Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od roverny » ned srp 26, 2012 20:09

Palivový filtr a svíčky jsem dával samozřejmě také nové... Auto jsem stavěl od holé kastle...Ale pořád jsem se nedozvěděl jestli bych tam měl mít také ten solenoid ventil... Nepamatuji si, že by mě tam zbyly nějaké volné dráty... Já mám takové podezření jestli to nemůže dělat snímač otáček co je na vačkové hřídeli sání... Údajně to má dělat regulaci zapalování ve vysokých otáčkách ??? Snímač jsem měl prasklý tak jsem ho jenom slepil... Sháněl jsem ho po všech možnejch servrech na autodíly, ale marně ..Všude je jenom snímač na kliku... Jedná se o tzv Hallův snímač.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Trunda » ned srp 26, 2012 20:17

Honza se jeste ptal co za svicky jsi daval....?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět