Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv led 05, 2012 18:06

My ho máme myslím za 250k.. Tehda měl myslím 4roky? .. Právě mi to přijde moc, když je to auto v podstatě z "hloupé" hondy :-D (rejp) .. nu což, do jara budu šetřit, teď pod auto rozhodně nepolezu ml:


Pak k těm čepům spodním, musí to pod lis nebo ho z ramena vyklepu "doma na koberci" ? Jen ať vím na co se připravit ať mi pak nevyskočí žíla na krku a poletí to do koše :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od AnderN » čtv led 05, 2012 18:42

S tou žílou opatrně ... jednou rupne a do smrti taháš nohu :!: :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Hombre » čtv led 05, 2012 18:51

LANiN píše:Pak k těm čepům spodním, musí to pod lis nebo ho z ramena vyklepu "doma na koberci" ? Jen ať vím na co se připravit ať mi pak nevyskočí žíla na krku a poletí to do koše :-D
Povolíš matku a podložíš čep zespodu a lehce spustíš na podložku. Pak vytočíš rejd na tu stranu, kde měníš čep a úderem větším kladivem zboku do těhlice (v místě, kde je kužel čepu) dosáhneš toho, že čep vyskočí z kužele. v rameni ho drží ještě segerovka, ale na zavěšeném rameni ho nevyklepeš, a už vůbec ne nový nazpět. Minimálně na svěrák, je tam celkem přesah.
A už máš zjištěno, který to je?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » čtv led 05, 2012 20:37

No ten čep tam bude asi dost držet, ani u jednoho nemám závlačku, ikdyž se k čepu dodává, je to tam lehce nalisovaný, ale známej co to lisoval řikal že to šlo dost lehce, každopádně to měl ale na lisu...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv led 05, 2012 21:15

Hombre: vím jak se vytahuje čep z těhlice :wink: jenže to co mi popisuješ mi nikdy nefungovalo.. ani 2rebarbory proti sobě (jedním klepat druhé na opačnou stranu do protitahu držet) .. vždy jsem musel stahovákem na čepy :wink:


a ano myslel jsem z ramena.. ono jestli nebude lepší vyměnit celý rameno pro klid duše :idea: :?: ale nevšiml jsem si žeby na něm byly silenty špatný..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » pát led 06, 2012 0:01

S tou metodou povoleni a spusteni auta se mi to povedlo jen jednou jinak to nešlo.Mam na to stahovak a to pak de jak po másle.Větší problém je dostat to z těhlice, protože tam vadí klec ložiska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Musí se povolit ložisko a šoupnout o 1- 2 mm stranou (kdyz to neni zarezly tak to je jen povolit 4 srouby a 2x klepnout, když to je zarezly tak je z toho zabava na denDDDDDDDDDDDD)A pak ten starej čep v pohodě vymlátíš kladivem zespoda , uplně v pohodě, pak pořádně očistit a novej tam namlatis taky v pohode na autě.Ale musis to fakt dobre ocistit a jit rovne v ose . de to v pohode na aute.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pát led 06, 2012 9:58

ložisko ven kvůli čepu?? na to asi nebudu mít znovu nervy ml:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » sob led 07, 2012 2:34

Ale nemusíš ho rozlisovávat..Jen celej náboj, povolit 4 srouby a o kousek vyklepnout.Mě u obou aut vadil 1mm třeba tam nemam origo náboje nebo fakt nevim jestli by to takhle tupě někdo moh vymyslet jedině že by to ten čep jistilo pro všechny případy-LOL
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon led 09, 2012 22:48

jde mi oto, že se bude muset povolit poloosa od ložiska a to já nerad, může začít hučel ložisko ještě více při dalším povolení/utáhnutí.. mám s tím šatné zkušenosti.. na to se vrhnu až budu měnit ložisko, udělá se to komplet najednou a né na 10x jako u blbů.. na to fakt nemám čas.. to zas padne výplata za "pár" dílů :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » sob lis 10, 2012 14:19

Tak se pod louhé době ozývám.

Včera večer se mi střihl spodní levý čep, no, jel jsem krokem a do kopce. V podstatě auto jen nadskočilo jako na nějakém hrbu ale žy nějaká pecka nebo tak něco to né, vlastně jsem to ani necítil ... :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » sob lis 10, 2012 17:24

Tak to jsi měl teda štěstí v neštěstí, že jsi jel ještě tak pomalu, to při vyšší rychlosti by to mohlo dopadnout ještě hůř. I tak je to hroznej pohled, jak se to kolo vyrvalo, nezničilo to i podběh s blatníkem? :x Nechápu, jak se to může stát, dyt tady na foŕu už se to stalo snad ve 3třech případech minimálně, se začínam zas akorát bát, furt odkládám výměnu čepů na silverovi, ale je už zima tak to chci nechat až na jaro. by mě zajímalo co to bylo za výrobce toho čepu, ale koukám, že jsi ho asi ještě neměnil, takže to nezistíme. Jinak co sem kupoval na červeného, tak sem si raději připlatil a vzal Nipartse, ale čert ví proč to praská :roll: :|
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » sob lis 10, 2012 18:34

Já vím taky jsem si to říkal.. Tenhle týden to je už 3 auto co nám v "rodině" kleklo, takže tohle jsem bral už fakt s humorem :-D
Já jsem čepy spodní neměnil, minulý rok jsem měnil celé horní ramena.. Ale abych se přiznal, teď o výplatě jsem je chtěl měnit i s ložisky a homoklouby a rovnou obě strany abych měl klid a ta potvora si prdne týden před výplatou mrška, co už stane se, hlavně jak se nikoimu nic nestalo :D

Čep i ložisko jsem dnes vylisoval u kámoše a už nejde poznat co je to zač.. Já obědnal čepy Febi, ložiska Ruville a homoklouby Matelli
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » sob lis 10, 2012 21:21

Tak snad už budeš zase jezdit, ale to bude peněz. :o Ale zaslouží si nějakej dárek, když se blížej ty Vánoce :)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon lis 12, 2012 8:49

No kurnik, skoro půl výplaty to polkne.. Chtěl jsem to udělat půl napůl přez zimu ale radši udělám obě strany a snad bude klid :o

PS: poloosu jsem tam nakonec napasoval, takže možná nebude potřeba jiná ale asi bude klepat ten vnitřní kloub :roll:
až to budu skládat, udělám páru fotek :wink:

:arrow: Ještě jsem se chtěl zeptat, nedávno (asi 14dní) mi zmizela kapalina z nádobky pro spojku. vím že jsem ji kontroloval pár dní před tím ale ráno jsem vyjel a spojka zvadla.. jenže pod autem ani nikde kolem hadic jsem nenašel žádný únik. Všiml jsem si že se to nějak spojuje na převodovce.. v Haynes knize otom je 00prd, nějake tipy rady?? :?: :?: :idea:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » pon lis 12, 2012 10:50

No s tou spojkou nevím jak u Honda motoru, ale u roveráckýho jsou jen dva válce, kudy by to mohlo utéct, když nepočítám možnost poškození hadice. Ještě aby to neukapávalo tím u pedálu na koberce, to je největší postrach hydtraulickýho systému, asi by to už nešlo pořádně vyčistit.
2x Rover 620ti

Odpovědět