Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Odpovědět
rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv lis 25, 2010 13:21

Zdravim vas chci se zeptat prosim vas měl jsem rozebrany ten motorek volnoběhu a ikdiž restartuji tak to pořad cvaka a jede ten motorek po vypnuti kliče se po chvili motorek rozjede a jede asi přes minutu i přesto že se ozubene kolečko da do normalni polohy co ma byt tak se chci zeptat jestli to normalni že tam jde štava i po vypnuti kliče nebo ne diky David

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv lis 25, 2010 13:24

zapomněl jse napsat co mam za auto Rover 620 TI :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od Trunda » čtv lis 25, 2010 14:00

... no myslim z eje to normalni... po vypnuti klice se servo nastavi do parkovaci polohy... vysune se kuzel... nevim jestli to servo funguje stejne jako na 400, ale urcite by to nemelo vrcet dlouho... kdyz jsi ho mel rozebrane, kontroloval jsi, jestli se kovova cepicka kuzelu protaci? Pokud ano, servo je KO...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv lis 25, 2010 14:30

jo protači se ale opravdu vrči asi kolem minuty :( se mi pravě zda žě se da do te parkovaci polohy a pak se to protači že to naraži do toho ozubeneho jako kdyby vajička :-D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od Trunda » čtv lis 25, 2010 14:52

... aha, asi to ma jiny mechanismus... kazdopadne to vypada, ze to servo ma spatnou zpetnou vazbu polohy...
To je ten mechanismus na klapce? Ci jak je to reseny na TIcku?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv lis 25, 2010 15:04

asi jo no? pravě že ten mechanizmuz na te klapce to vrči jak vztekle :cry:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od Trunda » čtv lis 25, 2010 15:10

Promerit, vycistit, zrepasovat... jinak snanet jiny, ci novy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv lis 25, 2010 15:12

to jsem dělal čistil vše možně takže asik zhanět novy nebo zrepasovat jak řikaš jinak dik za tip

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od kremilekcz » pon pro 20, 2010 15:09

JJo sehnat nový určite. Můzu doporučit http://www.1234.cz a má tam dost dílu na všechny rovery. jméno si už nemapatuji ale tel. 608 233 388 a nebo pak http://www.ebay.co.uk popřípade rimmerbros
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od Tommi_82 » pon pro 20, 2010 15:48

Majitelem http://www.1234.cz je pan Mirek Ruttkay a tomu taky patří ten výše zmíněný telefon 608 233 388.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od kremilekcz » pon pro 20, 2010 17:16

jjo souhlas , pan Ruttkay vzdycky mi vyhovel a pokud měl skladem tak do druhého dne odesílal
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv pro 23, 2010 9:53

takže sem vyměnil celou klapu aj z motorkem a děla mi to pořad,pořad kdyš vypnu klič tak mi to běži asi 1 minutu :( nevim už čim to muže byt

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od Tommi_82 » čtv pro 23, 2010 10:19

Nevím jak u 600 ale už jsem u uplně jinýho auta zažil že tohle dělala špatná pumpa ABS. Když jsem na ni šáhl tak bylo cítit že běží ona.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

rtw1
Příspěvky: 32
Registrován: úte lis 09, 2010 11:22
Bydliště: Studenka - Ostrava

Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče

Příspěvek od rtw1 » čtv pro 23, 2010 12:03

no pravě že ta to neděla mel jsem rozebrany ten motorek v te klapě a děla to on koupil jsem jiny a děla to pořad jsem měl pocit že ty chladne starty že to je tim jak mi nechce ze startu hned naskočit motor chytne a hned chcipne jak kdyby nedostal sygnal na sitič a jak to chytne tak mi připada jak kdyby to jelo na 3 valce a jak se zahřeje tak uplně to zmizi jak kdyby se nic nedělo sem stoho jalovy svičky sem měnil klapu sem měnil tak už nevim jedině mě napada ještě teplotni čidlo

Odpovědět