestli myslíš to na levé-půlce, tak to je usazená "rez" na plastu chladiče ale barva vody je modrá (trochu do zelena) jako fridex, tedy aspoň takovou měla, když jsem měřil před pár dny na kolik je zředěná.. Mám to naředěný na -5°C, takže půjde nová náplň a předtím propláchnutí okruhu ale to až dokud si nebudu jistý na 101% že je těsnění ok. :wink:

undy: díky, taky že se i modlím :oops:

Jinak mám pravdu s tím víčkem? Potvrďte mi to, než abych něco pokazil :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 20:03

Potřeboval bych radu jak sundat 1.koleno od svodů (3šrouby) .. Dnes mi opravdu došla fantazie a navíc jsem dvě matky sjel :x
nedostanu se na ně ani flexou, že bych je řízl... zkoušel jsem je nahřát a taky 00prd ..
Co teď :?: ve vlnovci je díra a prdí to jako traktor a hlavně to žere jako tank, kor plyn .. :-D

Jinak voda vypadá zatím ok.. Uvidím po víkendu, to jedu do Olomouce do Aquapaeku, tak snad mě to někde nenechá .. (ale sada těsnění je už radši na cestě)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » čtv lis 11, 2010 20:53

Tak jako víčkem by teoreticky mohlo bejt, když neudrží tlak tak se voda začne mnohem dříve vařit a mohla by se tak hned vypařit, ale řekl bych, že by po sobě musela zanechat zaschlé fleky všude kolem. Ikdyž do -5°c je slabotka :) Ta rez je bežná vono to bude i z toho letitého víčka a jestli je tam ta nemrzka tak slabá, tak to ani nedokáže chránit systém proti korozi. jestli myslíš že víčko teď už drží, tak mu pořádně nalož a uvidíš :-D

ty svody nevím, ani nevím jak to ta Honda má vymyšlený, zlatý tíčko,tam nebyl problém 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 21:07

S tou rzí si hlavu nelámu, já to vídám na kdejakém autě a dokud není voda jako liška, není to až takový problém..

S těmi svody jsem fakt v koncích.. asi to říznu před vlnovcem a budu to muset svařit na autě, což bude pakárna na entou :(
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon lis 15, 2010 22:23

Tak zatím to opravdu vypadá, že utikající voda byla tím víčkem a né těsnění pod palicí (klep klep klep), také jsem namíchal kapalinu na -20°C takže zima ať si trhne nohou :-D

Dnes jsem povařil výfuk, no pakárna největší.. Koupil jsem v mototechně "vlnovec" a převařil za starý děravý.. Foto dodám pozdějc ale jen mobilem, neměl jsem fo%ták.. Mno, jakmile jsem startnul s povařeným výfukem, myslel jsem si že se mě sekl otáčkoměr, protože jsem na takové ticho nebyl zvyklý, ani rádio nemusím dávat nahlas :lol: .. motor má na LPG lepší volnoběh a za jde lépe za plynem, takže spokojenost car::

Povařené lemy se chovaj dobře, jezdil jsem v dešti a přez největší kaluže a nezatýká KONEČNĚ msm:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » úte lis 16, 2010 9:30

Takže šťastný konec, Rouvr už se viděl ve zběrně a najednou je jako novej :-D Tak teď má zase 200tis km před sebou 8)
2x Rover 620ti

Odpovědět