Rover 620 ti kolísání otáček

David 620 ti
Příspěvky: 3
Registrován: pát říj 19, 2012 20:45

Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od David 620 ti » pát říj 19, 2012 21:36

Ahoj roveráci,jsem tu poprvé protože nikdo ze známích neví co s mím broučkem :( .Mám dva roky rovera 620 ti,r.v.1994,147kw,obsah 2.0,najeto má 156 000km.Je to mé první a doufám poslední auto,protože o lepším nevím met: .Kolísají mi otáčky a převážně až do úplného chcípnutí.Je úplně jedno jak moc šlapu na plyn nebo jestli je auto zahřáté nebo studené,prostě začnou klesat a vracet se i na volnoběh a nebo klesnou až do chcípnutí.Nestává se to každý den ani pokaždé když někam jedu,ale jelikož s ním jezdím denně,tak mě to štve.Nic mi nedělá rachot,nic nechrastí,všechno je zapojené a vyzuálně je taky vše v pořádku.Našel jsem toto forum kde jsem poznal vaše zkušenosti a proto věřím,že mi někdo poradíte.Předem děkuju za jakýkoliv rady.David

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od seba » sob říj 20, 2012 12:24

a neni to skrtici klapkou?a nebo tesneni pod hlavou lol
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

David 620 ti
Příspěvky: 3
Registrován: pát říj 19, 2012 20:45

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od David 620 ti » sob říj 20, 2012 17:48

To je všechno v pořádku,ale napadlo mě jestli to není třeba lambda sonda když tak blbnou otáčky a žere mi to 14 l/100 km a podle techničáku by měl žrát 8 až 10 l/100 km.Co myslíš???

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Roman620ti » sob říj 20, 2012 20:55

David 620 ti píše:To je všechno v pořádku,ale napadlo mě jestli to není třeba lambda sonda když tak blbnou otáčky a žere mi to 14 l/100 km a podle techničáku by měl žrát 8 až 10 l/100 km.Co myslíš???
No záleží při jakém stylu jízdy to žere 14l, osobní zkušenost mám při předpisové jízde důchodcovským stylem na delší vzdálenosti kolem devíti, nejméně snad 8,7l/100, zas úplná brzda provozu nejsem. Ale třeba ve městě na krátké vzdálenosti v zimě si nestydí vzít 15l/100km. Průměr mám asi něco kolem 10-11l a to to nehodím a jezdím abych neměl velkou amortizaci. Jinak mě ten tvůj problém docela zajímá, mě se totiž stává, že jak je zima, tak někdy při nastartování to právě dělá to co tobě a při opětovném nastartování je vše v normálu. Chci právě vyzkoušel vyměnit škrtící klapku a pak to čidlo nasávaného vzduchu. U tebe to bude asi ještě horší, tady na klubu kdysi někdo psal, jak se dá lamda proměřit, myslím že uživatel jménem Hombré to tu psal, nebo sehnat někoho s diagnostikou, tam by to bylo asi lepší, ale třeba ten můj problém diagnostika neodhalila a bylo tam vše bez závad, ale pokud to dělá jen někdy, blbě se na to přichází :?
2x Rover 620ti

David 620 ti
Příspěvky: 3
Registrován: pát říj 19, 2012 20:45

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od David 620 ti » sob říj 20, 2012 22:23

Tak to u mě je to v zimě v pořádku,sednu,nastartuju a jedu bez jakýchkoliv problémů :) .Žere mi to těch 14 litrů po městě,když jezdím kolem 60 km/hod nebo 220 km/hod po dálnici.Po městě jezdím denně a po dálnici tak jednou za dva měsíce při výletech a po propočítání zjistím,že spotřeba je pořád stejná.Nejsem bůh ví jakej technickej tip,ale dost toho na svém autě udělat dokážu na to že mám řidičák teprve dva roky,je to mé první auto a je mi 23 .Snažím se znát své auto líp než své boty,ale raději neštourám někam když nevím v čem hledat chybu.V celém autě mě dost trápí jen spotřeba a kolísání otáček.Chtěl bych to nějak vyřešit,ale bez vás zkušenějších jsem prostě v pr...

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Davidrtw » pon říj 22, 2012 14:28

Zdravim taky se přidavam,mam podobny problem z roverkem 620 Ti rano když jdu nastartovat tak mi to většinou chcipne a na podruhe už ne ale jak mile se tzase rozjedu a kousek popojedu na prvni křižovatku tak zase to ma tendenci chcipat a děla to hodně na zpatečku ,když už je auto zahřate tak stim nemam problem ale zda se mi že občas zakolisali tak nepravidelně hlavně u te zpatečky taky si nevim rady čim by to mohlo byt.měnil jsem celou klapu už a pořad stejne :cry:

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Roman620ti » pon říj 22, 2012 18:08

Davidrtw -

No tak to máme dobrý, to s tebou mám stejnou závadu a měl to mylsím i kolega Tobiáš, v mrazech mi to většinou na první křižovatce chcípone, prostě jak půstím nohu z plynu, a nepodchytím včas přidánim, chcípne to. To jsi mě zklamal, že to klapkou nebylo, na ní sem vsázel. Zajímavé je, že když to enchám chvilku na volnoběh ohrát třeba když škrábu okna, tak to pak nechcípne, dělá to jen když je to uplně studenej motor :(
2x Rover 620ti

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Davidrtw » pon říj 22, 2012 18:14

jo uplně přesně taky když necham volnoběh a škrabu tak to drži a jak vyjedu tak prvni přibržděni jsem v knedli když to nepodchytim tak jak řikaš měnil jsem aj krokovy motorek a nic.možna mě napada čidlo chladici kapaliny ale nevim kde zhruba muže byt :(

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Roman620ti » pon říj 22, 2012 21:16

nO ČIDLO TEPLOTY KAPALINY PRO MOTOR JE uplně na levé straně hlavy motoru, jak vede z hlavy hliníkový nálitek do hadice s termostatem. To čidlo je do boku a při vyndavání altíku dost překáží, má černej plast a je na dva piny a hned vedle je takové malé mosazné čidlo pro budík, na jen jeden drátek. Jinak kdysi sem to čidlo proměřoval a mělo stejnej odpor jako jiný nový z druhovýroby, když sem ho nechal na motoru, aby se stejně vychladilo, jenže je nějak lacině vyrobený, že sme ho tam zatím nedával. Je to divný, že to trápí tolik tíček při poměru kolik jich tu je :) Je to ještě starý a diagnostika prozradila kulové a to sem tam byl dvakrát v praze a nic. Já až mi to začne zase dělat chci ještě vyměnit to čidlo nasávaného vzduchu, je zelený v sání za škrtící klapkou, ale kdoví co to může dělat :(
2x Rover 620ti

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Davidrtw » úte říj 23, 2012 5:57

aha ? je to divne protože ja jsem měl před nedavnem 620 ti rv.1995 a tam mi to dělalo taky ale jen zřidka pak jsem si najivně myslel že bude silnějši audi a8 ale normalně mi možna nebudeš věřit ale nebylo a to jsem měl 4,2 V8 a ten rover 620 Ti tu audi poděla to už mam vyskoušene :D
dokonce jsem stihl vyměnit audi za volvo s80 T6 bi turbo a světe div se taky na rovra nema takže jsem se vratil zpatky k rovřikovy a už nebudu měnit ani za boha jsem nad miru zpokojeny jen jsem sehnal rovřika v trochu neudržovanem stavu ale byl jediny na prodej tady u nas co jsem sehnal ale ja jsem nevahal takže ho davam pomalu pěkně na pořadek ale to jsem odbočil.Takže řikaš ještě čidlo nasavaneho vzduchu? mrknu se na to. a pohledam to čidlo te chladičky ještě.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Trunda » úte říj 23, 2012 8:13

Davide, krásné svědectví mir: ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Davidrtw » úte říj 23, 2012 13:13

děkuji :D vše co jsem psal je svata Pravda !!!

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Roman620ti » úte říj 23, 2012 20:10

Davidrtw

No to se divím, že jsi Á8mičce odolal, je to hrozně pohodlnej kočár, ikdyž ta D2jka už zvenčí vypadá staře, uvnitř je to perfektní. Ale ta váha dělá své, vono ani tabulkově nemá nějaké extra zrychlení, ale zas může letět po dálnici dvoustovkou a motor si jen přede. :) Ale pěkný, že ses vrátil :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od Trunda » úte říj 23, 2012 21:33

... vsak tys taky Romane utekl hrobnikovi z lopaty :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 ti kolísání otáček

Příspěvek od seba » stř říj 24, 2012 21:32

Rover 620ti je nejlepsiiiiiiiiiiiiiii a pojede kazdyho!:-D a ty klapky ja myslim ze je to tim protoze me blbnul volnobeh jako kolisani a tak sem vymenil za jinou klapku v domeni ze si pomuzu a delalo me to co vam ze to chipalo a tak sem prohodil zpatky starou a bylo to prič.Takze asis vymenil spatnou za stejne spatnou ale kdo vi cim to doopravdy je..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět