Ventil plnění

bene
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 09, 2012 19:42

Ventil plnění

Příspěvek od bene » pon dub 09, 2012 19:56

Prosím můžete mi někdo poradit, kde hledat "ventil plnění č.4"?
Mám následující problém s Roverem 620Ti. Při prudkém sešlápnutí plynu a využití plného výkonu cca od 3000 1/min a vyšších dochází k nepravidelnému nárustu (i poklesu) výkonu, potom nakopnutí, toto se opakuje. Pri pozvolném přidání plynu se vůz rozjede bez problémů na maximum. Diagnostika ukázala "ventyl plnění č.4", ale kde se schovává:-)
Předem děkuji za pomoc
Zdraví L.Beneš

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Hombre » úte dub 10, 2012 5:31

Asi je tím myšlen vstřikovací ventil 4.válce?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

bene
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 09, 2012 19:42

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od bene » úte dub 10, 2012 10:24

Děkuji za informaci, odborník diagnostikoval něco jiného - spojku a má bohužel pravdu:-(, ale i tak díky za info.Zdraví L.B.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Hombre » úte dub 10, 2012 11:17

Aha, takže klouže spojka, no tuto závadu samozřejmě diagnostika neodhalí.
To ale nijak nesouvisí s tím ventilem č.4. Ale pokud se tato závada nebude v paměti vyskytovat opakovaně, tak bych to neřešil.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od tobias » čtv dub 12, 2012 8:07

nebude problém v tom, že tvoje diagnostika má problém s gramatikou? Nebo že by byla polská? :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od seba » čtv dub 12, 2012 23:19

Divil bych se kdyby s tim polská vubec komunikovala:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Roman620ti » pát dub 13, 2012 11:48

nO PODLE TOHO PRVNÍHO ČLÁNKU SEM MYSLEL SPÍŠ NA podtlakovou membránku v regulaci na turbu, dělalo to taková hrozný škubání, jak motor šel do otáček a pak byl utnut a potom opět zabral a furt dokola...tak když to spojkou nebude hledej tam :lol:
2x Rover 620ti

bene
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 09, 2012 19:42

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od bene » pon dub 16, 2012 10:06

Díky všem za info, ale opravdu to je ta spojka.
S tou diagnostikou nevím jakou tam mají, byl jsem v servisu(ale originál na Rover to nebude protože se nedostanou např do erbegů). Ten ventyl č.4 nebudu opravdu řešit. Ona ta diagnostika je někdy trochu zavádějící stačí např. když v zimě při startování motor po nastartování opět zdechne a už je na diagnostice chyba.
Zdravím a přeji mnoho km bez problémů

bene
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 09, 2012 19:42

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od bene » stř kvě 23, 2012 20:12

Tak ještě jednou k problému s cukáním. spojka se opravila(byla skutečně špatná) ale cukání zůstalo. Nakonec chybu našel šikovný opravář , jednalo se o vadný el. ventyl(nevím jak se přesně jmenuje, ale je umístěn cca pod baterií) , který obsluhuje regulaci turba, tlačilo až 1,5 atm místo 0,6 a řídící jednotka odpojavala z bezpečnostních důvodů benzin, toť důvod cukání nebo spíš škubání. Dovozci ND ho však prodávají pouze společně s turbem, ale lze ho nahradit ventylen z Oktávky.
přeji mnoho štastných km

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř kvě 23, 2012 20:50

Like a boss - tak to má vypadat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od seba » čtv kvě 24, 2012 23:28

ja to sem psal uz ze zacatku ale prispevek je buh vy kde.Ten elektromagn solenoid kdyztak mam
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od seba » pát kvě 25, 2012 0:15

jo a on ten origo ma prave nejak udajne pomalej nabeh. kdyz se vyrve uplne a da se misto nej MBC tak to bude mit prudkej nabeh primo to je lepsi na vykon bez pomlej kterej dela tenhle solenoid.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Davidrtw » stř zář 19, 2012 14:05

Zdravim chlapi mam taky takovy problem z turbem mam 620 Ti a při prudkem sešlapnuti ve 4000 otačkach škubne jak prase a pořad dokola tak jsem to tu trochu prochazel ty rady atd volal jsem na vrakače všude jedině cele turbo prodaj a ja bych potřeboval jen tu regulaci na to turbo mužete mi prosim poradit kde bych ji sehnal nebo jestly se to neda nějak obejit něco jsem tu čet o MBC ale vubec netušim co to je děkuji za rady

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Roman620ti » stř zář 19, 2012 14:21

Zkus ještě zavolat někam, kde turba repasují, asi by měli mít možnost ho sehnat.
2x Rover 620ti

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Ventyl plnění

Příspěvek od Davidrtw » stř zář 19, 2012 14:25

Ok Pokusimm se

Odpovědět