Tesnenie hlavy SDi

Odpovědět
Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Tesnenie hlavy SDi

Příspěvek od walkerik11 » ned říj 14, 2012 12:06

Zdravim borci...vyskytol sa mi problemik...okolo tesnenia hlavy po celom obvode motora mi presakuje olej...voda z expanzky neubuda ani nieje zmiesana s olejom, ani voda v oleji...len ten unik oleja...mate nejake skusenosti, prip nove tesnenie?..dik
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Tesnenie hlavy SDi

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 14, 2012 18:27

Toto jsem měl u stříbrnýho tíčka taky, nejvíc na právém předním rohu motoru a odtud to šlo dál. Nakonec jsem objevil při prudké jízde i slaboučkej unik oleje do vody, takže jsme těsnění vyměnili. V tom pravém rohu je právě olejový kanálek do hlavy, takže nejdříve to začne rosit po motoru a pak časem i do vody.
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Tesnenie hlavy SDi

Příspěvek od walkerik11 » pon říj 15, 2012 21:10

trosicku som sa informoval ohladom vymeny tesnenia a vraj je casto potreba zbrusit hlavu(zrovnat), ale v RAVE som sa docital ze sa to robit nema pretoze sa poskodi nejaka ochranna vrstva...menil si aj sruby?...ono by to bola aj v pohode keby to tesnenie nestalo 60 Eur Victor Reinz :shock:
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Tesnenie hlavy SDi

Příspěvek od Roman620ti » úte říj 16, 2012 10:10

My jsme teda hlavu nebrousili, naštěstí nebyla vyžraná a problém s přehříváním nebyl, takže jen těsnění a šrouby jsme raději vyměnili, ikdyž by se asi nemuseli měnit sou běžně dlouhé, neni to jak u k-série kde jsou přes celej motor. Ale jistota je jistota :)
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesnenie hlavy SDi

Příspěvek od J0hny » stř říj 17, 2012 16:36

Dělal jsem to dvakrát na jednom motoru, protože jsem !&@#! nenechal hlavu přerovnat, vím u k-series, že se to musí udělat pokaždý, ale když ten diesel je taková kovařina tak jserm si říkal povolím jí jak se má hezky popořadě a postupně a stejně byla propadlá nad 2 a 3 válcem, po srovnání a znovusložení 15 tis. km a zatim nic ( dokonce trochu přodáno na naftě a tlaku turba a drží :lol: )
Ale je to pakárna u toho diesla, zlatá K nebo T série :-D Tam je to hračka :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět