Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
Zdravim vas chci se zeptat prosim vas měl jsem rozebrany ten motorek volnoběhu a ikdiž restartuji tak to pořad cvaka a jede ten motorek po vypnuti kliče se po chvili motorek rozjede a jede asi přes minutu i přesto že se ozubene kolečko da do normalni polohy co ma byt tak se chci zeptat jestli to normalni že tam jde štava i po vypnuti kliče nebo ne diky David
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
zapomněl jse napsat co mam za auto Rover 620 TI
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
... no myslim z eje to normalni... po vypnuti klice se servo nastavi do parkovaci polohy... vysune se kuzel... nevim jestli to servo funguje stejne jako na 400, ale urcite by to nemelo vrcet dlouho... kdyz jsi ho mel rozebrane, kontroloval jsi, jestli se kovova cepicka kuzelu protaci? Pokud ano, servo je KO...
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
jo protači se ale opravdu vrči asi kolem minuty se mi pravě zda žě se da do te parkovaci polohy a pak se to protači že to naraži do toho ozubeneho jako kdyby vajička
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
... aha, asi to ma jiny mechanismus... kazdopadne to vypada, ze to servo ma spatnou zpetnou vazbu polohy...
To je ten mechanismus na klapce? Ci jak je to reseny na TIcku?
To je ten mechanismus na klapce? Ci jak je to reseny na TIcku?
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
asi jo no? pravě že ten mechanizmuz na te klapce to vrči jak vztekle
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
Promerit, vycistit, zrepasovat... jinak snanet jiny, ci novy...
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
to jsem dělal čistil vše možně takže asik zhanět novy nebo zrepasovat jak řikaš jinak dik za tip
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
JJo sehnat nový určite. Můzu doporučit http://www.1234.cz a má tam dost dílu na všechny rovery. jméno si už nemapatuji ale tel. 608 233 388 a nebo pak http://www.ebay.co.uk popřípade rimmerbros
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
Majitelem http://www.1234.cz je pan Mirek Ruttkay a tomu taky patří ten výše zmíněný telefon 608 233 388.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
jjo souhlas , pan Ruttkay vzdycky mi vyhovel a pokud měl skladem tak do druhého dne odesílal
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
takže sem vyměnil celou klapu aj z motorkem a děla mi to pořad,pořad kdyš vypnu klič tak mi to běži asi 1 minutu nevim už čim to muže byt
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
Nevím jak u 600 ale už jsem u uplně jinýho auta zažil že tohle dělala špatná pumpa ABS. Když jsem na ni šáhl tak bylo cítit že běží ona.
Re: Cvakani motorku volnoběhu po vypnuti kliče
no pravě že ta to neděla mel jsem rozebrany ten motorek v te klapě a děla to on koupil jsem jiny a děla to pořad jsem měl pocit že ty chladne starty že to je tim jak mi nechce ze startu hned naskočit motor chytne a hned chcipne jak kdyby nedostal sygnal na sitič a jak to chytne tak mi připada jak kdyby to jelo na 3 valce a jak se zahřeje tak uplně to zmizi jak kdyby se nic nedělo sem stoho jalovy svičky sem měnil klapu sem měnil tak už nevim jedině mě napada ještě teplotni čidlo