620ti - servo čerpadlo

snaker
Příspěvky: 84
Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
Kontaktovat uživatele:

620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od snaker » pon pro 13, 2010 21:33

Ahoj kamarádi, můžete mi, prosím někdo vysvětlit, který čerpadlo na servo je správný?

a) s průchozí hřídelí na vodní pumpu (viz http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004149)
nebo
b) bez průchozí hřídele (viz http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004148).

Čím je v případě b) pak poháněný vodní čerpadlo?

Podle http://www.rimmerbros.co.uk jsou u řady 600 obě varianty možný a je to tam jen odlišený tím, že to auto má klimu nebo nemá.
Jsem z toho tak trochu v mimoni. Můžete někdo podat komentář? Díky moc.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od AnderN » pon pro 13, 2010 23:52

Podle mě se to opravdu liší přítomností klimatizace:

a) modely bez klimatizace
b) auta s klimou

Pokud máš v autě klimu, tak na variantu a) ani nekoukej.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Roman620ti » úte pro 14, 2010 18:47

Co je to za nesmysl, výdyť musej mít obě tu zadní část co zapadá do vodní půmpy na té hřídelce. Ještě sem neviděl Tíčko bez klimatizace, spíš se budou lišit podle roku, jestli to je podvozek AM... nebo BM. pODLE OBRÁZKU KAM SEM NA VTEŘINKU MRKNUL TO VYPADÁ, ŽE SE LIŠEJ podle té vstupní trubičky na hadici...ale víc sem to nekoumal...
2x Rover 620ti

snaker
Příspěvky: 84
Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od snaker » úte pro 14, 2010 20:49

Takže já k tomu přidám svou zkušenost a musím potvrdit, že ačkoli na rimmerbros.co.uk tvrdí něco jinýho, tak je potřeba čerpadlo s tím zadním pastorkem, protože skutečně JINAK NENÍ ČÍM POHÁNĚT VODNÍ PUMPU!
Naštěstí už mám sehnaný to správný, sice až v Chebu, ale jelikož dělám na spedici a logistika mi není cizí, tak ho budu mít ve čtvrtek u sebe v Přibyslavi.
Na tom vyndaným z mýho miláčka je číslo QVB 100840 a na druhým řádku je HE 1205082/53. Datum výroby tam je 12/09/96.

Všechny tyhle zkušenosti jsou ale k nečemu dobrý - znám zase kousek svý roury o něco víc detailnějc. :-)

To Roman620ti:
porovnej ty obrázky poctivě v místě, kde je ten pastorek. Tam u toho jednoho skutečně není a jelikož mám jedno takový čerpadlo zrovna doma, tak můžu potvrdit, že i existuje in natura. :-D

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Roman620ti » stř pro 15, 2010 16:55

no to možná existuje, ale na tíčko určitě ne. 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od AnderN » čtv pro 16, 2010 0:11

U Rimmerů to prodávají ... třeba existovala i varianta 620ti "holobyt" bez klimy, která se ale určitě neprodávala všude.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Roman620ti » čtv pro 16, 2010 16:12

Třeba v rusku, nebo finsku, tam by jí asi fakt nepotřebovali :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od LANiN » pát pro 17, 2010 9:41

Roman620ti píše:Třeba v rusku, nebo finsku, tam by jí asi fakt nepotřebovali :lol:
to by jses divil.. tetka si minulý rok dovezla z finska krásné Volvíčko kombíka 4x4 plná palba v kůžu a klimou :-D čuměl jsem na to jako puk, k čemu jim tam ta klima asi tak bude :lol:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od kremilekcz » pát pro 17, 2010 17:26

jjo rozdil je jestli je s klimou nebo bez

Na motor 20T4G mam manual jestli ho chces nekam uložit :)
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

snaker
Příspěvky: 84
Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od snaker » ned pro 19, 2010 21:15

Servo už šlape jak hodinky.
Ten manuál máš ten RaveRover.iso nebo něco jinýho? Ten první mám, ale tam to není až tak dobře přehledný.
Pokud máš něco jinýho, tak mám určitě zájem. Stačí to fouknout na některou úschovnu (nevím jak to je velký). Díky za nabídku.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od seba » čtv zář 15, 2011 14:30

Dovolím si přidat fotonávod jak přetěsnit servočerpadlo u motorů Rover.

V tomto fotonávodu používám těsnění které jsem schopen dodat za 334kč včetně poštovného.

Toto těsnění je s nejlepšího možného materiálu s nerezoocelovou vložkou uvnitř.Je odzkoušeno dvěma lety denního provozu v mém a dalších třech vozech.

Fotonávod je v angličtině, omluvte prosím chyby v překladu, časem opravím nebo pokud bude zájem dodám návod v češtině.

V případě zájmu nebo jakéhokoli dotazu mě prosím kontaktujte pomocí PM nebo na email sebastianworkshop@gmail.com

Následují aktuální fotografie těsnění které dostanete:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pasuje na tyto servočerpadla:

PA-06-053 QVB100840 QVB100840E QVB100650 QVB100650E VB100670

Pasuje na následující vozy:


Rover 220 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 220 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 420 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 420 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 620 Petrol (Turbo Only) (1992 to 1999)
Rover 620 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 820 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
MG ZR Diesel (1999 to current)
MG ZS Diesel (1999 to current)

Land rover Discovery
Land rover Freelander
Land rover LR3
Land rover Range Rover

Následuje návod který jsem vytvořil:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Věřím že se vám bude fotonávod hodit a těším se na případné objednávky či dotazy.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Trunda » pon lis 19, 2012 21:54

.... ha, jsem to tu našel...
... chtěl bych si zrepasovat jedno čerpadlo, co mám teď navíc... někudma mi protýkalo, ale bohužel jsem nezjistil kudma... tak nevím, jestli ho rozpůlit a přetěsnit a případně dát nová gufera.... a to tesnění asi bude jiné, jak toto. No asi to rozdělám a uvidím co s tím. Může se to přetěsnit nějakým silikonem, nebo by to mohlo zaprasit okruh a tak by to těsnění mělo být takovéto ražené, jako tu nabízí Šéba....?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Hombre » úte lis 20, 2012 6:18

To těsnění tam být musí, kvůli zachování axiální vůle toho rotoru. Tmel tam dát můžeš taky, ale ne nějaký silikon, ale těsnící tmel na motory. samozřejmě takové množsví, aby to nevylezlo dovnitř.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Trunda » úte lis 20, 2012 9:17

Jasny, myslel jsem tesnici tmel na motory.... ale s tim teda musi byt i to tesneni.... hmmm...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 620ti - servo čerpadlo

Příspěvek od Hombre » úte lis 20, 2012 9:22

Já jen pro jistotu a pro ostatní čtenáře, vím, že tebe by to nenapadlo. Ale už jsem hodněkrát viděl motor přetěsněný silikonem do koupelny.
Ale to těsnění nemusíš shánět, můžeš si ho vyrobit sám.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět