Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Včera sem dovezl R620SDi mam problem s dalkovým centralem.
Vyměnil sem baterky a podle manualu sem odemkl klíčem a pak sem cvakal zamikaní jak šilený ale pořad nic
Kde by mohl být ještě problem? Když né v ovladači?
Nesvití my budíky jak se knim dostanu abych mohl vyměnit žarovky?
Doufam že to budou jen žarovky
to bude asi vše, když se něco objeví zase se zeptám.
Vyměnil sem baterky a podle manualu sem odemkl klíčem a pak sem cvakal zamikaní jak šilený ale pořad nic
Kde by mohl být ještě problem? Když né v ovladači?
Nesvití my budíky jak se knim dostanu abych mohl vyměnit žarovky?
Doufam že to budou jen žarovky
to bude asi vše, když se něco objeví zase se zeptám.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Po koupy jsou vždy nějaké mouchy
Ahojda kolego,
s ovladačem Ti neporadím, ale s budíkama ano
Volant nastavit na nejníž. Vyšroubovat dva malé šroubky z černého plastu kolem přístrojovky, pak ten celej plast tahat směrem k sobě (na té spodní hraně toho plastu jsou dvě packy, které musej vyzkočit). Pak se ten celej plast vytáhne, co povolej dráty k vypínačům mlhovek a vyhřívaní okna a rozpojej se svorkovnice. Plast je pryč a teď se musej povolit čtyry černé šroubky po boku přístrojovky. Teď už se dají povytáhnot k jedné, nebo druhé straně a je potřeba odpojit asi čtyry svorkovnice. Pak už jdou budíky vyndat. Akorát bych tu přístrojovku nepokládal směrem ručičkama k zemi, u nějakejch aut se pak poškoděj. Snažit se měnit žárovky v běžné poloze, jako v autě. Ale třeba to u těhle nevadí...
Na tu dálku bude asi potřeba zajet do pravého Rover servisu a nechat jí naprogramovat, nebo při nejhorším tam nacpat celou jinou dálku. Někdo už to tady taky řešil.
s ovladačem Ti neporadím, ale s budíkama ano
Volant nastavit na nejníž. Vyšroubovat dva malé šroubky z černého plastu kolem přístrojovky, pak ten celej plast tahat směrem k sobě (na té spodní hraně toho plastu jsou dvě packy, které musej vyzkočit). Pak se ten celej plast vytáhne, co povolej dráty k vypínačům mlhovek a vyhřívaní okna a rozpojej se svorkovnice. Plast je pryč a teď se musej povolit čtyry černé šroubky po boku přístrojovky. Teď už se dají povytáhnot k jedné, nebo druhé straně a je potřeba odpojit asi čtyry svorkovnice. Pak už jdou budíky vyndat. Akorát bych tu přístrojovku nepokládal směrem ručičkama k zemi, u nějakejch aut se pak poškoděj. Snažit se měnit žárovky v běžné poloze, jako v autě. Ale třeba to u těhle nevadí...
Na tu dálku bude asi potřeba zajet do pravého Rover servisu a nechat jí naprogramovat, nebo při nejhorším tam nacpat celou jinou dálku. Někdo už to tady taky řešil.
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupy jsou vždy nějaké mouchy
Mam další dotazek, chci si dělat rozvody ale nevím aspoň pibližně jak vypadají ty různý připravky nejsou někde vydět na fotkach aby si je mohl vyrobit?
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupy jsou vždy nějaké mouchy
Kde by se v autě měla nachazet řidici jednotka centralu?
Dík kluci
Dík kluci
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Po koupy jsou vždy nějaké mouchy
v kufru na pravé straně za tím bočním čalouněním.Myslím...
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupy jsou vždy nějaké mouchy
Hm tak to je špatné měl sem ji venku a myslel sem že je to jednotka od ABS bylo to naní i napsané.Tak v ní nic špatneho nebylo Aspoň teda na první pohled:(
Zjistil sem proč se my nerozsvětsuje ABS vubec sem tam neměl kontrolku
Zjistil sem proč se my nerozsvětsuje ABS vubec sem tam neměl kontrolku
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Kokud chceš poradit s klíčemi a DO tak napiš, co máš napsáno na DO např. 3A 3B
Obecně platí: Key fobs can only be programmed with diagnostic equipment.
To v překladu znamená že to doma se šroubovákem neuděláš a klíče a DO u 600 jsou atyp.
The procedure for manually coding the single button plips on a Rover with 3AS is:
1. System must be disarmed first, turn the ignition on and then off within 3 seconds.
1. Open the tailgate and leave it open
2. Again, turn the ignition on and then off within 3 seconds.
3. If the procedure has been done correctly, the horn will sound briefly and the alarm LED will come on and stay on.
4. Press the button of the first plip to be coded, the fob LED will come on, go off and come back on again. If the 3AS unit accepts that plip, the alarm LED will go off briefly and come back on.
5. Repeat this last procedure to code another plip, the maximum allowed is
two.
6. Exit the learning mode by turning the ignition back on.
Method 1:
1. Lock car by using key in lock
2. Move out of range and press button on fob for 5 secs.
3. Unlock car door with key but do not open door
4. Standing near the vehicle, press the dotted button 4 times very quickly, the door should lock
5. Then press the unlock button and door should unlock.
Method 2:
1. Remove remote battery and press any button on the remote to remove any charge left.
2. Standing near the vehicle, re-insert remote battery and quickly press the Unlock button 5 times quickly.
3. Remote should now be operational
Pokud se ti něco nezdá, otevři si google.com, zadej klíčová slova key fob rover a otevřou se ti odkazy na stránky jako je
http://www.remotekey.co.uk/key-fob-reconditioning/
a u odkazu ti naprovo svítí Přeložit tak si na to klikni a máš to skoro česky.
Studuj. Pak zajem za Hamplem nebo do Brna do Rover servisu a nech si to spárovat.
Máš vůbec červený servisní klíč? Třetí klíč?
Hodně zdaru.
Obecně platí: Key fobs can only be programmed with diagnostic equipment.
To v překladu znamená že to doma se šroubovákem neuděláš a klíče a DO u 600 jsou atyp.
The procedure for manually coding the single button plips on a Rover with 3AS is:
1. System must be disarmed first, turn the ignition on and then off within 3 seconds.
1. Open the tailgate and leave it open
2. Again, turn the ignition on and then off within 3 seconds.
3. If the procedure has been done correctly, the horn will sound briefly and the alarm LED will come on and stay on.
4. Press the button of the first plip to be coded, the fob LED will come on, go off and come back on again. If the 3AS unit accepts that plip, the alarm LED will go off briefly and come back on.
5. Repeat this last procedure to code another plip, the maximum allowed is
two.
6. Exit the learning mode by turning the ignition back on.
Method 1:
1. Lock car by using key in lock
2. Move out of range and press button on fob for 5 secs.
3. Unlock car door with key but do not open door
4. Standing near the vehicle, press the dotted button 4 times very quickly, the door should lock
5. Then press the unlock button and door should unlock.
Method 2:
1. Remove remote battery and press any button on the remote to remove any charge left.
2. Standing near the vehicle, re-insert remote battery and quickly press the Unlock button 5 times quickly.
3. Remote should now be operational
Pokud se ti něco nezdá, otevři si google.com, zadej klíčová slova key fob rover a otevřou se ti odkazy na stránky jako je
http://www.remotekey.co.uk/key-fob-reconditioning/
a u odkazu ti naprovo svítí Přeložit tak si na to klikni a máš to skoro česky.
Studuj. Pak zajem za Hamplem nebo do Brna do Rover servisu a nech si to spárovat.
Máš vůbec červený servisní klíč? Třetí klíč?
Hodně zdaru.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Tak na klíčku mam napsané
MPT 1340
W.T.Licence
Exempt
No třetí klíč nemam bo ho už neměl ani majitel předemnou že ho taky nedostal je to problem?Dnes my kamoš změřil že ovladače jsou dobré.
Takže už je asi jen sparovat ale pokud to nejde tím že odemknu a pak 4 rychle zmačknu zamykaní.
Tak jedině ten počítačv Rover servisu?
Puvodní majitel říkal že oba ovladače hodily v poho že ten druhý přestal jít tak před měsícem.
MPT 1340
W.T.Licence
Exempt
No třetí klíč nemam bo ho už neměl ani majitel předemnou že ho taky nedostal je to problem?Dnes my kamoš změřil že ovladače jsou dobré.
Takže už je asi jen sparovat ale pokud to nejde tím že odemknu a pak 4 rychle zmačknu zamykaní.
Tak jedině ten počítačv Rover servisu?
Puvodní majitel říkal že oba ovladače hodily v poho že ten druhý přestal jít tak před měsícem.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
No ten červenej klíč už nikdo nikdy nepřidělá a je to důležitej klíč. Má se brát vždy sebou do servisu a podle něj vyroběj nové černé klíče.
Jinak v návodu je postup, jak měnit baterii ovladače, tak to ještě zkusit podle jejich postupu a jestli to nepomůže tak budeš muset na tu diagnostiku
Jinak v návodu je postup, jak měnit baterii ovladače, tak to ještě zkusit podle jejich postupu a jestli to nepomůže tak budeš muset na tu diagnostiku
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
No nato abych ''pry'' udělal nové kliče mam takový nějaký plíšek a ještě nějaké čisla je to něco jako čarový kod.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Tak sem našel kamen urazu nefungujiciho ABS
Akora my nejde vložit fotka....
Na zadním kole my chybí snímač abs je urvaný
Akora my nejde vložit fotka....
Na zadním kole my chybí snímač abs je urvaný
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Mam další problem sem si všimnul že někdy když dam kliček do polohy dvě než nastartuju tak my prostě skřípe v čerpadle je to zvuk jak když jiskří elektřina.
Mynule sem to slyšel i když byl nastartovaný motor.Neví někdo co by to mohlo byt a zda-li je to važné?
Dík
Mynule sem to slyšel i když byl nastartovaný motor.Neví někdo co by to mohlo byt a zda-li je to važné?
Dík
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
nevím jak moc zní ten zvuk závažně ale nejak to čerpadlo to palivo dostat musí. Takže pokud ten zvuk neni extra divnej tak je to normální jev snad pro každý auto. Po otočení klíčkem to "jiskří" i u mojí dvoustovky a je to jev žádoucí, jinak bych asi nenastartoval.
Re: Po koupi jsou vždy nějaké mouchy
Myslim, ze mas po problemu . Ten "jaksi jiskrivy" zvuk cerpadla je zcela normalni. Taky jsem si nejprve myslel ze mam problem. To divny "cvrdlikani" je bezny zvuk cerpadla.Mišak píše:Mam další problem sem si všimnul že někdy když dam kliček do polohy dvě než nastartuju tak my prostě skřípe v čerpadle je to zvuk jak když jiskří elektřina.
Mynule sem to slyšel i když byl nastartovaný motor.Neví někdo co by to mohlo byt a zda-li je to važné?
Dík
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz