No!Chlapi!Jak tak čtu,ujišťuji se v jedné věci,že jsou mechanici takoví a takoví.Většinou,ti,co umí,moc nekecají.K vašemu problému.Myslím,že vadná váha vzduchu se projeví trochu jinak.Ale s touhle závadou jsem se potýkal,v servisu jsem vylepil skoro 5tis.za diagnostiku a pořád jim to hlásilo závadu na horní části čerpadla,kde se nastvují řídící hodnoty pro regulační šoupátko v čerpadle.Koupil jsem čerpadlo z bouračky,co do poslední chvíle jela.Po montáži a seřízení to chvilku jelo a najednou....to samé .Myslel jsem,že mne omyjou.Před vsi,kde žiju jsem vzteklý najel na polní cestu,nechal tu potvoru škytat,zapálil si cígo a sedl jsem si na motor a autíčku vyčítal,proč mi to dělá Rukou jsem hrábnul na svazek drátů a.....auto přestalo vynechávat,uklidnílo se a jede do dnešních dnů(cca 20tis.km).Takže v servisu se vyprdli na kabely a stálo mne to cca 11tis.Kč.Na svorkovnici byl nános,jakoby rzi,či co,každopádně jsem to vyčistil,sepnul a...pohoda.....než se mi v motoru prošla kuna.Ale to jsem minulý měsíc řešil a vyřešil.Jinak, s Roverem docela spokojenost.
Tak vám držím palce!!!Karlos I.
Ztrata vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zavady motoru
Re: Ztrata vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zavady motoru
Měl jsem podobný problém. Mám sice menší Rover, ale stejný motor 20T2N. Při zapnutém zapalování taky slyším ono cvrlikání. Je to opravdu od palivového čerpadla. Přesně je to jeho stop ventil. Při studeném startu se mi kontrolka závady motoru nerozsvítila, ale při teplém startu jo. Nechal jsem si na emisích vyjet a vymazat přehled závad. Dva fešáci tam kroutili hlavama, cosi tam s motorem vyváděli přes comp, ale od tý doby už to mé autíčko nezlobí. Moc jim děkuju. Nejspíš to je nějaká prkotina, ale musí se s tím na diagnostiku. Zdarec
Re: Ztrata vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zavady motoru
Ja sveho Roverka postavil mechanikovi ktery delal rozvody k prekontrolovani. Tvrdil, ze netusi co by mohlo zavadu zapricinit. Druhy den jsem si pro auto prijel. Mechanik udajne prekontroloval nastaveni rozvodu, zjisitl, ze nic nezjisitil (vse udajne v poradku) a tak jsem si Roverka rozsmutnely odvezl. Zajimave je, ze od te doby jezdil cca 3 tydny bez rozsvicene kontrolky a auto jede jak ma. Nevim co si o tom myslet. Mechanik tvrdi, ze vse jen rozdelal, prekontroloval ale nic nepredelaval. No co, hlavne ze auti jede.
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
Re: Ztrata vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zavady motoru
Nazdárek,já měl tu samou závadu a jednalo se o problém s turbem u SDi.Konkrétně jsem vyměnil hadičky co jsou u turba a ta druhá vede do nějakýho čidla co je na karoserii.To čidlo jsem pro jistotu měnil taky z vrakáče a je pokoj.
Jinak mě to cvrdliká taky.
Jinak mě to cvrdliká taky.
Re: Ztrata vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zavady motoru
Postupne se zavada objevovala stale dokola. Treba tyden pokoj a pak zase dva dny pakarna.firess píše:Nazdárek,já měl tu samou závadu a jednalo se o problém s turbem u SDi.Konkrétně jsem vyměnil hadičky co jsou u turba a ta druhá vede do nějakýho čidla co je na karoserii.To čidlo jsem pro jistotu měnil taky z vrakáče a je pokoj.
Jinak mě to cvrdliká taky.
Mas naprostou pravdu. Bylo to nektere z tech dvou podtlakovych cidel. Byl jsem u RoverMaga pana Meredy. Ten nacetl zavady z ridici jednotky. Hodilo to chybu podtlakoveho cidla. Ze sveho rezervniho R620 jsem obe vymenil a je pokoj. Kontrolka nesviti, a auti jede jak zjednany. Takze VYRESENO
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz