Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » pon led 02, 2012 13:28

Jo to vrzání asi znám, ale nevvim jestli se to neodstranilo když sem u obou měnil přední tlumiče. Každopádně vzadu to myslím dělá u obou aut pořád, když to zvedám heverem a pak pokládám, je znát i v kopci při zatahování ručky, jestli myslíš tenhle zvuk. Na tom předku už nevím, ale myslím že to dříve vrzalo a te´d už ne. Tenhle zvuk sem nějak neřešil, protože se to vyskytovalo jen když se to zvedalo heverem ymslím.

Jo a te´d si vzpomínám že se starejma předníma tlumičema to ymslím fakt vrzalo i za jízdy, když se třeba najelo na vysokej zbrždovací hrb z dlaždic, takže to je možná to co řešíš ty :?:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon led 02, 2012 19:01

Na tlumiče mi to nepřijde, na test tlumičů jsem byl a "prý" jsou ok ale bůh ví :? .. vono to vrže za jízdy při malých nerovnostechm zvlnění na cestě nebo zatáčení ale jak je nějaká velká ďoura a nestihnu se vyhnout tak to ani nepípne.. Ani když za jízdy volantem šiju rychle levé-pravá-levá-.... tak taky nic ale když stojím tak vrže :?

Jak píšeš s to uručkou, je to +- podobný zvuk ale dost hlasitější :oops:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Keksin » pon led 02, 2012 20:13

Nevím jak to je u R600, ale u R75 jsem měl to stejný. Když se točilo volantem na místě, tak to vrzalo jak sviňa. A bylo to horní uložení tlumičů, takový to ložisko. Pak to přestalo a je klid.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » pon led 02, 2012 21:25

No na testus em byl taky a měl to vše v dobrejch hodnotách, ale musely bejt už v tu dobu v prdeli a o půl roku v zimě odešly už úplně, ale nemusí to bejt tím, mě to podle mého na hejbání volantem nemělo vliv.

A horní uložení šestistovka má jen gumy, žádné ložisko tam neni...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon led 02, 2012 23:22

Keskin: jo to vím že to na některých autech dělá ale R600 nemá ložisko v uložení.. Kdyby ano, byla by to "banální" oprava.
Snad to nejsou tlumiče, teď jsem chtěl měnit ložiska páč to huhuhuuuu mi taky leze krkem :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Hombre » úte led 03, 2012 6:31

Pokud to vrže i při houpání i točení do rejdu, většinou je to přidřený čep spodního nebo horního ramene, nebo i čepy řízení. Nejpravděpodobněji ale spodní čep - je manžetou nahoru a pokud je poškozená, teče do něj voda. Jde to zjistit, když někdo točí volantem a chytneš prstama ten čep, tak to vrzání je cítit i v prstech.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » stř led 04, 2012 1:17

To by odpovidalo, a jestli je to čep tak to rychle viměň už jsem viděl 3 prasklý a jeden vytrženej, z toho jeden na mym autě.Naštěstí při 20km/h. Jo a ještě sem jel kolem typka na silnici s accordem a vyvracenym kolem, byl to taky ten samej čep!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř led 04, 2012 12:32

Jojo tu fotku jsem někde viděl jak ti to krouhlo kolo :-D
Teď byl na technický a spodní čepy jsou prý dobrý.. Mno nestrašte mě, vrže to snad necelé 2roky.. cca od doby co jsem vystříkával spodek auta, podběhy, prostě komplet a chvíli na to to začlo dělat :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Hombre » stř led 04, 2012 12:38

Na technické ti řeknou, že jsou spodní čepy dobré ve smyslu, že nemají vůli. Takže můžou označit za dobrý i takto vrzající čep, který nemá vůli, ale je suchý a rezavý, na což se metodou pohybování kolem vpřed/vzad a vlevo/vpravo nepřijde. Takže moc bych na to nespoléhal.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » stř led 04, 2012 16:19

Asi tak nak, protoze ten co me se prestrih byl taky tuhej, protože žízení šlo ppo vyměně lehčeji.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv led 05, 2012 13:26

Vono nejde vyměnit zadní ložisko samostatně ale je to nějaký celý po*ičený bazmek jako vepředu? No to snad né :roll:

Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » čtv led 05, 2012 13:46

To je právě pro fajnšmekry, že musíš měnit celej náboj a to už v peněžence pocejtíme :-D Doufám, že ho nebudu potřebovat měnit :)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv led 05, 2012 13:53

zpráskal bych toho co toto navrhoval.. měl bych měnit všechny ložiska, 10k jen tak, pfuuu.. však coo dyť vydělávám milióny :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » čtv led 05, 2012 16:11

No ale je to docela tak často, můžem bejt rádi, že to neni potřeba měnit i s kotoučema, to by se pak brzdy ještě prodražily :) A přeci jen máš auto skoro za mega, tak nemůžeš čekat ceny Feličit :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od AnderN » čtv led 05, 2012 17:11

Asi tak, jak píše Roman ... ale pokud ti to pomůže, tak to navrhovali v Japonsku, kucííí šikmoocííí.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět