620Ti (Turbák)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » pát črc 05, 2013 11:59

Tak se taky po těch letech o něco podělím..."nebyl čas ptát se, kdo je kdo"
Rozepisovat se u každý fotky nebudu to bych u toho seděl tejden :D
Jenom něco o něm:
Rover 620Ti
R.v. 1996
Motor: 2.0 T16 Turbo 147kw/6000rpm (20T4G)
Hmotnost: 1385kg
Barva: Zlatá Metal
Najeto: 242000km :roll:
podle TP 4. majitel (asi 5.)


Nainvestováno: cca 80 000,- (bez práce)
Koupeno nepojízné (prasklá hlava, podpálený ventily... celkově totální vrak)






časem budou fotky výroby svodů a dalších ůprav a hlavně oprav msm:

Tak tady link na kompletní album reinkarnace https://imageshack.com/a/rIaF/1
Přílohy
Image_1.jpg
Takhle skončil garret po 235 000km
Image_3.jpg
Image_4.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 05, 2013 13:45

No konečně je tady taky něco o 620ti :-D , moc pěkný, těším se na další fotky vylepšování. Ta 600ka se anglánům fakt povedla, to je radost pohledět :P
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » pát črc 05, 2013 16:55

Je to luxusní kára :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » sob črc 06, 2013 6:05

Sem s tím ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » sob črc 06, 2013 20:56

070320131498.jpg
Nějaký dárečky :)
310320131533.jpg
Přepákování řazení repáslý, uložený v silonu "nová převodovka"
270220131484.jpg
Nový cvakátka :) a už po 2. nový gufera vaček...neorigo nebrat chčijou!!!
Je to RADOST...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » sob črc 06, 2013 21:05

Takže včera jsem vrátil plnící tlak na 0.9baru a začaly foukat svody u 4. válce, byl tam špatnej závit už dlouho, bohužel když jsem je vyráběl, nedokázal jsem je udělat, tak aby šly vymontovat bez vyndání turba, tzn. turbo ven :( a musím počkat do pondělí na půjčení opravný sady na závity...
No nic, všechno špatný je k něčemu dobrý, rovnou si omotám svody termopáskou pěkně venku, kde se nebude nic plést.

Můžu říct, že to jelo pekelně :twisted: Radši sem to už pak jel uklidit...Velkou radost mi to dělá chlat:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 9:49

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Davidrtw » ned črc 07, 2013 7:54

tak stěma zavitama na svodech mam taky problem ,taky mě to čeka znova ven a všechny zavity přeřezat no to bude radost navic mam jeden šroub zalomeny v hlavě takže odvrtat atd no to su nervy :shock: ale co tohle auto si to zaslouži se o něho dobře postarat :-D a chci se zeptat to jsou litinove svody neprasknou když je omotam tou paskou na svody?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » ned črc 07, 2013 12:06

Jo štefty v hliníku na svodech je nemoc turbovejch aut, protože většina mr*alů, když vidí, že to začlo foukat, nedá nový těsnění ale veme půlmetrovou rouru a jde to utáhnout v domění že to zachrání.... :roll: neprasknou, svody by ti praskly třeba kdyby ti bouchla ta hadice co jde do chladiče a ta voda by je rychle schladila, budou se jenom hřát víc než teď no...lepší je asi vymyslet jenom krycí plech k altíku a pod ty hadice na vodu.
Ale u sériovýho turboše to nemá cenu omotávat je tam místa dost aby to netopilo tolik do těch hadic, jo a bude se ti víc hřát turbo, udělěj jenom z nerezu nějakej plech k tomu altíku


Tímhle jsem dělal už 3 závity před léty, tak teď jenom dodělám zbytek....
https://katalog.wuerth.cz/rucni-naradi/ ... time-sert/
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Roman620ti » pon črc 08, 2013 20:05

Nádherný díly, uplně mám chuť zas něco objednat, to je radost :P Jinak to vačkové mi taky jedno teklo a musel sem ho měnit a to sem dával corteco. Ty gufera sou hroznej postarch, takové práce...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » pon črc 08, 2013 20:47

Jj, taky mi jedno teče.... ale není to tak hrozné a vyměním ho asi až s hydroštelama....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » úte črc 09, 2013 11:33

Jj já teď nedávno dělal hlavu na 216Si cabrio a ty nový gufera namazaný olejíčkem krásně rovně usazený jedno a zrovna to pod rozdělovačem teče :roll:
Prostě jedině origoooooo MG Rover krabička to jistí
Na turbáka dávám i olejovej filtr jedině originál 8) To už je ale úchylnost
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » úte črc 09, 2013 11:40

IMG00010-20130512-1403.jpg
Velkej fén -> velký teplo -> velkej chladič
Příčka musela uhnout :? Romane nedívej se hi:
270420131542.jpg
Pár nutných šikmookých dílů, jak jinak než origo
270420131543.jpg
Hehe už leží na stole a vypadá nevinně
Tak takhle se to nějak vyvýjelo
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Trunda » úte črc 09, 2013 12:14

Ty vole :lol: ..... větší mezichladič už se dělá snad jen na kamióny, ne? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od J0hny » úte črc 09, 2013 15:08

On neni zas tak velkej to jenom vypadá. Psali tam, že má kapacitu do 650koní :D nevim teda kde to vyčetli ale budiž :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 620Ti (Turbák)

Příspěvek od Roman620ti » stř črc 10, 2013 18:33

Tak to je bejk, z něho už jde strach :lol:
2x Rover 620ti

Odpovědět