Xenonové výbojky za H1

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenonové výbojky za H1

Příspěvek od AnderN » čtv pro 30, 2010 14:10

Taky myslím ... zavánělo to prvním novoročním průserem :-D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenonové výbojky za H1

Příspěvek od seba » pát pro 31, 2010 0:02

Prodávaj se i žluté xenonový výbojky, právě do mlhovek:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Xenonové výbojky za H1

Příspěvek od Roman620ti » pát pro 31, 2010 9:24

jenže to už bys měl místo motorového prostoru trafostanici :lol:
2x Rover 620ti

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenonové výbojky za H1

Příspěvek od kremilekcz » úte úno 08, 2011 15:31

Ahoj

ja jsem tedy neměnil H1 ( dálkovky ) ale H4 ( potkávačky ) za tohle http://aukro.cz/bixenony-hid-sada-h4-50 ... 14858.html cena 1500,- Kč ( zatim bez problému ). Jednou jedinkrat se mi stalo že jsem dostal pokutu za 200,- to je mam tam přes rok.

Svetla jsou seřizeny, nikdo na mně nebliká že bych někoho oslnoval a hlavně vídim :-D . Rozdíl světleného kužele obrovský a teplota 5000k je akorat víc už je moc. pak sem můžu dát fotku za tmy a i umístení výbojek u "Tička" moc mozností neni tak je dát.
Před STK jsem tam dal původní.

Intalace cca 30 minut ( stací vrtačka a vykružovák na plastové kryty svetel ) a deinstalace lze říct za pár minut . Porad sebou vozim náhradní h4 obě co kdyby.
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Odpovědět