Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Odpovědět
Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » čtv črc 25, 2013 17:56

Zdravim všechny tak včera sem přehodil laděnej vyfuk ze stribrnýho na modryho přehodil sem ho komplet od katalizatoru az dozadu pac je to svareny v kuse ale nevim votom zeby na stribrnym hulil jestli to neni treba katalizatorem.Těsnění sem mazl vazelinou takze se asi musí vapalit.Kdyz se ohreje tak začně celkem hulit kdyz na volnoběh seslapnu a jak spadnou otacky tak to zahuli.Rikal sem si jestli to nebude dělat třeba !&@#! katalizator nebo nevim :-D Ten origo co tam byl tak to nehulilo vubec a ted jo tak,to asi zkusim zas přehodit nebo nevim,vubec se mi to nelibi :roll: .Nebo ho pořadně vypalim třeba je to ta vazelina.Ale ten zvuk 8)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Trunda » čtv črc 25, 2013 19:39

Prosím tě, jaká vazelína?!?!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od J0hny » čtv črc 25, 2013 21:02

To je jasný, to se vypaluje ňáká ta věc cos tam napatlal nikdo netušíc proč :D prvně to projeď a pak to zkoukni
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 26, 2013 7:47

Hele maznul sem to vazelinou na homo kloub se to vypeče a pak těsní(moc sem ji tam ale nedal) :-D jinou sem nemel po ruce ale od ty doby sem stim najel tak 30km motor se uz tak 2krat zahral na provozku.Sem tomu jednou trochu nalozil a koukam v zrcatku celkem coud.Dneska po praci se projedu a uvidim,snad to prestane.Nicim jinym by to bejt nemelo,kdyz to zaclo az po prehození ale rikal sem si ze se to vzpali během par km jizdy,tohle je nejaky divny.Jeste me napadlo kdyby propoustela turbina dost oleje ale t asi ne zniceho nic najedno.Uvidim dik :)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od J0hny » pát črc 26, 2013 20:39

Janě může to bejt tím, že lítá olej přes turbo, ale taky bacha, před turbo jde přefuk z "ventildeklu", takže ti to tam může házet, jestli máš v motoru třeba moc oleje, nebo nekvalitní olej kterej pění stupo:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 26, 2013 22:32

Tak sem zkontroloval turbo a v pohodě to nepoustí,mozna trochu ale neni to nijak zahazeny,zkouknul sem i sani a taky v pohodě,co tam lil tobias nevim ale myslim ze rikal shhelu 5w40 jak se mi trochu ted straci olej asi guferama vacek tak trochu dolejvam,ted shhel nemeli tak sem tam dolil castrol taky 5w40 tak jestli to neni na howno a ted nepeni a oleje tam je spis malinko min jak uchazi moc by ho tam nemelo bejt ale snazim se to furt drzet mezi riskama min-max teplotu drzi v pohode,parlrat mi i pekne strelilo do vejfuku ne jak normalne u ladaku :? Asi mozna bude lepsi vymenit olej ale chtel sem az po pretesneni tak sem jen dolejval To uz nemuze kourit z ty vazeliny na vejfuku mi nerikejte,jde nejak zjistit jestli pěni olej?predem dik :) Mozna by to slo kdybych na sundal ten prepad z ventildeklu a na chvíli zaslepil a vyděl bych jestli to furt huli nebo ne.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od J0hny » sob črc 27, 2013 13:21

Zaslepit ho nemůžeš!!!!! musí to tam dejchat, vyveď ho ven zboku do nějaký pixly nejlépe od oleje 1L a sundej z ní víčko aby mohl ucházet tlak a zkus takhle chvíli jezdit, problém je že tvar sání na Tičku dovoluje, aby tam zůstával olej jakoby ve vaničce, takže to pak chvíli trvá než ho to spapá :lol: a Jestli tomu dáváš víc než tobiáš, tak ho to vždycky kousek šplouchne do motoru a dělá to ty obláčky...
Různý druhy oleje bys míchat rozhodně neměl, hlavně u turbomotoru, kterej má 200koní :roll: Někde jsem četl v anglii takový FAQ 620Ti a bylo tam i něco jakože měnit olej (v přepočtu) po 6000 km, takže už to taky tak dělám, těch pár kč už mě nezabije, kdybych s tím jezdil normálně tak to neřeším, ale takhle tam leju olej do vysokejch teplot a měnim ho prostě brzo, stejně to vychází zhruba na rok než ty km najedu drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od berryj » sob črc 27, 2013 19:19

jestli musíš dolívat olej a motor kouří, tak se ho spaluje asi víc než by mělo, nebo se splauje špatně. Podíval bych se na svíčky, jestli jsou stejně vypálené a jak. Možná některý válec nejde na 100%, těch důvodů může být víc, ale zmiňované střílení do výfuku by tomu mohlo nasvědčovat.

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » ned črc 28, 2013 13:58

Olej vyměnim určitě vid jen mi to prislo divny ze to začlo dělat az po vymene vyfuku.Motor olej zrat asi nebude,pred koupi sem meril tlaky a dobry na vsech valcich stejný,vyzkousim to stou pet lahvi.Hydrostely sou taky celkem slyset,vetsinou vzdycky pri prerazeni kdyz spadnou otacky to je ale asi normal jak sem tady trak koukal.Mě napadlo ze bych hydrosteli mohl prehodit z jiny hlavy co mam doma vim ze tam nebyli snad skoro slyset na tom motoru nez o sezralo píst :( Jestli to ma cenu menit za starší ale kupovat novy na to prdim.Uvidim zas to bude asi snad nejaka prkotina ty oblacku koure,kazdopadne ho ted setrim nez zjistim čim to je,jinak min tejden sem udělal technickou a v pohodě i emise tech sem se bal ale to tam byl ještě puvodni lauf....

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » pát srp 30, 2013 15:09

Co lejete do ticka za olej?Taky jen 10w40?Nebo neco lepsiho predem dik

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od J0hny » sob srp 31, 2013 15:17

Leju 5w-50 mobil 1
Nej je asi Castrol TWS motorsport 10w-60 (ne EDGE!)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od seba » pon zář 02, 2013 2:16

ten liju do bawa je to fajnovej olejicek
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 13:10

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od Daniel99 » sob zář 14, 2013 21:33

Zdravim všechny tak pozdě než sem si přečetl co ste poradili za olej tak sem koupil castrol edge 5W40 :D Jinak vyměnil sem olej s filtrem a furt to čudilo,všechno sem měl snad uz zkontrolovany turbo atd...tak mi to nedalo myslel sem si že to nemuze bejt vejfukem a samozrejme bylo :D hodil sem z5 origo a hned to přestalo tak asi katalizator nebo nevim,každopadne vazelinou to nebylo :lol: Jinak jezdim v pohodě,jen začal trochu klepat,myslel sem ze to sou hydrostely nejdřív ale klepal i ohřatej.Nakonec sem zjistil že to bude s největší pravděpodobností převodovka.Každopadně dokud funguje tak tam bude,nahradní naštěstí mam :-D Jinak jeden autoelektrikář mi zvednul tlak turba v řídící jednotce na 0,9bar a jede jako drak :twisted:

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: Vyměna vyfuku 620Ti začal čudit

Příspěvek od tobias » pát lis 01, 2013 14:34

Tak to jsem rad, ze jezdis a nemusis opravovat :D radeji se v tom nehrabat, nebo se neco vysere :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět