Zdravím, chystám se k nákupu tohodle auta,.. Doted Hondař a zustal jsem koukat na rovery.. moc mě zaujali. Kamarád si koupil Miniho, což pro mne je jen ulet ale při zkoumání mne zaujal 200 coupe targa.. a pak jsem narazil na 620Sdi v červený metle a béžový kuži.. Lidi jak si někdo muže koupit auta jako je mondeo nebo P 406? Tohle auto je skvělí.. Ted jen nekoupit paštiku. Co takhle kdybyste sem viditelně každej napsal pod bodama co se vám vyvrbilo na autě při vašem používání, at je vidět co se hroutí a na co si dát pozor při koupi a nebo i při provozu, předejít větším poruchám.. Případně to ukotvit nahoru, at tu nejsou takový dotazy na denním pořádku.Třeba takhle
1.elektrické vysouvání anteny
2.vnitřní osvětlení vozu a kufru
3. ...
620 SDi/TD Koupě vozu
Re: 620 SDi/TD Koupě vozu
1.elektricka antena
2.tesnenie vackovej a klukovej hriadele
3.tlmice
4.spojka
5.rucna brzda
6.tesnenie okna okolo vodicovych dveri
7.vycistenie odtoku dazdovej vody (tieklo dovnutra)
8.pozor na klimu, musi spinat cerpadlo, je to viditelne vlavo dole na motore
9.funkcnost a vyhrievanie zrkadiel
TREBA vymenit ROZVODY,aj keby povedali ze ich menili vcera
2.tesnenie vackovej a klukovej hriadele
3.tlmice
4.spojka
5.rucna brzda
6.tesnenie okna okolo vodicovych dveri
7.vycistenie odtoku dazdovej vody (tieklo dovnutra)
8.pozor na klimu, musi spinat cerpadlo, je to viditelne vlavo dole na motore
9.funkcnost a vyhrievanie zrkadiel
TREBA vymenit ROZVODY,aj keby povedali ze ich menili vcera
Re: 620 SDi/TD Koupě vozu
Anténa a ruční brzda jsou prkotiny.
U mne za čtyři roky:
Termostat
Váha vzduchu
Žhavící svíčky (pozor, jsou jen tři, přičemž 1. se nedá vyměnit bez vypuštěni vody a odstrojení hlavy)
Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Elektroinstalace k motoru (ztvrdlé dráty od unikající nafty, špatný kontakt
EGR ventil (jen řádně vyčistit)
Brzdové kotouče přední (obtížná montáž)
Manžeta homokinetického kloubu vnější pravá (dokonce 2x)
Turbo začíná pěkně hučet a je z něho olejnička
Dále pak je docela legrace vyměňovat žárovičky v palubce (konkrétně podsvětlení hodin, podsvětlení spínačů stahování oken atd.....
U mne za čtyři roky:
Termostat
Váha vzduchu
Žhavící svíčky (pozor, jsou jen tři, přičemž 1. se nedá vyměnit bez vypuštěni vody a odstrojení hlavy)
Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
Elektroinstalace k motoru (ztvrdlé dráty od unikající nafty, špatný kontakt
EGR ventil (jen řádně vyčistit)
Brzdové kotouče přední (obtížná montáž)
Manžeta homokinetického kloubu vnější pravá (dokonce 2x)
Turbo začíná pěkně hučet a je z něho olejnička
Dále pak je docela legrace vyměňovat žárovičky v palubce (konkrétně podsvětlení hodin, podsvětlení spínačů stahování oken atd.....
Re: 620 SDi/TD Koupě vozu
tie zhaviace sviecky som menil aj ja a velmi obtiazne ale podarilo sa mi vymenit tu jednu aj bez demontaze cohokolvek,ale stravil som dva dni premyslanim ako sa to bude dat. Ale zaskocilo ma ked som si kupil 4 nove zhavice a ked som dal dole kryt motora,tak som videl len tri. Zeby setriace opatrenie?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 SDi/TD Koupě vozu
Prdlajs, tri mu proste staci. Pokud funguji, nastartuje i v lednu na Sibiri.
Pridavam svuj seznam:
1. antena
2. rucni brzda (opakovane)
3. odeslo mi relatko na starteru
4. vyhrivani zrcatek
Jinak v podstate bezna udrzba (brzdy - kotouce + desky na vsech ctyrech, olej, filtry, provozni naplne, rozvody, zhavici svicky)
Pridavam svuj seznam:
1. antena
2. rucni brzda (opakovane)
3. odeslo mi relatko na starteru
4. vyhrivani zrcatek
Jinak v podstate bezna udrzba (brzdy - kotouce + desky na vsech ctyrech, olej, filtry, provozni naplne, rozvody, zhavici svicky)