Xenonové výbojky za H1
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenonové výbojky za H1
Taky myslím ... zavánělo to prvním novoročním průserem
Re: Xenonové výbojky za H1
Prodávaj se i žluté xenonový výbojky, právě do mlhovek:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Xenonové výbojky za H1
jenže to už bys měl místo motorového prostoru trafostanici
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenonové výbojky za H1
Ahoj
ja jsem tedy neměnil H1 ( dálkovky ) ale H4 ( potkávačky ) za tohle http://aukro.cz/bixenony-hid-sada-h4-50 ... 14858.html cena 1500,- Kč ( zatim bez problému ). Jednou jedinkrat se mi stalo že jsem dostal pokutu za 200,- to je mam tam přes rok.
Svetla jsou seřizeny, nikdo na mně nebliká že bych někoho oslnoval a hlavně vídim . Rozdíl světleného kužele obrovský a teplota 5000k je akorat víc už je moc. pak sem můžu dát fotku za tmy a i umístení výbojek u "Tička" moc mozností neni tak je dát.
Před STK jsem tam dal původní.
Intalace cca 30 minut ( stací vrtačka a vykružovák na plastové kryty svetel ) a deinstalace lze říct za pár minut . Porad sebou vozim náhradní h4 obě co kdyby.
ja jsem tedy neměnil H1 ( dálkovky ) ale H4 ( potkávačky ) za tohle http://aukro.cz/bixenony-hid-sada-h4-50 ... 14858.html cena 1500,- Kč ( zatim bez problému ). Jednou jedinkrat se mi stalo že jsem dostal pokutu za 200,- to je mam tam přes rok.
Svetla jsou seřizeny, nikdo na mně nebliká že bych někoho oslnoval a hlavně vídim . Rozdíl světleného kužele obrovský a teplota 5000k je akorat víc už je moc. pak sem můžu dát fotku za tmy a i umístení výbojek u "Tička" moc mozností neni tak je dát.
Před STK jsem tam dal původní.
Intalace cca 30 minut ( stací vrtačka a vykružovák na plastové kryty svetel ) a deinstalace lze říct za pár minut . Porad sebou vozim náhradní h4 obě co kdyby.
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti